black rush
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de tijd dat ik als jonge gast ook wel eens een meisje wou zijn was ik verzot op die snoepkettingen, die hield ik dan een hele woensdagnamiddag rond mijn hals (tijdens de schoolbewaking, wat een tijd) om er om de zoveel minuten van te knabbelen.
Als ik op die tijd terug kijk was ik ubergay, hele dagen thuis luisteren naar casettes van michael jackson en de soundtrack van de lion king.
en wat een ****ed up hobbies had ikik speelde nooit buiten, maar zat hele dagen binnen, verzamelkaarten van dinosaurussen chronologisch te ordenen, of soms per grootte, periode van bestaan, etc.
toen ik zo'n 10 a 11 jaar was had ik de droom om een boek te schrijven waarin ik alle ecologische systemen op aarde zou beschrijven met alle dieren en planten die er in leefden. Dit met behulp van een hele stapel kinderdierenboeken die ik in de loop van de jaren van familie kreeg met verjaardagen en feestdagen.
Toen werd ik ouder en leerde ik aan mijn pik sjorren, het leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest.![]()

...Laatst nog eens geprobeerd, maar vind het nu niet meer zo lekker als toen...En van die zure matjesals je die ineens in je mond stak moest je zo eten:
![]()

Als ik op die tijd terug kijk was ik ubergay, hele dagen thuis luisteren naar casettes van michael jackson en de soundtrack van de lion king.
en wat een ****ed up hobbies had ikik speelde nooit buiten, maar zat hele dagen binnen, verzamelkaarten van dinosaurussen chronologisch te ordenen, of soms per grootte, periode van bestaan, etc.
toen ik zo'n 10 a 11 jaar was had ik de droom om een boek te schrijven waarin ik alle ecologische systemen op aarde zou beschrijven met alle dieren en planten die er in leefden. Dit met behulp van een hele stapel kinderdierenboeken die ik in de loop van de jaren van familie kreeg met verjaardagen en feestdagen.

Of dat het kleine pl**ris hondje van mijn buurjongen verstrikte in het prikkeldraad, welke ik om de hut had gebouwd (al het materiaal trok ik uit metaal/houtcontainers van de gemeente werf achter ons huis). Nooit foto's gemaakt van die hut, maar het was echt vet. 4 meter lange ondergrondse hut, compleet met gecamoufleerd luik. Dan vanaf de grond tot 10 meter de lucht in die hut (aan een muur/boom bevestigd dus goed stevig.).
Ik herinner me weer wat dingen;
Toen ik een jaar of 7 of 8 was en nog op judo zat, gooide ik in de kleedkamer de kleren van een meisje op de grond. Toen ze zei dat ik dat op moest rapen, zei ik "Alleen als je eerst je k*t laat zien". Zij is toen jankend naar mijn judoleraar gerent en die heeft mijn ouders opgebeld. Voelde me zooo k*t. Waarom ik dat zei weet ik nog steeds niet. Misschien al opkomende hormoontjes.
Ik had ook een enorme hut van 10 meter hoog. Elke week kwam de politie om te checken of het wel veilig genoeg was. En zelfs 1 keer kwam er een journalist langs, maar daar is uiteindelijk niets mee gebeurd geloof ik. Op een gegeven moment werd het overdreven en heeft de gemeente dat "gebouw" moeten slopen. Ik weet nog dat een maatje van mij uit die hut pleurde plat op z'n rugOf dat het kleine pl**ris hondje van mijn buurjongen verstrikte in het prikkeldraad, welke ik om de hut had gebouwd (al het materiaal trok ik uit metaal/houtcontainers van de gemeente werf achter ons huis). Nooit foto's gemaakt van die hut, maar het was echt vet. 4 meter lange ondergrondse hut, compleet met gecamoufleerd luik. Dan vanaf de grond tot 10 meter de lucht in die hut (aan een muur/boom bevestigd dus goed stevig.).
Met het buurjongetje had ik altijd ruzie. We speelde altijd samen, maar maakte altijd ruzie. Op een gegeven moment kwam ie op mij af met een schop, die ik vervolgens weer afpakte en de treinbaan op smeet en vervolgens mijn buurjongetje weer in elkaar beukte.
Dat jong ging ook altijd achter onze auto zitten poepen
1 keer heb ik hem getracht te wurgen met een touw, maar toen kwam net op tijd zijn moeder naar buiten gerend. Vanaf dat moment mocht ik niet meer met hem omgaan.
Vage herinneringen allemaal.
Ik las; enorme k*t van 10 meter hoog...
Maar dude...wurgen met een touw
....Ik herinner me weer wat dingen;
Toen ik een jaar of 7 of 8 was en nog op judo zat, gooide ik in de kleedkamer de kleren van een meisje op de grond. Toen ze zei dat ik dat op moest rapen, zei ik "Alleen als je eerst je k*t laat zien". Zij is toen jankend naar mijn judoleraar gerent en die heeft mijn ouders opgebeld. Voelde me zooo k*t. Waarom ik dat zei weet ik nog steeds niet. Misschien al opkomende hormoontjes.
Ik had ook een enorme hut van 10 meter hoog. Elke week kwam de politie om te checken of het wel veilig genoeg was. En zelfs 1 keer kwam er een journalist langs, maar daar is uiteindelijk niets mee gebeurd geloof ik. Op een gegeven moment werd het overdreven en heeft de gemeente dat "gebouw" moeten slopen. Ik weet nog dat een maatje van mij uit die hut pleurde plat op z'n rugOf dat het kleine pl**ris hondje van mijn buurjongen verstrikte in het prikkeldraad, welke ik om de hut had gebouwd (al het materiaal trok ik uit metaal/houtcontainers van de gemeente werf achter ons huis). Nooit foto's gemaakt van die hut, maar het was echt vet. 4 meter lange ondergrondse hut, compleet met gecamoufleerd luik. Dan vanaf de grond tot 10 meter de lucht in die hut (aan een muur/boom bevestigd dus goed stevig.).
Met het buurjongetje had ik altijd ruzie. We speelde altijd samen, maar maakte altijd ruzie. Op een gegeven moment kwam ie op mij af met een schop, die ik vervolgens weer afpakte en de treinbaan op smeet en vervolgens mijn buurjongetje weer in elkaar beukte.
Dat jong ging ook altijd achter onze auto zitten poepen
1 keer heb ik hem getracht te wurgen met een touw, maar toen kwam net op tijd zijn moeder naar buiten gerend. Vanaf dat moment mocht ik niet meer met hem omgaan.
Vage herinneringen allemaal.
waarom?... 
En van die zure matjesals je die ineens in je mond stak moest je zo eten:
![]()

