AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

ik ben ecto. sloop me mentaal, langzaam.

ik heb ook foto op facebook waar ik een bicep-pose doe, zoals mijn profiel plaatje. Laat graag ook aan andere mensen zien waar ik voor train, en wat voor resultaat ik boek. Mensen die mij dan patser of iets noemen, moeten daar dan gewoon niet naar kijken.

Iemand cliffs van de laatste 20 pagina's?

Nu vraag je er zelf ook wel een beetje om he.:rolleyes:

Ik zou er om lachen, srs :roflol:

De haat hier valt nog best wel mee eigenlijk.. 1 foto die gewoon op mijn facebook staat en haten op mijn nep gucci petje, t feit dat ik er als een debiel op sta en dat ik dun ben.

Aangezien ik normaal niet zo rond loop, nog geen 70 kilo weeg en ook geen pet draag kan ik alleen maar zeggen dat ze gelijk hebben :roflol: .

Ik zou er om lachen, srs :roflol:

De haat hier valt nog best wel mee eigenlijk.. 1 foto die gewoon op mijn facebook staat en haten op mijn nep gucci petje, t feit dat ik er als een debiel op sta en dat ik dun ben.

Aangezien ik normaal niet zo rond loop, nog geen 70 kilo weeg en ook geen pet draag kan ik alleen maar zeggen dat ze gelijk hebben :roflol: .
Je vat het wel goed op, ik was er minder blij om geweest :)

Je vat het wel goed op, ik was er minder blij om geweest :)

Ben wel erger gewend, na een tijdje wen je er gewoon aan en trek je je er niets meer van aan.. Ken er zat die gestopt zijn met youtube vanwege alle internet haat.

En daarnaast ben ik geen homo laat staan dat als ik dat was zij de laatste paar mede homo's op aarde waren dus zie ook geen reden om me er druk om te maken :roflol:

krijg ik nog cliffs? wat is hier gaande

Jongens wat een epish triest niveau dit. Beetje met mensen hun prive gegevens lopen smijten. Doe ff normaal man -_- Ga ff nuttigs doen ofzo.
sUb9i.jpg

Zijn de DBB detectives weer bezig?

Moet je eens raoul gubbels intypen op google. Die gast heeft zijn hele leven verdoet met die acties in Haren.

1 van de google hits:

Dorp verandert in slagveld: Hoe heeft het zover kunnen komen ...
www.harenerweekblad.nl/dorp-verandert-in-slagveld-hoe-heeft-het-z...1 dag geleden – raoul-gubbels. En daar sta je dan vol in beeld terwijl je sigaretten steelt bij de Albert Heijn tijdens de rellen in Haren. rellen-verwond. Gewonde ...

:roflol::roflol:

Terug
Naar boven