- Waardering
- 5.498
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, borsthoning ken ik wel.
Damn...
Smarties, dubbelzoute drop van de apotheek, milchschnitte (uit duitsland), haribo kersen (hing ik altijd over mijn oren), dropsleutels, dropkabels, etc
Ik wil eigenlijk nu eens een foto van je zien met die kersen over je oren 
Wat denk je van die felgel napoleonballen?
"Zuurtjes"![]()
Man man man, 1 zo'n kogel in je giechel en het glazuur sprong zowat van je tanden af.![]()
Die gekke kauwgums van de Ninja Turtles, daar zaten van die stickers bij die je kon sparen, en dan altijd met die dingen handelen op het 'speelplein'. Mooie tijden...

Die zonnepitten zijn zo lekker he!
Je had vroeger ook Splash! ofzo, aardbei en banaan smaken, kon je zo milkshake mee maken, vond ik echt lekker. en Punica![]()
koetjesrepen, fireballs , pipas, dummys . zoethout,hubba bubba, caramac,bananenchips van de kaasboer,
Nog steeds te koop. Heeft weinig met ouwe tijd te maken imo.Verdomme, die kikker! Die was ik ook al vergeten
Colaflesjes waren ook super idd...
Nog steeds te koop. Heeft weinig met ouwe tijd te maken imo.

Die gekke kauwgums van de Ninja Turtles, daar zaten van die stickers bij die je kon sparen, en dan altijd met die dingen handelen op het 'speelplein'. Mooie tijden...

Nog steeds te koop. Heeft weinig met ouwe tijd te maken imo.
Geweldig die MajIk kwam gister m'n zus (22jaar oud) tegen en die heeft nu dus zo'n ding op dr fiets![]()

Kocht die kikker ook al begin jaren 90 toen ik nog op me bmx rond reed. Maar ik dacht dat het alleen ging om snoep die vroeger er was en nu niet. Had geen zin alles door te lezen. Maar toen ik de meeuwenflatsen,mierenzeikers tegen kwam dacht ik genoeg te wetenJij komt duidelijk uit een andere jeugd, de kikker is een klassieker!

ik heb nog steeds een oud schriftje vol met die dingen geloof ikDie gekke kauwgums van de Ninja Turtles, daar zaten van die stickers bij die je kon sparen, en dan altijd met die dingen handelen op het 'speelplein'. Mooie tijden...

) om er om de zoveel minuten van te knabbelen.
ik speelde nooit buiten, maar zat hele dagen binnen, verzamelkaarten van dinosaurussen chronologisch te ordenen, of soms per grootte, periode van bestaan, etc.