erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dus jij doet niks met facebook, "ow laat ik dan maar een superdude foto erop zetten, ik doe er toch niks mee"

![]()
De rest moet je er maar bij verzinnen, paste niet op de foto

IEMAND scheert zn benen , f**gotDie van mij zijn 49.. koud..
Mijn 32 cm kuiten zijn wel aestethic as phuck
![]()

BS, snap niet zo goed wrm je hier over liegt kerel.
1.7mil dat je geërfd zou hebben van je overleden vriend.
Meisje dat aangifte heeft gdn voor verkrachting of ontvoering wat was t?
T politiedossier wat je hebt van weet ik veel wat
& dan was er nog een mooi verhaal waar ik niet meer van weet waar t over gaat.

. Ga er van uit dat ze wel ontvoerd is en dat het hele verhaal waar is op het feit dat ik het gedaan was na.. Mijn advies t.o.v. meisjes met problemen: blijf er heel ver uit de buurt en ga ze absoluut niet helpen. Dat van die benen geloof ik nog wel want dat had hij eerder al gepost in het wat heeft je dag vandaag verpest topic een hele tijd geleden zonder enige aanleiding.

Dat had hij ook al eerder gepost in een ander topic. Dat zal dus wel de waarheid zijn. Maar die ontvoering... ik denk gewoon dat hij dat meisje zelf heeft ontvoerd.![]()
. Daarnaast ben ik wel slim genoeg om niet iemand midden in de stad af te zetten 

Dat wijf is kapot lelijk, srs. Zou haar voor geen goud ontvoeren laat staan verkrachten. Daarnaast ben ik wel slim genoeg om niet iemand midden in de stad af te zetten
En op het moment dat zij ontvoerd werd was ik met een vriend de hond aan het uitlaten. Politie heeft nooit hem of zijn ouders gehoord over het feit of dit klopte
---------- Post toegevoegd Thu 27 Sep 2012 om 11:26 ----------
Ze zat wel op kickboxen dus ik snap niet hoe het komt dat de politie geloofd dat ik haar uberhaupt de auto in heb kunnen trekken![]()
Met een vriend de hond uitlaten? Dat is met andere woorden; je deed doggy met haar én een vriend erbij.. Alles wat je zegt kan tegen je worden gebruikt..