XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Kort samengevat zijn er ieder geval ernstige redenen voor mij en mijn advocaat om het gedrag van de politie in twijfel te trekken in deze zaken. Heb er zelf eigenlijk verder op dit moment niet zoveel behoefte er verder op in te gaan. De rechtszaak is over iets meer dan een maand en naderhand zal ik je met alle liefde informeren over hoe de gang van zaken geweest is. Het feit dat de politie mij 3000 euro bied wegens slecht handelen van de politie en om af te zien van verdere stappen (ombudsman, integriteitsonderzoek) zegt denk ik genoeg. Gemiddeld persoon was allang weggerend met die 3000 euro maar in ons geval geven wij niet om het geld en willen wij rechtvaardigheid.

Karma voor een edited versie...

Hoogst ongebruikelijk dat de politie voor de afhandeling van een zaak een schadevergoeding aanbiedt. Bij gebrekkig onderzoek wordt na een eerste evaluatie een intern onderzoek gevoerd, daarna kunnen betrokken agenten eventueel een sanctie krijgen. Een schadevergoeding heb ik nog nooit gehoord. Is dit iets typisch Nederlands? Zijn hier al precedenten in?

Haha ik heb geen paint op mijn mac en nog geen alternatief programma gevonden :p

En ik denk dat ze willen voorkomen dat het naar buiten komt. Vermoed dat ze inmiddels wel intern onderzoek gedaan hebben eigenlijk. We hebben het gewoon tegen hun gezegd dat wij stappen gingen ondernemen en het is inmiddels bijna 2 jaar geleden dat ex aangifte deed.

Maar goed, we zullen zien hoe het gaat lopen. Mbt. de bedreiging was het een 99,99% kans op onschuldig verklaard worden en hoe het verder gaat lopen moeten we nog kijken. Meest ideale zou zijn als de rechter besluit dat zowel mijn ex als haar vader gelijk aangehouden worden voor verhoor maar ik gok niet dat dat er in zit. Zal me niet verbazen als die pa nooit vervolgd zal worden omdat de politie die opname allang verwijderd heeft (nog een reden voor klacht aangezien ze beweerden dat ik had gezegd spijt te hebben van mijn aangifte maar dan hadden ze alsnog die van mijn vrienden serieus moeten nemen).

Geloof er niets van dat de politie je een schadevergoeding wil betalen voor "slecht handelen van de politie" als de betreffende zaak nog loopt, gebeurt volgens mij enkel bij hoge uitzondering na een zaak.

Laatst bewerkt:
Haha, niemand die hem gelooft :o
Jullie zijn wel erg vaak een troll tegengekomen dat jullie elk verhaal dat niet helemaal gebruikelijk klinkt, meteen van tafel gooien.

Geloof er niets van dat de politie je een schadevergoeding wil betalen voor "slecht handelen van de politie" als de betreffende zaak nog loopt, gebeurt volgens mij enkel bij hoge uitzondering na een zaak.

Het is ook geen schadevergoeding maar meer een afkoopsom dat we geen rechtszaak beginnen.. Kan zo ff niet op het woord komen hoe het heet.

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 17:36 ----------

Haha, niemand die hem gelooft :o
Jullie zijn wel erg vaak een troll tegengekomen dat jullie elk verhaal dat niet helemaal gebruikelijk klinkt, meteen van tafel gooien.

Ik snap het wel hoor..

Advocaat zei dat hij zulke bullshit nog nooit eerder had gelezen, vond het onbegrijpelijk dat ze nooit enige confrontatie aangegaan zijn met mijn ex over of het verhaal wel klopte. Zelfs nadat vriendinnen van haar dingen hadden gezegd die haar verhaal ontkracht hebben..

Maar goed, op zich ben ik er wel blij mee. Nu kunnen wij haar straks alles vragen wat we maar willen en op dat moment staat ze onder ede + is ze inmiddels 18 waardoor, als ze liegt, ze meineed pleegt en daar volledig verantwoordelijk voor is.

Bezoekt dit topic ook voor het eerst...

:roflol:

Wees maar niet bang, ik kom vanzelf wel een keer op een DBB meet als ik buff genoeg ben. Zal dan wel eigen auto mee nemen en kenteken bewijs. Het heeft nu toch geen zin om foto's te plaatsen want dan zal er toch wel weer aan getwijfeld worden.

Ik zeg toch vooruit, ik ga je niet nog een kans geven.

b*ch :roflol:

:roflol:

Wees maar niet bang, ik kom vanzelf wel een keer op een DBB meet als ik buff genoeg ben. Zal dan wel eigen auto mee nemen en kenteken bewijs. Het heeft nu toch geen zin om foto's te plaatsen want dan zal er toch wel weer aan getwijfeld worden.

Inb4 DBB stapavond en we jatten zijn auto.

Inb4 DBB stapavond en we jatten zijn auto.

Ding is op afstand stil te zetten :roflol:

---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 18:03 ----------

Dat moment wanneer zo'n vervelend irritant vriendinnetje van een vriend tegen je aan begint te lullen opeens knap blijkt te zijn geworden.. :roflol:

Helaas is ze er niet slimmer op geworden.

Terug
Naar boven