Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat waren tijden inderdaad.
Daarom vind ik het jammer dat je het tegenwoordig bijna niet meer ziet, alle jeugd zit achter de pc/tv.
Wat zou de huidige generatie kinderen over 20jaar vertellen? 'Oh toen ik klein was had ik iemand op msn, echt wat een malloot.....'
Inderdaad...Zielig...Inderdaad...Zielig...
Veel mensen kijken mij wazig aan als ik, zoals nu, vol lof over vroeger praat.
Ik ben inderdaad nog maar 20, maar een computer heb ik nooit voor mijn 13e gehad. Ook tv-kijken was naast de gebruikelijke series 7 uur 's ochtends niet heel interessant. Ik had ook zo'n geweldige buurt, ik was ALTIJD buiten. Elk seizoen had zijn charme. IJs, sneeuw, bladeren, blubber, sloot, water, vissen, varen. Altijd vies en altijd bezig. Als ik nu door mijn oude buurt rij is het bijna dood te noemen. Alles zit binnen. Ze weten niet eens meer verschillende vissen te onderscheiden. Zonde...Maarja, zo heeft elke generatie wel iets.

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt.. Maar toch is dat niet overal zo.. In de wijk ik ben opgegroeid is het nu redelijk dood, meisjes spelen nog wel eens op straat, maar jongens zitten veelal binnen... Tijdje geleden ben ik verhuisd naar een 'achterstandswijk'.. Kinderen spelen hier veel meer op straat, rijden rond op fietsjes, voetballen veel (ze hebben hier zo'n kooi) en ik zie ze ook regelmatig met halve bomen slepen e.d., prachtig vind ik dat, doet me denken aan de goede oude tijd![]()

zit nou eens na te denken wat ook al weer de eerste thuis computer was hahahaha moesten nog cassete bandjes in .![]()

Ik begrijp helemaal wat je bedoelt.. Maar toch is dat niet overal zo.. In de wijk ik ben opgegroeid is het nu redelijk dood, meisjes spelen nog wel eens op straat, maar jongens zitten veelal binnen... Tijdje geleden ben ik verhuisd naar een 'achterstandswijk'.. Kinderen spelen hier veel meer op straat, rijden rond op fietsjes, voetballen veel (ze hebben hier zo'n kooi) en ik zie ze ook regelmatig met halve bomen slepen e.d., prachtig vind ik dat, doet me denken aan de goede oude tijd![]()

...
. Heel dat potje vol met gras.
.Atari 800xl was mijn eerste.
http://www.atarimuseum.com/computers/8BITS/XL/800xl/800xl.htm
Monster memory 64 kb![]()
en dan die kinderen maar klagen stelletje k*tjong
Stroopsoldaten waren ook goed te doen. Je gebit kon er alleen niet mee lachen.