- Waardering
- 51
- Lengte
- 2m
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het zijn barbies ja. En jij bent een ouwe chagrijn.Ben ik zeker weer de enige die die vrouwen totaal niet boeiend vindt. De meesten zien er echt niet zo bijzonder uit. Beetje een gebruinde huid en lang blond haar maken een vrouw niet mooi IMO. Oke ze hebben een beter uitziend lijf dan de gemiddelde vrouw. Maar kijk die grafk*ppen man, totaal geen uitstraling of wat dan ook.
Snap niet dat je daar zoveel foto's van moet maken, laat staan semi-populair een arm om ze heen moet slaan.
Ben ik zeker weer de enige die die vrouwen totaal niet boeiend vindt. De meesten zien er echt niet zo bijzonder uit. Beetje een gebruinde huid en lang blond haar maken een vrouw niet mooi IMO. Oke ze hebben een beter uitziend lijf dan de gemiddelde vrouw. Maar kijk die grafk*ppen man, totaal geen uitstraling of wat dan ook.
Snap niet dat je daar zoveel foto's van moet maken, laat staan semi-populair een arm om ze heen moet slaan.
Het zijn barbies ja. En jij bent een ouwe chagrijn.
Ben ik zeker weer de enige die die vrouwen totaal niet boeiend vindt. De meesten zien er echt niet zo bijzonder uit. Beetje een gebruinde huid en lang blond haar maken een vrouw niet mooi IMO. Oke ze hebben een beter uitziend lijf dan de gemiddelde vrouw. Maar kijk die grafk*ppen man, totaal geen uitstraling of wat dan ook.

Smaakten ze ook zo lekker?

Ik was in totaal voor 11 dagen Amerika ( 3 dagen L.A. en 8 dagen Las Vegas) 1000 euro kwijt voor vliegen en hotel. Beide nette hotels en goed centraal gelegen. In het hotel van Las Vegas zat ik een kleine 10 minuten van de strip vandaan. Ideaal dus.
Toegang tot de Olympia Expo was 10 dollar en voor de judging varieren de prijzen van 50 tot 150 dollar. Je kon ook voor 631 dollar een VIP Package nemen en dat neem ik volgend jaar. Veel geld maar dat is met alles. Hoe dan ook ik ben ik er weer bij en dat is zeker.
VIP PACKAGE
* Fitness / Figure / Ms. Olympia Judging - Friday, Sept. 29 at 11 AM
* Fitness Olympia Finals / Ms.Olympia Finals / Mr. Olympia Judging - Friday, Sept. 29, 7 PM
* Mr. Olympia Finals / Figure Olympia Finals - Saturday, Sept. 30, 7 PM
* Early Entry to Meet The Olympians - Thursday, Sept. 28, 7 PM
* Olympia Weekend Expo Friday and Saturday, Sept 29 - 30, 10 AM - 5 PM
* Mr. Olympia Victory Gala, Saturday, Sept. 30, 11 PM
* Olympia Superstar Training Seminar - Sunday, Oct. 1, 11 AM
Ik bedoel hoeveel het kost om te trainen in Gold's Gym, aangezien je geen abonnement hebt daar denk ik
.Het zijn net-niet-knappe barbies. Zoals je ze ook quasi-interessant en met goud behangen aan de zijde van de gemiddelde vieze oude dikbuikige woonwagenbewoner en amateurcrimineel ziet.
Ik wil dit topic niet verzieken maar ik snap gewoon al die ophef niet. Loop een gemiddelde school/universiteit of uitgaansgelegenheid binnen en je ziet nog meer en knappere vrouwen. Alleen worden ze dan niet betaald om met je op de foto te gaan.