XXL Nutrition

Aankomende Project X feest Haren

Het feit dat ik niet meer post, maar wel mee lees, duidt het niveau en daarmee ook de gesteldheid van dit topic aan.

Leef jij ook nog ?

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:52 ----------

Ze weten heus wel welke telefoons ze moeten tappen, en welke niet ... dat het moeilijker is .. ok maar beetje moeite ervoor en ze lukken het wel

Nah, telefoon + sms is makkelijk

Whatsapp, bbping en iMessage moeten ze toestemming hebben van justitie in het land waar de servers staan (deze staan buiten Nederland namelijk dus privacy regels daarvoor zijn die van het land waar ze in staan).

Daarom was Londen ook zo blij dat RIM hun wilde helpen met de rellen..

haha die thomasgroenlo wat een figuur. wat ben ik blij dat ik niet zo een tokkie ben zeg

Ik ben de enige die dit topic nog een beetje niveau geeft.

Precies. Maar veel hebben daar de durf ook niet voor. Kan ik opzich ergens wel begrijpen.

Dat komt omdat vriendjes/vriendinnetjes stoer willen overkomen en zeggen dat ze moeten blijven .. vergelijk het met het laatste rondje in de kroeg .. al je vrienden willen dat je blijft, maar je vriendin zegt nee we gaan ...

Tuurlijk Peanut ..

m'n topics zijn een stuk rustig nou..

Maar serieus gasten, wat er gisteren is gebeurd ... zwaar schandalig heeft niets meer met de samenleving te maken waarin ik ( 20 jaar ) geleden ben opgegroeid, waar je nog klappen kreeg van je ouders als je iets deed dat totaal niet door de beugel kon .. en nu oom agent je niet eens een klap mag geven, omdat hij dan gelijk aangeklaagd mag worden

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 00:05 ----------

Maar ik dacht dat je dat niveau juist fijn vond. :o want je hebt het wel vask over je turds :roflol: maar de thomas bash mag wat mij betreft wel stoppen

Bash lekker door :) m'n ignore list vind het alleen maar prettiger en prettiger ... lekker rustig in de topics

Tuurlijk Peanut ..

m'n topics zijn een stuk rustig nou..

Maar serieus gasten, wat er gisteren is gebeurd ... zwaar schandalig heeft niets meer met de samenleving te maken waarin ik ( 20 jaar ) geleden ben opgegroeid, waar je nog klappen kreeg van je ouders als je iets deed dat totaal niet door de beugel kon .. en nu oom agent je niet eens een klap mag geven, omdat hij dan gelijk aangeklaagd mag worden

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 00:05 ----------

Bash lekker door :) m'n ignore list vind het alleen maar prettiger en prettiger ... lekker rustig in de topics

Haha ik heb eigenlijk nog niemand ge-ignored terwijl er zat zijn die mij niet mogen :roflol:

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 00:08 ----------

Alles is te hacken.

MiTM Attack

gr

True, maar de politie beschikt niet over die middelen..

Enige manier dat ze, bij een niet die heart crimineel, achter whatsapp berichten kunnen komen is door telefoon in te nemen..

Er staan er meer dan 30 op m'n ignore list .. nu weer 4 erbij ... gaat goed, blijf vooral E-hero spelen..

True, maar de politie beschikt niet over die middelen..

Enige manier dat ze, bij een niet die heart crimineel, achter whatsapp berichten kunnen komen is door telefoon in te nemen..

Je hebt geen flauw idee waar ik het over hebt.
Die middelen zijn vrij makkelijk, bedenk me alleen dat je een PK nodig hebt van Whatsapp. Weet niet of die te vinden is. Van genoeg sites iig wel.

Kijken hier mensen oh oh europa?

Terug
Naar boven