MuscleMeat

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Net als dat ze liepen te zeiken dat het nergens op slaat dat het rijk miljoenen wil besparen door de straatverlichting 's nachts uit te doen. Zou 1 dode per 3 jaar schelen :o
Dat wordt lekker veilig op straat s'nachts. :o
Al helemaal als je in een tuig wijk woont

Dus jij denkt dat een agent mij ongestraft kan slaan? :roflol:

:roflol:
:roflol::roflol::roflol:

tuurlijk kan een agent jou ongestraft slaan, in welke wereld leef jij?

jouw woord is -inmiddels als genoeg bewezen - geen eurocent waard, dus wie zegt dat jij niet begonnen bent?

doet me denken aan een ander topic ergens anders waar je zei dat wanneer iemand je op je bek klopt, dat je dan tijd, geld en verstand genoeg hebt om het ze betaald te zetten, made me lol irl, son

topic is getting better and better

wat hebben we nu al?

-het begon met de rijtjeshuizen
-HUGE erfenis van een vriend
-uitgeleende auto's
-proces wegens loverboypraktijken, later omgezet in bedreiging, later omgezet in ontvoering met aangeboden schadevergoeding van de politie wegens gebrekkig onderzoek en wanneer gevraagd naar bewijs een beetje rond de hete appel dansen (:D) en geen bewijs leveren
-complete homegym met mogelijkheden om te trainen in een fysiopraktijk van "een vriend van je ma"
-provocatie van de politie en 100% succes met het aanvechten van boetes alhoewel jouw idee van bewijs opnieuw berust op subjectieve gegevens

wat een leven, wat een leven!

Zo'n jochie gelijk taseren en in een werkkamp voor een week!

Weet je waar ze mooi veel geld voor kunnen pakken? Chauffeurs. Mijn pa had een collega die de schijven allemaal niet in orde had, veel te weinig rust, en kreeg een boete van 6500 euries

+++

Mijn pa is ook chauffeur, smerige geldtrekkers daar bij de overheid. Natuurlijk zijn er idioten die 12 uur non-stop rijden maar om deze hardwerkende groep op deze manier te tergen met allerhande veel te strakke regels...

+++

Mijn pa is ook chauffeur, smerige geldtrekkers daar bij de overheid. Natuurlijk zijn er idioten die 12 uur non-stop rijden maar om deze hardwerkende groep op deze manier te tergen met allerhande veel te strakke regels...

Eensch, echt te triest voor woorden. Voor de verkeersveiligheid zogenaamd..

Zo'n jochie gelijk taseren en in een werkkamp voor een week!

Zo denk ik er ook over! :D Maar die agent zou nu wel niet meer in dienst zijn..

Wat ik wel belachelijk vind is dat de politie soms met een grote groep te veel geweld gebruikt wanneer het totaal onnodig is.. En juist dán praten ze het wel weer goed.. :o

xyzyx ik hoop echt dat je een keer de verkeerde agent tegenkomt, en dat hij je dan zo hard bewerkt met zijn wapenstok dat je gucci petje niet meer op je hoofd past.

xyzyx ik hoop echt dat je een keer de verkeerde agent tegenkomt, en dat hij je dan zo hard bewerkt met zijn wapenstok dat je gucci petje niet meer op je hoofd past.

Waarschijnlijk brand zijn huis dan af:o

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 16:39 ----------

Dat wordt lekker veilig op straat s'nachts. :o
Al helemaal als je in een tuig wijk woont

Was alleen op snelwegen :p

aah stoere boii

tuurlijk kan een agent jou ongestraft slaan, in welke wereld leef jij?

jouw woord is -inmiddels als genoeg bewezen - geen eurocent waard, dus wie zegt dat jij niet begonnen bent?

doet me denken aan een ander topic ergens anders waar je zei dat wanneer iemand je op je bek klopt, dat je dan tijd, geld en verstand genoeg hebt om het ze betaald te zetten, made me lol irl, son

:roflol:

Ik weet niet in welke wereld jij woont maar elke actie krijgt een reactie.

Man man man wat zit jij nog in de belevingswereld van een 12 jarige. De enige gepaste reactie was van die agent een dosis pepperspray in jou gezicht.

Volgens mij ben jij gewoon gefrustreerd over het feit dat mijn leven beter is dan jouw leven. Waarschijnlijk neem jij stotterend een bekeuring in ontvangst waarna je thuis de hele boel in elkaar trapt.

