Rvdzs
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m71
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb alles vast gezet dus kan er toch niet bij. Ironie is dan ook wel dat ik waarschijnlijk geen latpully bij mijn squatrek kan doen omdat ik zo impulsief was om een iPhone 5 te bestellen
Of ik moet wachten met bankje kopen tot ik weer geld heb maar t bankje dat ik nu heb wiebelt..

Ik heb alles vast gezet dus kan er toch niet bij. Ironie is dan ook wel dat ik waarschijnlijk geen latpully bij mijn squatrek kan doen omdat ik zo impulsief was om een iPhone 5 te bestellen
Of ik moet wachten met bankje kopen tot ik weer geld heb maar t bankje dat ik nu heb wiebelt..

Het gaat om het feit dat je niet te veel moet gaan lopen genieten nog xD

aan de ene kant wel verstandig dat je het vast zet, aan de andere kant zou ik dat in deze tijd niet durven met zoveel geld. Jaap van goude kooi verloor ook zijn 1mill zo, en kreeg maar 200k vergoed![]()
Aghja.. jullie kunnen wel op I Xyzyx I blijven haten, maar uiteindelijk lacht hij jullie 4kant uitomdat hij zo ver ik weet de enige miljonair is op DBB, en daarbij meer bereikt heeft dan 100% van DBB
![]()
Meh de waarheid zullen jullie nooit weten voelt niet goed/lame om over dat soort dingen op te scheppen. In principe verdien ik het geen eens. Alles dat ik ontvang beschouw ik als godsgeschenk en wil ik in principe in viervoud terug betalen.
(inb4geefallesaanmij)
Geloof ik niet dat verhaal van dat hij millionair is.
Ik geloof al zijn verhaaltjes niet.
Ik haat op niemand, heb me eigen geld en heb zat voor mijn levensstandaard.

Wat is dit voor topic? Het verkapte kijk-mij-eens-een-rijke-mofo zijn topic?

Wat is dit voor topic? Het verkapte kijk-mij-eens-een-rijke-mofo zijn topic?

Waar maak je je druk om dan?
Laatst waren er 2 zwervers die miljarden kregen van hun overleden suikertante, is dat ook nep dan?![]()
Het laatste wat ik zal doen is mij druk maken, niet om jou niet om iemand anders.
Ik geloof jou en je verhaaltjes niet, zo simpel is het.

Geloof ik niet dat verhaal van dat hij millionair is.
Ik geloof al zijn verhaaltjes niet.
Ik haat op niemand, heb me eigen geld en heb zat voor mijn levensstandaard.
(waarmee ik bedoel dat ik op dat vlak eigenlijk nog niet zoveel te zeggen heb), ik ga daarnaast wel nog wat bijwerken voor als ik geld nodig heb. Ouders zijn ook nu pas echt goed gesteld zeg maar en zijn dat ook niet altijd geweest, zo moet het ook zijn imo.Meer het: wij zijn gefrustreerd omdat hij rijker is dan ons en gaan zich daar druk om maken topic..![]()

Waar maak je je druk om dan?
Laatst waren er 2 zwervers die miljarden kregen van hun overleden suikertante, is dat ook nep dan?
---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 12:07 ----------
Meer het: wij zijn gefrustreerd omdat hij rijker is dan ons en gaan zich daar druk om maken topic..![]()
+1 goedeIk haat op niemand, heb me eigen geld en heb zat voor mijn levensstandaard.
Aha... Dan zag ik het toch verkeerd
Dacht toch echt....![]()

Nah, t is meer dat ik een nogal controversiële mening heb volgens velen die daarna beginnen te zeuren dat dat komt omdat ik een verwend nest ben.
Als ik er mee had willen pochen had ik wel 100 foto's gemaakt van elke auto waar ik in gereden heb.![]()

Ik vind het eerder jammer voor jouw dat doordat je misschien rijker bent dan de gemiddelde mens , je karakter gewoon op de ballen trekt. Het heeft je gevormd tot iets waar de meesten van ons gewoon van walgen.