Iemand waaraan jij je gewoon irriteert in elkaar gaan slaan is wel even wat anders he...
Die politieagenten maken steeds mensen geld afhandig voor iets waarvoor zij niet gestraft zou moeten worden (en dat is al gauw €50+). Dat is wel even wat anders dan irritant gedrag vertonen (wat overigens totaal aan jezelf kan liggen).
Hmm, als mensen terecht een boete krijgen vind ik dat ze niet moeten zeiken..
Laatst die autist die moeilijk liep te doen dat hij boete kreeg omdat hij in de stad een klokhuis uit de auto flikkerde. Serieus als ik die rechter was had ik hem keihard uitgelachen en de boete 4x zo hoog gemaakt omdat hij zijn afval maar bij zich moet houden. Had serieus de neiging om auto vol vuilniszakken te laden en dat bij hem in de tuin te fl*kkeren..

Zijn zat lui die al gelijk huillie huilie doen als ze een boete krijgen.. Je bent het toch zelf die te hard rijd of wat dan ook. Vroeger maakte ik me er ook altijd druk om maar nu zie ik het gewoon als belasting en niet als een boete... Want serieus, gestraft worden om 10 km/h te hard op een lege snelweg faalt gewoon
uiteindelijk is het alleen om de staatskas te spekken dus gewoon verkapte belasting.