AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Ja, mee eens. Door zo'n reactie geef je eerder aan zelf de situatie niet helemaal onder controle te hebben. Das wel spijtig xyzyx kan beter

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 17:39 ----------

Gewoon rustig blijven en ze voor schut zetten met hun eigen dommigheid op jr strepen staan wat betreft je recht desnoods zeggen of ze er zoveel moeite mee heeft verkeersregels te leren. Als je rustig was gebleven had je het misschien meteen daar opgelost

Nee ze hadden de boete al uitgeschreven met zo'n elektrisch apparaat, kunnen ze toch niet meer ongedaan maken.

Eigenlijk gebeurt die onzin steeds vaker, hier laatst voor zorgcentrum (huisartsen enzo zitten daar) stonden allemaal mensen langs de weg omdat parkeerplaats open gebroken was. Kwam een politie auto aanrijden, stond 5 min stil en opeens rennen 2 van die lui er uit en fl*kkeren snel al die bonnetjes onder de ruitenwissers en voor mensen hun verhaal konden doen waren ze al weer weggereden.

Slaat toch nergens op, 9 van de 10 auto's die daar stonden waren van mensen die naar de huisarts moesten.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 17:45 ----------

Daarnaast gaat het mij trouwens om het principe, als ze mij een boete hadden gegeven voor agent beledigen had ik meer begrip gehad dan voor het fout parkeren. Overigens had ik dan ook bezwaar gemaakt omdat ik netjes gezegd had 'ik vind' waardoor het dus een mening was welke ik ook keurig had kunnen onderbouwen.

Nee ze hadden de boete al uitgeschreven met zo'n elektrisch apparaat, kunnen ze toch niet meer ongedaan maken.

Eigenlijk gebeurt die onzin steeds vaker, hier laatst voor zorgcentrum (huisartsen enzo zitten daar) stonden allemaal mensen langs de weg omdat parkeerplaats open gebroken was. Kwam een politie auto aanrijden, stond 5 min stil en opeens rennen 2 van die lui er uit en fl*kkeren snel al die bonnetjes onder de ruitenwissers en voor mensen hun verhaal konden doen waren ze al weer weggereden.

Slaat toch nergens op, 9 van de 10 auto's die daar stonden waren van mensen die naar de huisarts moesten.
Supertriest :o
Zulke mensen zouden echt finaal in elkaar mogen worden geslagen, honden.

Supertriest :o
Zulke mensen zouden echt finaal in elkaar mogen worden geslagen, honden.

Zijn ze ook, zag 1 van die agenten met blauw oog lopen over het dorp. Bleek dat die flinke klappen had gehad toen ze iemand wilde aanhouden :roflol:

Zelf ben ik tegen geweld omdat het gewoon een manier is van frustratie uitten wanneer je een situatie niet meer verbaal aan kan. Maar goed, moest toch ff mn lachen inhouden.

Tja als je carrièrekeuze parkeerwachter is dan moet je natuurlijk niet te veel gaan verwachten :o in b4 beledigde parkeerwachters

Tja als je carrièrekeuze parkeerwachter is dan moet je natuurlijk niet te veel gaan verwachten :o in b4 beledigde parkeerwachters

T waren geen parkeerwachters maar heuse agenten in politiebusje.

Parkeerwachters falen overigens ook, heb in de 4 maanden dat ik bij domino's werkte nooit een boete gehad terwijl ik maar 1x in de week 50 cent er in gooide ofzo. Ze keken nooit of die kaartjes klopte maar fietste gewoon langs en keken of er wel of geen kaartje lag.

Zijn ze ook, zag 1 van die agenten met blauw oog lopen over het dorp. Bleek dat die flinke klappen had gehad toen ze iemand wilde aanhouden :roflol:

Zelf ben ik tegen geweld omdat het gewoon een manier is van frustratie uitten wanneer je een situatie niet meer verbaal aan kan. Maar goed, moest toch ff mn lachen inhouden.
Ach, ik ben totaal niet iemand die snel gaat vechten, maar in sommige gevallen vind ik het nou eenmaal de beste optie. Zulke vieze politieagenten kun je op geen andere manier terugpakken, terwijl ze het wel verdienen om flink aangepakt te worden. Ze misbruiken hun macht namelijk om mensen een boete te geven die ze niet verdienen, en daar kan ik echt niet tegen :mad:

Ach, ik ben totaal niet iemand die snel gaat vechten, maar in sommige gevallen vind ik het nou eenmaal de beste optie. Zulke vieze politieagenten kun je op geen andere manier terugpakken, terwijl ze het wel verdienen om flink aangepakt te worden. Ze misbruiken hun macht namelijk om mensen een boete te geven die ze niet verdienen, en daar kan ik echt niet tegen :mad:
Vechten is een teken van mannelijkheid, dan laat je je genen die Zeus doorgegeven heeft aan de menselijkheid tonen, doe je dat niet. Ben je gewoonweg incest.

