XXL Nutrition

Het grote I Xyzyx I rijtjeshuis-topic

Mijn papa werkt bij MCDonalds.

1e oke begrijpelijk maar eerlijk je weet dat je er op dbb sws reacties op gaat krijgen dusja sie shitstorm heb je denk zelf veroorzaakt?

2e heb zelf een modaal salaris, heb ook foto's dat ik in de dikste bakken zit dus dat zegt eigenlijk niks :o

Eigenlijk vind ik die shitstorm wel grappig, dat mensen zich zo druk maken om iemand die meer geld heeft dan hun :roflol: . Als ik zou willen dat het stopte had ik allang foto van auto + kenteken bewijs of wat dan ook geplaatst. Heb alleen geen zin om moeite te hoeven doen om mezelf te bewijzen..

Als ze al hun frustratie jegens mij om zouden zetten in energie om te studeren dan zouden ze met gemak een niveau hoger kunnen doen.

Ik voelde pijn tussen me benen kruis. Ga ik kijken. Zitten er 3 bloedsneeen :o van de lunges of squats gister denk ik :o

Ik voelde pijn tussen me benen kruis. Ga ik kijken. Zitten er 3 bloedsneeen :o van de lunges of squats gister denk ik :o

Haha sick

Ik heb een epische kras over mijn neus lopen van hond die op mijn hoofd sprong toen ik op de bank tv lag te kijken :o

Beter koop je ander ondergoed dat niet snijd :p

Dat je spotter zijn handen bij je kruis heeft.

Waarom neem je dan de moeite om dat te zeggen? Als je je er niet druk om zou maken zou je denken okay en verder gaan met je leven:o

Moeite nemen en druk om maken zijn twee hele verschillende dingen.

Jij trekt de aandacht dus reageer ik daar op.
Jij bent een persoon die geniet van aandacht, zowel in negatieve zin, het maakt jou niet uit als je maar aandacht krijgt.

Kan je garanderen dat je in het echte leven de aandacht van de verkeerde mensen gaat krijgen als je jezelf zo in de spotlights zet.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 12:46 ----------

Eigenlijk vind ik die shitstorm wel grappig, dat mensen zich zo druk maken om iemand die meer geld heeft dan hun :roflol: . Als ik zou willen dat het stopte had ik allang foto van auto + kenteken bewijs of wat dan ook geplaatst. Heb alleen geen zin om moeite te hoeven doen om mezelf te bewijzen..

Als ze al hun frustratie jegens mij om zouden zetten in energie om te studeren dan zouden ze met gemak een niveau hoger kunnen doen.

Plaats ff wat dan, Talk the Talk, Walk the Walk.

Ik post zo een echte pic van een pak geld of een dikke klok , maar jij eerst want jij bent Miljonair toch?

Laatst bewerkt:
Moeite nemen en druk om maken zijn twee hele verschillende dingen.

Jij trekt de aandacht dus reageer ik daar op.
Jij bent een persoon die geniet van aandacht, zowel in negatieve zin, het maakt jou niet uit als je maar aandacht krijgt.

Kan je garanderen dat je in het echte leven de aandacht van de verkeerde mensen gaat krijgen als je jezelf zo in de spotlights zet.

In het echt breng ik mijn mening meestal wat genuanceerder.

Jongen bij ons in de klas is half doof dus die heeft ook niet door hoe hard hij praat en hij heeft ook zo'n lompe mening. Zei zo'n meisje dat er wel veel buitenlanders op deze school zaten (vavo zit in mbo school en 1/2 is buitenlands lijkt wel :o) en hij schreeuwt de hele aula door: Ja echt he al die buitenlanders allemaal lelijke mensen bah.

Ik zat echt zo: Die gaat zometeen anaal verkracht worden in een donker hoekje aangezien echt iedereen hem aan zat te kijken met zo'n blik van wij mogen jou niet :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 12:46 ----------

Plaats ff wat dan, Talk the Talk, Walk the Walk.

Ik post zo een pak geld of een dikke klok , maar jij eerst want jij bent Miljonair toch?

Ik had al een foto van mijn vorige auto geplaatst :o

Waarvan uitgekomen is dat die eerst van je pa was. Bewijst dus niet zoveel...

Waarvan uitgekomen is dat die eerst van je pa was. Bewijst dus niet zoveel...

Ik heb nooit gezegd dat mijn pa een a5 had :p

a5ries.png

Maar ik heb m al 2 jaar niet meer, wel zonde..

Terug
Naar boven