AndroidHealthClinic

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Aesthetic is beter dan buff.

Hatersgonnahate

Ik heb alles vast gezet dus kan er toch niet bij :p . Ironie is dan ook wel dat ik waarschijnlijk geen latpully bij mijn squatrek kan doen omdat ik zo impulsief was om een iPhone 5 te bestellen :roflol:

Of ik moet wachten met bankje kopen tot ik weer geld heb maar t bankje dat ik nu heb wiebelt..

Het gaat om het feit dat je niet te veel moet gaan lopen genieten nog xD

Ik heb alles vast gezet dus kan er toch niet bij :p . Ironie is dan ook wel dat ik waarschijnlijk geen latpully bij mijn squatrek kan doen omdat ik zo impulsief was om een iPhone 5 te bestellen :roflol:

Of ik moet wachten met bankje kopen tot ik weer geld heb maar t bankje dat ik nu heb wiebelt..

aan de ene kant wel verstandig dat je het vast zet, aan de andere kant zou ik dat in deze tijd niet durven met zoveel geld. Jaap van goude kooi verloor ook zijn 1mill zo, en kreeg maar 200k vergoed:o

Rijker dan mij

Must be fake

Starts hating

:roflol:

Meh de waarheid zullen jullie nooit weten voelt niet goed/lame om over dat soort dingen op te scheppen. In principe verdien ik het geen eens. Alles dat ik ontvang beschouw ik als godsgeschenk en wil ik in principe in viervoud terug betalen.

Het gaat om het feit dat je niet te veel moet gaan lopen genieten nog xD

True, ben dit weekeinde braaf bezig met mijn huiswerk inhalen.. :p

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 12:01 ----------

aan de ene kant wel verstandig dat je het vast zet, aan de andere kant zou ik dat in deze tijd niet durven met zoveel geld. Jaap van goude kooi verloor ook zijn 1mill zo, en kreeg maar 200k vergoed:o

True, maar hij is gewoon dom om alles bij 1 bank te zetten..

Daarom is het zo slecht nog niet een goede accountant te nemen

Aghja.. jullie kunnen wel op I Xyzyx I blijven haten, maar uiteindelijk lacht hij jullie 4kant uit:D omdat hij zo ver ik weet de enige miljonair is op DBB, en daarbij meer bereikt heeft dan 100% van DBB:D;)

Geloof ik niet dat verhaal van dat hij millionair is.
Ik geloof al zijn verhaaltjes niet.
Ik haat op niemand, heb me eigen geld en heb zat voor mijn levensstandaard.

Meh de waarheid zullen jullie nooit weten voelt niet goed/lame om over dat soort dingen op te scheppen. In principe verdien ik het geen eens. Alles dat ik ontvang beschouw ik als godsgeschenk en wil ik in principe in viervoud terug betalen.

Hmm, ik hou er eigenlijk niet van om dingen te krijgen.. Vind het veel leuker om dingen te geven :o (inb4geefallesaanmij)

Daarnaast weet bijna niemand dat ik zoveel geld heb in t echt, heb niet de behoefte dat mensen me weer gaan zien als een lopend pinautomaat of weer gaan doen dat ze mij leuk vinden puur om t geld zoals mijn lieftallige ex. Denk dat het maar goed was dat zij niet wist hoeveel ik echt had want dan had ik nooit kunnen zeggen dat ik geen geld meer had om haar dingen te geven.. Waarna ze het een paar dagen later uitmaakte :roflol:

Wat is dit voor topic? Het verkapte kijk-mij-eens-een-rijke-mofo zijn topic?

Waar maak je je druk om dan?

Laatst waren er 2 zwervers die miljarden kregen van hun overleden suikertante, is dat ook nep dan?:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 12:07 ----------

Wat is dit voor topic? Het verkapte kijk-mij-eens-een-rijke-mofo zijn topic?

Meer het: wij zijn gefrustreerd omdat hij rijker is dan ons en gaan zich daar druk om maken topic.. :o

Laatst waren er 2 zwervers die miljarden kregen van hun overleden suikertante, is dat ook nep dan?:rolleyes:

Het laatste wat ik zal doen is mij druk maken, niet om jou niet om iemand anders.

Ik geloof jou en je verhaaltjes niet, zo simpel is het.

Het laatste wat ik zal doen is mij druk maken, niet om jou niet om iemand anders.

Ik geloof jou en je verhaaltjes niet, zo simpel is het.

Waarom neem je dan de moeite om dat te zeggen? Als je je er niet druk om zou maken zou je denken okay en verder gaan met je leven:o

+1 kerel. Ben zelf ook gewoon supertevreden met mijn levensstijl, geld maakt in mijn ogen maar tot een bepaalde mate gelukkig. Je moet er genoeg hebben, als je er teveel hebt schiet dat rap naar je hoofd en ben je gewoon niet meer dezelfde mens als je daarvoor zou geweest zijn.

Ook al studeer ik nog en krijg ik zo goed als alles van mijn oudjes :) (waarmee ik bedoel dat ik op dat vlak eigenlijk nog niet zoveel te zeggen heb), ik ga daarnaast wel nog wat bijwerken voor als ik geld nodig heb. Ouders zijn ook nu pas echt goed gesteld zeg maar en zijn dat ook niet altijd geweest, zo moet het ook zijn imo.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 12:07 ----------

Meer het: wij zijn gefrustreerd omdat hij rijker is dan ons en gaan zich daar druk om maken topic.. :o

Ik vind het eerder jammer voor jouw dat doordat je misschien rijker bent dan de gemiddelde mens , je karakter gewoon op de ballen trekt. Het heeft je gevormd tot iets waar de meesten van ons gewoon van walgen.

Aha... Dan zag ik het toch verkeerd :o

Dacht toch echt....;)

Nah, t is meer dat ik een nogal controversiële mening heb volgens velen die daarna beginnen te zeuren dat dat komt omdat ik een verwend nest ben.

Als ik er mee had willen pochen had ik wel 100 foto's gemaakt van elke auto waar ik in gereden heb. :o

Nah, t is meer dat ik een nogal controversiële mening heb volgens velen die daarna beginnen te zeuren dat dat komt omdat ik een verwend nest ben.

Als ik er mee had willen pochen had ik wel 100 foto's gemaakt van elke auto waar ik in gereden heb. :o

1e oke begrijpelijk maar eerlijk je weet dat je er op dbb sws reacties op gaat krijgen dusja sie shitstorm heb je denk zelf veroorzaakt?

2e heb zelf een modaal salaris, heb ook foto's dat ik in de dikste bakken zit dus dat zegt eigenlijk niks :o

Ik vind het eerder jammer voor jouw dat doordat je misschien rijker bent dan de gemiddelde mens , je karakter gewoon op de ballen trekt. Het heeft je gevormd tot iets waar de meesten van ons gewoon van walgen.

Het is meer dat ik mijn leven lang alleen maar met havo/vwo opgetrokken heb tot 2.5 jaar geleden toen ik in contact kwam met 2 meisjes die vmbo doen en in rijtjeshuizen wonen. Dingen die daarna gebeurd zijn hebben mijn kijk op laaggeschoolde mensen redelijk bepaald. In mijn ogen zijn de tokkies dan ook redelijk representatief voor de gemiddelde laaggeschoolde mens.

Uiteraard is dit niet correct maar gezien de ernst van de feiten zit het er toch aardig diep ingebrand.

Gelijk met de politie waarvan ik eerst respect voor ze had maar er nu gewoon van walg.

Terug
Naar boven