XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Ja je moet het niet zo ver laten komen dat je zin hebt om de daad te verrichten.. :D

Zelfde heb ik trouwens ook wel eens bij benentraining :P Behalve bij Straight leg deadlift.. Dan is het meer afzien :o

Je moet dan ook romanian deadlifts gaan doen. Betere ham stimulatie.

Nee dingen op een rijtje heb hij niet, een professionele psychiater zou nog een hoop werk aan deze jongen hebben.
Niet meer te redden als je het mij vraagt.

:roflol:

Ik kom er wel hoor :p heeft alleen wat tijd nodig.

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 07:26 ----------

Ja precies mijn gedachte!!
Geen DBB zonder Xyzyx.
Dit is gewoon een verbeterde versie van Sniper X.

Ik ben iig wel buffer kijkend naar zijn foto's :o

Ja precies mijn gedachte!!
Geen DBB zonder Xyzyx.
Dit is gewoon een verbeterde versie van Sniper X.

kun je dit gelijk weer koppelen aan het gedeelte religie. het is toch en stukje evolutie wat je hier meemaakt. weliswaar komt het niemand tegoede, maar bewijs is geleverd. want eerlijk gezegd, een creatie naar gods hand is het niet te noemen.

I Xyzyx I
ik denk, dat als je dezelfde aandachtstoewijding zou hebben voor je studie, zoals dat je dat hebt voor je postrato hier op DBB, zou je allang met vlag en wimpel geslaagd zijn.:p

kun je dit gelijk weer koppelen aan het gedeelte religie. het is toch en stukje evolutie wat je hier meemaakt. weliswaar komt het niemand tegoede, maar bewijs is geleverd. want eerlijk gezegd, een creatie naar gods hand is het niet te noemen.

I Xyzyx I
ik denk, dat als je dezelfde aandachtstoewijding zou hebben voor je studie, zoals dat je dat hebt voor je postrato hier op DBB, zou je allang met vlag en wimpel geslaagd zijn.:p

250 posts in 2 dagen ;)

I Xyzyx I

Dbb maakt huiswerk dragelijk :o . Je hoeft er niet constant je aandacht bij houden wat bij tv wel moet en t is makkelijker te negeren omdat je geen meldingen krijgt.

Daarnaast ben ik met vlag en wimpel geslaagd, 7.4 gemiddeld op de examens lijkt me niet slecht. Nu nog vwo maar dat gaat ook wel lukken hoor :p

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 12:36 ----------

10% :o

ik vond sniperx niet eens zo'n slecht fysiek hebben. het was nog niet echt een streeffysiek maar in zijn brutal hardcore kitchen workout laat hij wel hele goede vorm zien, kunnen de meeste dbb'ers niet van zichzelf zeggen..

SniperX > I Xyzyx I

ik vond sniperx niet eens zo'n slecht fysiek hebben. het was nog niet echt een streeffysiek maar in zijn brutal hardcore kitchen workout laat hij wel hele goede vorm zien, kunnen de meeste dbb'ers niet van zichzelf zeggen..

246214-463699_lolcatsdotcomttbwex6me2ieahcu_super_super.jpg

Over 1.5 jaar kan ik zyzz evenaarden, umad? :roflol:

Althans, hij had er 1.5 jaar over gedaan toch? Inclusief roids dat wel maar goed..

Volgens mij had Zyzz 2 jaar natty getraind met al een redelijk fysiek, toen roids en instant godmode fysiek.

Volgens mij had Zyzz 2 jaar natty getraind met al een redelijk fysiek, toen roids en instant godmode fysiek.

Ah :p

Ik kan nu niet meer zeggen dat ik roids ga gebruiken aangezien mijn identiteit hier staat :roflol: Maar goed, voorlopig sowieso niet. Gain nog hard zat en hou me niet perfect aan mijn voeding laat staan dat ik de hoeveelheid red die ik moet eten als ik zou roiden..

---------- Post toegevoegd Fri 28 Sep 2012 om 18:17 ----------

Ik ben inmiddels ook bij de kapper geweest hoor :o

Terug
Naar boven