Ik las; enorme k*t van 10 meter hoog...
Gave verhalenMaar dude...wurgen met een touw
....
Dat over die Judo-leraar...Wat een p*ssy...Ik heb 14 jaar op Judo gezeten, maar had les van een beest. Als je wat flikte riep hij iedereen uit de kleedkamer weer de mat op, vertelde wat je had gedaan, en dan moest je tegen hem partijen. Hij beukte je voor ieders ogen inelkaar. En dan was je weer twee maanden lief.

Cor v/d Geest een p*ssy?
Nou... hij moest altijd doen wat ik deed. En ik heb wel eens wildgekakt in de bosjes, omdat ik het niet meer ophield tot thuis. Hij zag dat dus en sindsdien ging hij altijd in onze straat achter auto's, in bosjes, etc zitten poepen. Met de mededeling dat hij het niet kon ophouden tot thuis (10 meter verderop). Beetje stoerdoenerij ofzo, weetniet.
Toch raar dat hij je ouders belde...

Hmm...Toch raar dat hij je ouders belde...
Wildkakken![]()

). We propten dan onze mond vol met die zooi en kwijlden wat af.

Nou ja, aan de andere kant.. Ik was vlug vertrokken nadat ze wegrende, anders had ik wel klappen gehad van 'm![]()

.

Hutten bouwen, en als deze klaar was als puntje op de I naast de hut een flinke drol draaien.
En natuurlijk je reet afvegen met blaadjes, Ray Mears eat my dust
Daarbij een ****ing groot kampvuur bouwen, waarbij bijna de hele hut in lichterlaaie stond. Wat je toen deed is een zak spekkies kopen, stok erin en marshmallows bouwen. Of het gedeelte bos zou afbranden boeide niet, want er was ergens anders wel een bosje toch?![]()

Hutten bouwen, en als deze klaar was als puntje op de I naast de hut een flinke drol draaien.
En natuurlijk je reet afvegen met blaadjes, Ray Mears eat my dust
Daarbij een ****ing groot kampvuur bouwen, waarbij bijna de hele hut in lichterlaaie stond. Wat je toen deed is een zak spekkies kopen, stok erin en marshmallows bouwen. Of het gedeelte bos zou afbranden boeide niet, want er was ergens anders wel een bosje toch?![]()