Masters
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 342
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 11%
top plaat. Vrijwel alles van opgezwolle is top. Enige rapgroep uit nederland die ik goed vind. Rest is puin.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol gast over jou foto's valt ook genoeg te zeggen... moeten we echt naar dat niveau toe?
Ja mee eens elkaars foto's afzeiken is wel meer iets voor het ellegirl forum.

Klopt .. tokkie eerste klas .. kom anders even langs .. genot van een kopje koffie kan je je e-hero praatjes komen houden hier
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:59 ----------
Another one to ignore ..

.Joh zielig mannetje... 29heb het al zo vaak gezegd he. Ga is wat doen met je leven kneusje
gvd zeg
![]()
Je vat het wel goed op, ik was er minder blij om geweestIk zou er om lachen, srs
De haat hier valt nog best wel mee eigenlijk.. 1 foto die gewoon op mijn facebook staat en haten op mijn nep gucci petje, t feit dat ik er als een debiel op sta en dat ik dun ben.
Aangezien ik normaal niet zo rond loop, nog geen 70 kilo weeg en ook geen pet draag kan ik alleen maar zeggen dat ze gelijk hebben.

Je vat het wel goed op, ik was er minder blij om geweest![]()

foto van xyzyx gevonden geplaatst, shitstorm over die foto.
xyzyx had foto geplaatst van zichzelf waarmee ze zijn facebook vonden en dachten indruk te maken door die foto te plaatsen terwijl Max dat 3 maanden geleden al had gedaan

Jongens wat een epish triest niveau dit. Beetje met mensen hun prive gegevens lopen smijten. Doe ff normaal man -_- Ga ff nuttigs doen ofzo.