Ja, mee eens. Door zo'n reactie geef je eerder aan zelf de situatie niet helemaal onder controle te hebben. Das wel spijtig xyzyx kan beter
---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 17:39 ----------
Gewoon rustig blijven en ze voor schut zetten met hun eigen dommigheid op jr strepen staan wat betreft je recht desnoods zeggen of ze er zoveel moeite mee heeft verkeersregels te leren. Als je rustig was gebleven had je het misschien meteen daar opgelost
Nee ze hadden de boete al uitgeschreven met zo'n elektrisch apparaat, kunnen ze toch niet meer ongedaan maken.
Eigenlijk gebeurt die onzin steeds vaker, hier laatst voor zorgcentrum (huisartsen enzo zitten daar) stonden allemaal mensen langs de weg omdat parkeerplaats open gebroken was. Kwam een politie auto aanrijden, stond 5 min stil en opeens rennen 2 van die lui er uit en fl*kkeren snel al die bonnetjes onder de ruitenwissers en voor mensen hun verhaal konden doen waren ze al weer weggereden.
Slaat toch nergens op, 9 van de 10 auto's die daar stonden waren van mensen die naar de huisarts moesten.
---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 17:45 ----------
Daarnaast gaat het mij trouwens om het principe, als ze mij een boete hadden gegeven voor agent beledigen had ik meer begrip gehad dan voor het fout parkeren. Overigens had ik dan ook bezwaar gemaakt omdat ik netjes gezegd had 'ik vind' waardoor het dus een mening was welke ik ook keurig had kunnen onderbouwen.

jezus