Overigens ben ik normaal altijd netjes tegen agenten hoor maar als zij een grote bek tegen mij gaan geven moeten ze niet verwachten dat ik netjes blijf.

Man man man wat zit jij nog in de belevingswereld van een 12 jarige. De enige gepaste reactie was van die agent een dosis pepperspray in jou gezicht.

Omdat hij aan t laden en lossen is in een gebied waar dat mag en als je dat vervolgens aangeeft dat ze dan zegt ja daar heb ik niks mee te maken? XD wat voor wereld is dat dan? Je hoeft echt niet alles te pikken hoor. Sommige mensen gaan wel heel snel gebukt staan.

Volgens mij ben jij gewoon gefrustreerd over het feit dat mijn leven beter is dan jouw leven. Waarschijnlijk neem jij stotterend een bekeuring in ontvangst waarna je thuis de hele boel in elkaar trapt.

Overigens ben ik normaal altijd netjes tegen agenten hoor maar als zij een grote bek tegen mij gaan geven moeten ze niet verwachten dat ik netjes blijf.

volgensmij ben je irl een heel zielig mannetje

Het feit dat jij dit zegt verklaart veel over jou denkwijze.
Maar nee voor jou beeldvorming ik ben totaal niet jaloers op je.
Ben eigenlijk best tevreden met mijn leven.

En max:
Nee hoor ik zou er echt wel wat van zeggen maar in tegenstelling tot meneer x hoef ik niet te ragen om mijn punt te maken. Ik kan het op een nette verbale manier af.

Omdat hij aan t laden en lossen is in een gebied waar dat mag en als je dat vervolgens aangeeft dat ze dan zegt ja daar heb ik niks mee te maken? XD wat voor wereld is dat dan? Je hoeft echt niet alles te pikken hoor. Sommige mensen gaan wel heel snel gebukt staan.

Dat dus, ik zei gewoon netjes dat ik hier gewoon mag laden en lossen en dan krijg ik meteen zo'n chagrijnige bek. Vond het ook erg flauw dat ze niet eens in gesprek waren gegaan maar gewoon die boete uit gingen schrijven op kenteken in plaats van dat ze op zijn minst ff naar mij toe komen en vragen of het mijn auto is enz.

Was overigens al chagrijnig omdat ze de dag er voor het zelfde hadden geflikt bij een kerel die hem ook ff daar neer had gezet omdat hij een gebroken been had en dus niet zo ver kon lopen.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 17:36 ----------

En max:
Nee hoor ik zou er echt wel wat van zeggen maar in tegenstelling tot meneer x hoef ik niet te ragen om mijn punt te maken. Ik kan het op een nette verbale manier af.

Ik zei gewoon netjes dat ik daar mocht staan en dan krijg ik in mijn oor geschreeuwd: niets mee te maken.

Sorry hoor maar dan ga ik ook net meer netjes doen.

En max:

Ja, mee eens. Door zo'n reactie geef je eerder aan zelf de situatie niet helemaal onder controle te hebben. Das wel spijtig xyzyx kan beter

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 17:39 ----------

Dat dus, ik zei gewoon netjes dat ik hier gewoon mag laden en lossen en dan krijg ik meteen zo'n chagrijnige bek. Vond het ook erg flauw dat ze niet eens in gesprek waren gegaan maar gewoon die boete uit gingen schrijven op kenteken in plaats van dat ze op zijn minst ff naar mij toe komen en vragen of het mijn auto is enz.

Was overigens al chagrijnig omdat ze de dag er voor het zelfde hadden geflikt bij een kerel die hem ook ff daar neer had gezet omdat hij een gebroken been had en dus niet zo ver kon lopen.

---------- Post toegevoegd Sat 29 Sep 2012 om 17:36 ----------

Ik zei gewoon netjes dat ik daar mocht staan en dan krijg ik in mijn oor geschreeuwd: niets mee te maken.

Sorry hoor maar dan ga ik ook net meer netjes doen.

Gewoon rustig blijven en ze voor schut zetten met hun eigen dommigheid op jr strepen staan wat betreft je recht desnoods zeggen of ze er zoveel moeite mee heeft verkeersregels te leren. Als je rustig was gebleven had je het misschien meteen daar opgelost

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven