- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leef jij ook nog ?
---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 23:52 ----------
Ze weten heus wel welke telefoons ze moeten tappen, en welke niet ... dat het moeilijker is .. ok maar beetje moeite ervoor en ze lukken het wel
Het feit dat ik niet meer post, maar wel mee lees, duidt het niveau en daarmee ook de gesteldheid van dit topic aan.

Dit niveau is wat ik elke ochtend aantref in mijn wc-pot.
Precies. Maar veel hebben daar de durf ook niet voor. Kan ik opzich ergens wel begrijpen.
haha die thomasgroenlo wat een figuur. wat ben ik blij dat ik niet zo een tokkie ben zeg

Dat komt omdat vriendjes/vriendinnetjes stoer willen overkomen en zeggen dat ze moeten blijven .. vergelijk het met het laatste rondje in de kroeg .. al je vrienden willen dat je blijft, maar je vriendin zegt nee we gaan ...

haha die thomasgroenlo wat een figuur. wat ben ik blij dat ik niet zo een tokkie ben zeg

want je hebt het wel vask over je turds
maar de thomas bash mag wat mij betreft wel stoppenMaar ik dacht dat je dat niveau juist fijn vond.want je hebt het wel vask over je turds
maar de thomas bash mag wat mij betreft wel stoppen
m'n ignore list vind het alleen maar prettiger en prettiger ... lekker rustig in de topicsWhatsapp is niet te hacken..
Pa van een vriend werkt bij de politie...
Voor zowel BB ping, whatsapp en iMessage moeten ze aardig wat moeite doen willen ze dat af kunnen tappen..
Tuurlijk Peanut ..
m'n topics zijn een stuk rustig nou..
Maar serieus gasten, wat er gisteren is gebeurd ... zwaar schandalig heeft niets meer met de samenleving te maken waarin ik ( 20 jaar ) geleden ben opgegroeid, waar je nog klappen kreeg van je ouders als je iets deed dat totaal niet door de beugel kon .. en nu oom agent je niet eens een klap mag geven, omdat hij dan gelijk aangeklaagd mag worden
---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 00:05 ----------
Bash lekker doorm'n ignore list vind het alleen maar prettiger en prettiger ... lekker rustig in de topics

True, maar de politie beschikt niet over die middelen..
Enige manier dat ze, bij een niet die heart crimineel, achter whatsapp berichten kunnen komen is door telefoon in te nemen..