Echt he..

Als ze alleen terechte boetes uitdeelden zouden ze gewoon respect krijgen. Ik behandel ze ook gewoon netjes als ik aan de kant word gezet wanneer ik te hard rij of wat dan ook.. Maar aangezien de laatste 4 boetes onzin boetes waren heb ik steeds meer het idee dat het ze gewoon gaat om het boete uitschrijven en niet om het beter maken van de maatschappij.

Overigens zou ik ze zelf niet slaan, ben je verder mee van huis.. Maar helpen als ze in de problemen zitten zou ik ook niet meer doen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jongens als je iedereen maar in elkaar beukt die je irritant vind komt er toch geen eind aan? Ik irriteer me soms de hele dag aan mensen maar als dat ik zou botvieren zou ik in de cel belanden :o Beetje hersenloos praat. Zeker getroll.

[Link niet meer beschikbaar]

Van welke kant?

Zou jij je serieus goed voelen na het uitschrijven van boetes aan mensen die naar de huisarts gaan en hun auto langs de weg zetten omdat parkeerplaats opengebroken is?

Als ik een agent was zou ik ze gewoon zeggen dat het niet de bedoeling is maar bekeuren slaat gewoon nergens op. Alsof die mensen het leuk vinden om ziek te zijn waardoor ze daar heen moeten.. :o

aanmoedigen van geweld naar agenten hierboven net...

Van welke kant?

Zou jij je serieus goed voelen na het uitschrijven van boetes aan mensen die naar de huisarts gaan en hun auto langs de weg zetten omdat parkeerplaats opengebroken is?

Als ik een agent was zou ik ze gewoon zeggen dat het niet de bedoeling is maar bekeuren slaat gewoon nergens op. Alsof die mensen het leuk vinden om ziek te zijn waardoor ze daar heen moeten.. :o

Is het betaald parkeren dan?

aanmoedigen van geweld naar agenten hierboven net...

Oh dat..

Nee ik zou ze zelf niet slaan laat staan mensen aanzetten tot geweld tegen agenten. Misschien een specifieke agent in extreme gevallen maar zeker niet in het algemeen.

Maar goed, zouden agenten in elkaar geslagen worden zou ik er serieus zo ver mogelijk uit de buurt blijven. Je loopt het risico zelf klappen te krijgen of zelfs in de cel geflikkerd te worden als ze zien dat jij klappen gehad hebt en er bij was.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 18:25 ----------

Is het betaald parkeren dan?

Nee, ze stonden langs de weg op het gras omdat de parkeerplaats van gezondheidscentrum open gebroken was.

Nouja, gras.. Was meer een onkruidveld wat nog kaal lag omdat ze nog niet bezig waren met het aanleggen van de nieuwe bushalte.

:rolleyes: jezus

Jongens als je iedereen maar in elkaar beukt die je irritant vind komt er toch geen eind aan? Ik irriteer me soms de hele dag aan mensen maar als dat ik zou botvieren zou ik in de cel belanden :o Beetje hersenloos praat. Zeker getroll.
Iemand waaraan jij je gewoon irriteert in elkaar gaan slaan is wel even wat anders he...
Die politieagenten maken steeds mensen geld afhandig voor iets waarvoor zij niet gestraft zou moeten worden (en dat is al gauw €50+). Dat is wel even wat anders dan irritant gedrag vertonen (wat overigens totaal aan jezelf kan liggen).

Echt he, niemand had last van die auto's of wat dan ook..

Zal me niet verbazen als ze snel na uitschrijven naar het bureau gereden zijn om van hun pauze te genieten omdat bonnenquota toch gehaald was.

Heeft de reputatie van politie overigens niet veel goeds gedaan, hele dorp wist binnen paar dagen dat het gebeurd was en welke 2 agenten het waren :o

Iemand waaraan jij je gewoon irriteert in elkaar gaan slaan is wel even wat anders he...
Die politieagenten maken steeds mensen geld afhandig voor iets waarvoor zij niet gestraft zou moeten worden (en dat is al gauw €50+). Dat is wel even wat anders dan irritant gedrag vertonen (wat overigens totaal aan jezelf kan liggen).

Lol dat is toch ook irritant. Komt op hetzelfde neer, je voelt je niet rechtvaardig behandeld dus raak je geïrriteerd. Ik zie geen verschil hoor. Als je het doet om onder een boete uit te komen ben je niet zo slim bezig.

Echt he, niemand had last van die auto's of wat dan ook..

Zal me niet verbazen als ze snel na uitschrijven naar het bureau gereden zijn om van hun pauze te genieten omdat bonnenquota toch gehaald was.

Heeft de reputatie van politie overigens niet veel goeds gedaan, hele dorp wist binnen paar dagen dat het gebeurd was en welke 2 agenten het waren :o
Bonnenquota is afgeschaft door het vorige kabinet :D

Terug
Naar boven