XXL Nutrition

Het grote ''oldschool snoepjes van vroegah'' topic.

Die gekke kauwgums van de Ninja Turtles, daar zaten van die stickers bij die je kon sparen, en dan altijd met die dingen handelen op het 'speelplein'. Mooie tijden...

Koetjes repen,man wat was dat een verslaving! op den duur vond ik ze niet meer of wou m'n vader ze niet meer meenemen ofzo. 2 jaar geleden werkte ik in een magazijn voor voeding en kwam ik met de heftruck een paar paletten van die dingen tegen,gelijk een doos opengemaakt en volgevreten:D

Wat denk je van die felgel napoleonballen?

"Zuurtjes" :rolleyes:

Man man man, 1 zo'n kogel in je giechel en het glazuur sprong zowat van je tanden af. :roflol:

haha idd en zuur als de pest zijn die dingen :D

Die gekke kauwgums van de Ninja Turtles, daar zaten van die stickers bij die je kon sparen, en dan altijd met die dingen handelen op het 'speelplein'. Mooie tijden...

.. je had er toch ook met van die nep tatoo's ? :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Die zonnepitten zijn zo lekker he! :D

Je had vroeger ook Splash! ofzo, aardbei en banaan smaken, kon je zo milkshake mee maken, vond ik echt lekker. en Punica :heart:

Hoppa

koetjesrepen, fireballs , pipas, dummys . zoethout,hubba bubba, caramac,bananenchips van de kaasboer,

Hoppa

Monsterbijdrage! Wat een producten!! Dit verfrist je geheugen enorm...
Goede oude tijd...Ik moet bijna huilen...

Monsterbijdrages allemaal jongens! Thnx, wordt een mooi topic zo!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Een stuiver in de guldenstijd op de tennisbaan. Magistraal, dan ging ik met me beste vriendinnetje kikkers en colaflesjes halen. Dan haalde je voor 5 gulden, zou je dus 100 snoepjes moeten krijgen, echter konden we amper rekenen en kregen we 2 zakjes mee.

• Topic Starter Topic Starter
Verdomme, die kikker! Die was ik ook al vergeten:D
Colaflesjes waren ook super idd...

Jij komt duidelijk uit een andere jeugd, de kikker is een klassieker!
Kocht die kikker ook al begin jaren 90 toen ik nog op me bmx rond reed. Maar ik dacht dat het alleen ging om snoep die vroeger er was en nu niet. Had geen zin alles door te lezen. Maar toen ik de meeuwenflatsen,mierenzeikers tegen kwam dacht ik genoeg te weten:D

Deze shizzle dan? Wij hadden ze zelf nooit in huis, maar zo'n familie bij ons in de straat verbruikte een zak per dag :roflol: :

Ja die waren lekker! Die kregen we altijd bij mn beste maatje als we in de zomer aant fietsen waren of met lego speelden in de tuin op een huuuuuge neppe grasmat:D

ik heb nog steeds een oud schriftje vol met die dingen geloof ik :D

Dummies vond ik erg lekker, vooral de roze!

In de tijd dat ik als jonge gast ook wel eens een meisje wou zijn was ik verzot op die snoepkettingen, die hield ik dan een hele woensdagnamiddag rond mijn hals (tijdens de schoolbewaking, wat een tijd :D) om er om de zoveel minuten van te knabbelen.

Als ik op die tijd terug kijk was ik ubergay, hele dagen thuis luisteren naar casettes van michael jackson en de soundtrack van de lion king.

en wat een ****ed up hobbies had ik :roflol: ik speelde nooit buiten, maar zat hele dagen binnen, verzamelkaarten van dinosaurussen chronologisch te ordenen, of soms per grootte, periode van bestaan, etc.

rand_1.jpg

toen ik zo'n 10 a 11 jaar was had ik de droom om een boek te schrijven waarin ik alle ecologische systemen op aarde zou beschrijven met alle dieren en planten die er in leefden. Dit met behulp van een hele stapel kinderdierenboeken die ik in de loop van de jaren van familie kreeg met verjaardagen en feestdagen.

Toen werd ik ouder en leerde ik aan mijn pik sjorren, het leven is daarna nooit meer hetzelfde geweest. ;)

Terug
Naar boven