Hmm, niet heel erg verantwoord. Ik heb wel serieus de neiging om mijn hart na te laten kijken wanneer ik die zooi ga overwegen. Beide opa's zijn overleden aan hartkwalen en roids hebben niet bepaald positieve effecten op je hart volgens mij..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, niet heel erg verantwoord. Ik heb wel serieus de neiging om mijn hart na te laten kijken wanneer ik die zooi ga overwegen. Beide opa's zijn overleden aan hartkwalen en roids hebben niet bepaald positieve effecten op je hart volgens mij..
waarom denk je nu al aan juicen gek
en in mijn familie zit het ook (hartinfarct) opa is er aan overleden, oom heeft t gehad, pa een paar keer....

Onzin. Als je het echt belangrijk vindt om je master te halen, dan kan dat gewoon, ongeacht hoeveel je ouders verdienen. Je kunt bijlenen. Investeren in je eigen toekomst heet dat
Ook onzin, bijna niemand heeft op zijn 22ste een master op zak. Ook niet op zijn 23ste.
Wel grappig om te zien dat I Xyzyx I hier wordt gebashed omdat hij op zijn 22ste nog VWO aan het doen is. Ja, het is nogal laat, en ja, hij had dat diploma allang in de pocket kunnen hebben, maar hij gaat er tenminste voor. Anderen nemen de moeite niet om hun HAVO te halen en komen aanzetten met een MBO niveau 2, 3 of 4 en doen dan alsof zij zo goed bezig zijn geweest. Correctie, ik wil niet beweren dat je dan niet goed bezig bent geweest, maar vervolgens iemand bashen die nog de moeite neemt om zijn VWO te halen, is wel heel triest. Wie het laatst lacht, lacht het best, en dat is I Xyzyx I, die straks een bachelor of science in zijn broekzak kan steken.
lul niet man, heb je zijn uitspraken wel eens gelezen ? Zoiets doe je imo alleen als je zelf ook echt iets bereikt hebt. niet iemand die 22 is en nog zijn vwo diploma moet krijgen. je moet het niet opeens proberen om te draaien.
En daarnaast heb ik meer respect voor iemand die pakweg een mbo 3 op zak heeft, die op zijn 25ste een bedrijf begint of ergens anders succesvol in is dan iemand met een master in een nietszeggende studie.
kun je dit gelijk weer koppelen aan het gedeelte religie. het is toch en stukje evolutie wat je hier meemaakt. weliswaar komt het niemand tegoede, maar bewijs is geleverd. want eerlijk gezegd, een creatie naar gods hand is het niet te noemen.
I Xyzyx I
ik denk, dat als je dezelfde aandachtstoewijding zou hebben voor je studie, zoals dat je dat hebt voor je postrato hier op DBB, zou je allang met vlag en wimpel geslaagd zijn.![]()
Feit is alleen dat 99,999% van de mbo-ers niet met een eigen bedrijf eindigt. Maar ja daar heb ik ook meer respect voor dan een psychologie student.
Feit is alleen dat 99,999% van de mbo-ers niet met een eigen bedrijf eindigt. Maar ja daar heb ik ook meer respect voor dan een psychologie student.
Wachten tot natuurlijke grens is zinloos als je het mij vraagt.
Reden dat beginners niet aan AAS moeten beginnen is omdat ze niet 100% goed eten en trainen. Zouden ze dat wel doen zou het niet meer kwaad doen dan bij een gevorderde. Althans zo kijk ik er op, heb eigenlijk nog niets gelezen wat het tegendeel bewijst.
Dat is meer een uitzondering op de regel. Natuurlijk zijn er mensen met een MBO-diploma die succesvol worden, maar een hogere opleiding geeft meer kans op succes en zal dus in mijn ogen in de meeste gevallen de betere weg zijn. Ik vind het dan best triest als je iemand gaat bashen die voor zijn bachelor of master gaat, ookal doet hij daar dan enkele jaren langer over dan gebruikelijk.lul niet man, heb je zijn uitspraken wel eens gelezen ? Zoiets doe je imo alleen als je zelf ook echt iets bereikt hebt. niet iemand die 22 is en nog zijn vwo diploma moet krijgen. je moet het niet opeens proberen om te draaien.
En daarnaast heb ik meer respect voor iemand die pakweg een mbo 3 op zak heeft, die op zijn 25ste een bedrijf begint of ergens anders succesvol in is dan iemand met een master in een nietszeggende studie.
Wat een gekk bash op mbo-ers alsof we allemaal achterlijke r**ards zijn en niks kunnen of presteren.. Ja ik voel me zeker aangesproken daar ook ik slecht een mbo-3 diploma heb. Ben overigens begonnen op de havo, waar ik het totaal niet naar me zin had. Ik kan niet stil zitten en leren uit een boek. Ik wil iets kunnen doen, 'iets tastbaars' hebben werken met me handen dingen leren uit de praktijk. Technische dingen is wat ik interessant vind, hoe dingen werken, in elkaar zitten en het dan ook met me eigen ogen zien.
Overigens is wel niveau van het vmbo en het mbo bedroevend laag, eigenlijk gewoon triest..
Vmbo heb ik nooit wat hoeven door leren, laagste cijfer op me eind examens was een 7,5 en het hoogste een 9,5.
Zelfde gaat op voor het mbo, nooit niks hoeven leren voor een examen en alles met gemak gehaald.
Een beginner kan prima z'n trainingen voor 100% op orde hebben..
Je moet van jezelf gewoon al een goede basis hebben waar je eventueel op terug kan vallen mocht er wat gebeuren. Als jij 70kg weegt en gaat kuren en je komt bijvoorbeeld 10kg en je houd misschien 7kg over, kom je uit op 77kg.. Wat wordt je volgende kuur? Juist, gaat weer een zwaardere kuur worden met meer en/of zwaardere middelen..
zucht... ik kreeg een gele kaart omdat ik 1 topic een keer dumpte die een jaar oud was ....

Heb respect voor iedereen die hard werkt of hard studeert.
Ik heb nog nooit een kaart gekregen
Maar goed, ik val dan ook geen mensen persoonlijk aan en heb alleen een nogal generaliserende/harde mening wat gefrustreerd over kan komen.![]()

Valt wel mee hoor, over het algemeen frustreer ik me niet zoveel. Behalve als dingen mij geld kosten wat de eigen schuld van andere mensen is.
Boeie je hebt toch poen zat, eigenlijk kunnen we jou wel dagobert noemen.

Boeie je hebt toch poen zat, eigenlijk kunnen we jou wel dagobert noemen.