XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Teren op het geld van een dode vriend en doen alsof je het zelf helemaal gaat maken. Je kan trots op jezelf zijn! ;)

Teren op het geld van een dode vriend en doen alsof je het zelf helemaal gaat maken. Je kan trots op jezelf zijn! ;)

De ironie is dan ook dat mijn ouders alles voor me betalen:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:26 ----------

:roflol: Ik zag dat filmpje een keer he, stuurde ik dat naar een vriend van mij die MBO deed, hij zo: 'ja dat soort lui zitten hier inderdaad ook. Ben blij dat ik stuk slimmer ben'

Deze zomer was zijn boot vol water geregend had hij de stop er uit getrokken waarna zijn boot bijna gezonken was. 'Ja ik dacht dat water altijd naar de massa ging dus dat het dan wel er uit zou lopen de sloot in'. Moet nog wel ergens die smsjes hebben :o

Potentie? Je bent 22 en je zit nog op het vwo, wat dus betekend dat je met sws 4 jaar achterstand op de arbeidsmarkt terecht komt.

Eehm vraag me toch af wat de haters zelf gepresteerd hebben. Want het lijkt wel een topic vol dokters te zijn die op hun 25ste klaar waren.

Nee hoor, de meeste zitten hier echter niet te verkondigen hoe lekker ze bezig zijn. Of dat men jaloers moet zijn op hen.

Potentie? Je bent 22 en je zit nog op het vwo, wat dus betekend dat je met sws 4 jaar achterstand op de arbeidsmarkt terecht komt.

Ja dus? :rolleyes: Zelfs al zou ik op mijn 40ste tandarts worden, dan nog denk ik dat ik op 65 jarige leeftijd wel kan zeggen dat ik meer bereikt heb in mijn leven dan iemand die zijn leven lang vuilnisman gebleven is..

Voordeel is wel dat ik het geluk heb om mijn eigen praktijk op te kunnen startten gelijk als ik klaar ben met mijn studie.

Het is wel kunst om de boel niet te onderschatten he I xyzyx I

Ja dus? :rolleyes: Zelfs al zou ik op mijn 40ste tandarts worden, dan nog denk ik dat ik op 65 jarige leeftijd wel kan zeggen dat ik meer bereikt heb in mijn leven dan iemand die zijn leven lang vuilnisman gebleven is..

Voordeel is wel dat ik het geluk heb om mijn eigen praktijk op te kunnen startten gelijk als ik klaar ben met mijn studie.

Ben ik het totaal mee oneens, ik kijk naar prestaties naar capaciteit.
En daar faal je echt ontzettend hard op kerel/jongetje.

Triestig ventje hoor.
Als je irl praat zoals hier zullen weinig mensen geneigd zijn om hun tanden aan jou toe te vertrouwen.

Ben ik het totaal mee oneens, ik kijk naar prestaties naar capaciteit.
En daar faal je echt ontzettend hard op kerel/jongetje.

Ja oke op dat gebied faal ik ook, ik zou übergod kunnen zijn maar ben toch wel vaak te lui, laks om het te realiseren :(

Aghja.. jullie kunnen wel op I Xyzyx I blijven haten, maar uiteindelijk lacht hij jullie 4kant uit:D omdat hij zo ver ik weet de enige miljonair is op DBB, en daarbij meer bereikt heeft dan 100% van DBB:D;)

Aghja.. jullie kunnen wel op I Xyzyx I blijven haten, maar uiteindelijk lacht hij jullie 4kant uit:D omdat hij zo ver ik weet de enige miljonair is op DBB, en daarbij meer bereikt heeft dan 100% van DBB:D;)

Ik ben rijker :p nou ja nog niet maar uiteindelijk wel hehe

Ligt aan de definitie van bereiken :p

Als een tokkie de loterij wint kun je ook niet zeggen dat hij veel bereikt heeft, meer dat hij geluk heeft gehad.

Zelf zie ik het dan ook meer als 'geluk' dan dat ik het echt bereikt heb.. Al had ik waarschijnlijk meer bereikt kwa opleiding wanneer ik t geld niet had gekregen..

Oh, jij hebt ook een paar miljoen op de bank:rolleyes:

Neuh maar me pa heeft 15 mil ofzo :)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:48 ----------

Oh ja :trollface:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:50 ----------

Ligt aan de definitie van bereiken :p

Als een tokkie de loterij wint kun je ook niet zeggen dat hij veel bereikt heeft, meer dat hij geluk heeft gehad.

Zelf zie ik het dan ook meer als 'geluk' dan dat ik het echt bereikt heb.. Al had ik waarschijnlijk meer bereikt kwa opleiding wanneer ik t geld niet had gekregen..

Daarom moet je proberen het idee ervan los te laten want als je goed wilt leven ben je zo door dat geld heen

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:52 ----------

Zelf presteren alles wat je erbij krijgt is een gift en kun je zien als buffer. Misschien heb je wel belangrijk doel om iets in de wereld bij te dragen zyxyz en worden dit soort middelen aangedragen om je te beschermen :) moet je het niet weggooien maar respecteren en juist extra je best doen.

15mill:o

Neuh maar me pa heeft 15 mil ofzo :)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:48 ----------

Oh ja :trollface:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 11:50 ----------

Daarom moet je proberen het idee ervan los te laten want als je goed wilt leven ben je zo door dat geld heen

Ik heb alles vast gezet dus kan er toch niet bij :p . Ironie is dan ook wel dat ik waarschijnlijk geen latpully bij mijn squatrek kan doen omdat ik zo impulsief was om een iPhone 5 te bestellen :roflol:

Of ik moet wachten met bankje kopen tot ik weer geld heb maar t bankje dat ik nu heb wiebelt..

Terug
Naar boven