troll dat is niet letterlijk
iedere partij heeft overigens inzicht in een dossier waarbij hij/zij betrokken partij is
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
troll dat is niet letterlijk
iedere partij heeft overigens inzicht in een dossier waarbij hij/zij betrokken partij is
Geloof er niets van dat de politie je een schadevergoeding wil betalen voor "slecht handelen van de politie" als de betreffende zaak nog loopt, gebeurt volgens mij enkel bij hoge uitzondering na een zaak.
Haha, niemand die hem gelooft
Jullie zijn wel erg vaak een troll tegengekomen dat jullie elk verhaal dat niet helemaal gebruikelijk klinkt, meteen van tafel gooien.
Haha, niemand die hem gelooft
Jullie zijn wel erg vaak een troll tegengekomen dat jullie elk verhaal dat niet helemaal gebruikelijk klinkt, meteen van tafel gooien.
Nope, alle pagina's gelezen.

Ik zou het niet weten, ik heb het gewoon gevolgd sinds de topic bestaat.

?

Wees maar niet bang, ik kom vanzelf wel een keer op een DBB meet als ik buff genoeg ben. Zal dan wel eigen auto mee nemen en kenteken bewijs. Het heeft nu toch geen zin om foto's te plaatsen want dan zal er toch wel weer aan getwijfeld worden.