XXL Nutrition

Het grote ''liegen om indruk op je te maken door een meisje'' topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
Waardering
104
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Beste zwaartekracht sadisten,

Bij hier het volgende.

Jullie als extreem grote coïtussymbolen zijn vaak waarschijnlijk onweerstaanbaar voor het vrouwlijk geslacht :D

Maar nu vraag ik me af ? Wat is de meest rare,domme en meest stomme leugen die je ooit uit een vrouw hebt gehoord om indruk op JOUW te maken ?

B.v Dat ze super goed kan pijpe ofzo en dan toch kokhalsen als ze 1 cm van je grote staafmixer naar binnen werkt.

OK misschien extreem voorbeeld maar je begrijpt het wel.

Mijn was echt te erg. Iedereen weet hier onderhand wel dat ik flipper en zijn vriendjes train voor het werk. Nou blijkbaar vinden vrouwen dit toch altijd erg leuk. Komt ze aan met het volgende:

Meisje: Jaaa ik vind dolfijnen en orka's zo leuk, ik heb ze keertje mogen aaien in dolfinarium..

Ryu: Goh wat cool zeg en vond je het leuk?

Meisje: Jaaa ik mocht die orka enzo aaien en in ze tong zo strelen en kunstjes laten doen blabla..

Ryu: Wow das wel heel gaaf zeg. Weetje zeker dat het wel orka was? Zo grote zwart witte ;)?

Meisje: Ja die zelfde als free willy :D

Ryu: Meisje uit welk jaar ben jij geboren ?

Meisje: 1987 , Hoezo?

Ryu: Meisje... die orka is vertrokken vanuit dolfinarium naar sea world orlando in 1985 ;) Dus jij kan hem nooit ge aaid hebben :D

Ach het leven is hard als prof.l idol :D

Brand er op los jongens !

:eek: wat een naai streek is dat :scratch:

Ze had het toch over EEN orca, niet over DE free willy... Dat kan toch dan.
Ik haat meisjes die stoer gaan lope doen dat ze roken en veel kunnen drinken oid. Zijn meestal ook de kansloze dames in de pubertijd.

• Topic Starter Topic Starter
ja, je moeder heeft me hart echt gebroken :(

• Topic Starter Topic Starter
smokey juul zei:
Ze had het toch over EEN orca, niet over DE free willy... Dat kan toch dan.
Ik haat meisjes die stoer gaan lope doen dat ze roken en veel kunnen drinken oid. Zijn meestal ook de kansloze dames in de pubertijd.

nee slimmerd hetzelfde term als dier , niet als specifiek die orka!

Dit had beter in het Gare hanehok gestaan, kon nog leuk worden :D
:( meisjes liegen nooi tegen mij om indruk te maken :D

inderdaad. Gare hanenhok. Dan weet ik er wel een paar :D

haha...

Heb genoeg chicks meegemaakt die geregeld aangeven dat ze een boeiend leven hebben om indruk te maken. Of van die verhaaltjes dat ze veel coïtus zouden hebben om me jaloers te krijgen...

Als je er dan op ingaat merk je al vlug dat er niet veel van aan is. Meestal zijn dat de meest hopeloze gevallen ;)

leuk verhaal :) zelf nog niet echt meegemaakt zo iets..

Ryu zei:
Beste zwaartekracht sadisten,
Bij hier het volgende.
Jullie als extreem grote coïtussymbolen zijn vaak waarschijnlijk onweerstaanbaar voor het vrouwlijk geslacht :D

Je hebt het over mij he;) :D

Wie is er hier een coïtussymbool ???

dat ze graag naakt rondliep .

maar eenmaal de relatie vorderde heb ik er niks van gemerkt .

ik lieg nie ik zeg maar een paar dingen en dan boom weer een avond lol maar het domste wat ik ooit zij was kom ga je mee trainen en zij wou andere dingen ik nie ik moes en zou trainen en hadden we ruzie over of coïtus of trainen ik de domme lul nee trainen trut maar na het trainen wel ouderwets goed gemaakt;)

:scratch: wat?

Hmmm... nooit gelogen om positieve indruk te maken op het mannelijke geslacht.

Wel om negatieve indruk te maken, dus... In de trant van: kijk maar, zo vervelend ben ik nu. Zie je wel, je vindt me niet leuk! EN NU OPGEPLEURD! (want je irriteert me mateloos en ik vind jou niet interessant, maar ik krijg het maar niet aan je verstand gepeuterd)

Wil ik positieve indruk maken, dan vertel ik gewoon de waarheid. Ik ben heel interessant in real life :D

Ryu, jij grote eigengeiler :D

maar:
ze zei dat ik woest aantrekkelijk ben... Wat ik natuurlijk niet ben, heb me nu nl. geschoren :P

Sluit me aan bij Slettekind. Plaat voor een kop afbreken is vaak een stuk lastiger dan een positieve indruk maken.

--> Moved

haha Ryu :roflol: Heb je die even mooi beet haha

Terug
Naar boven