MuscleMeat

Sticky Het Pauper Topic

Ik vind dat altijd wat dubbel. Wat doe je dan met verkoopsters die een halsketting dragen met een kruisje aan bv?

Ik snap het standpunt enerzijds wel van geen overtuigingen tonen. Anderzijds is hier in België een organisatie "kind en gezin" waar je om de zoveel tijd met je baby/peuter naartoe kan voor spuitjes/onderzoek/opvolging. De dokter waar ik daar bij ga met mn dochter draagt een hoofddoek. Heel vriendelijk, doet haar job goed en stoort me hoegenaamd niet...
Eigenlijk zou het heel simpel moeten zijn. De keuze zou bij het bedrijf moeten liggen. De keuze is dan aan de werknemer om bij dat bedrijf te gaan solliciteren, en zich dus aan de regels te houden, of ergens anders te gaan solliciteren. Ergens solliciteren waar je weet dat religieuze uitingen niet mogen, het dan toch doen om vervolgens (in de media) te gaan klagen dat je 'gediscrimineerd' wordt is gewoon pure provocatie. Dit soort aandachtshoererij moet je dan ook niet serieus nemen.

Ik kan die denkwijze ook gewoon echt niet bevatten. Als het uiten van je geloofsovertuiging zo belangrijk voor je is (wat ik überhaupt al niet snap), waarom de f**k ga je dan werken bij een bedrijf waar dit niet mag. Stel je wordt niet ontslagen, dan ben je alsnog een paria in dat bedrijf. Niemand mag je, doorgroeimogelijkheden kan je wel vergeten, en je staat nu met naam op google dus elk volgend bedrijf gaat je ook niet aannemen na een google search. Je denkt een grote slag te hebben gewonnen maar de enige verliezer ben jij.

Los van dat, ik heb xys's levensspreuk gevonden:
506070e8f3ca658239f1b499211ec315dbe170ba4641178ea154b31d58a0f3c6.jpg

Volgens mij heeft dit topic al zo geheten, maar hebben we het weer terug veranderd toen hij ingesloten zat :roflol: @Sanca zoiets was het toch?

Dat was het dag verpest topic volgens mij, en ik had ooit ook het grote rijtjeshuistopic :roflol:

Alleen is dat nu irrelevant omdat die andere 2 wijven waar politie gezeur mee had vrijstaand woonden :sad:

Ja oké wel beide in een huis van opa en oma en ouders die rijtjeshuisbewonerswerk deden maar moet toch correct blijven :o

Veel kinderen en gewelddadig, streng gelovig toevallig? :roflol:

Edit: ja dus, zoals ik al zei: streng gelovig zijn is een ziekte die anno 2018 niet meer zou moeten kunnen. Hebben we bijna die christelijke meug onder de duim importeren we een hele lading nieuwe zieke mensen

Laatst bewerkt:
Dit topic is voor IXyzyxI het best denkbare. Geen druk om te moeten posten maar als hij post voelt het aan als een warm bad. En nooit offtopic en altijd interesse.

I Xyzyx I zou wel in de topic tags kunnen.

Dit topic is voor IXyzyxI het best denkbare. Geen druk om te moeten posten maar als hij post voelt het aan als een warm bad. En nooit offtopic en altijd interesse.

I Xyzyx I zou wel in de topic tags kunnen.

Ik wacht wel tot na de rechtszaak dan open ik wel het grote HL is wel/geen dure h**r topic :roflol:

Fascinerend dossier is het ook..
Pagina 1: aangifte harmke
Pagina 2: harmke wil schadevergoeding (mag uiteraard niet vergeten worden)
Pagina 3: klacht
Pagina 4: verklaring politie dat ik het inderdaad gezegd had.

Einde dossier :roflol:

Gewoon niks geen printscreens, niks geen context... Precies alsof er dingen gezegd waren die niet handig zijn voor de politie of harmke zoals dingen die niet kloppen of foto's van dat ze mij gedeblokkeerd had op Facebook :roflol:

Ik vind dat altijd wat dubbel. Wat doe je dan met verkoopsters die een halsketting dragen met een kruisje aan bv?
Of met een hakenkruis? Ik zou zeggen dat niet elke symboliek even ok is dus daar hoef je niet perse in dubio over te zitten, maar bedrijven moeten lekker vrij zijn voor te schrijven wat ze willen.

Hoofddoek mag van mij nog wel. Burka gaat me te ver. Maar het zijn wel altijd de gelovigen en niet blanke mensen die altijd lopen te janken over van alles en nog wat.

Anders moeten we maar gewoon afspreken dat je alleen binnenshuis met je religie bezig bent.

Hoofddoek mag van mij nog wel. Burka gaat me te ver. Maar het zijn wel altijd de gelovigen en niet blanke mensen die altijd lopen te janken over van alles en nog wat.

Anders moeten we maar gewoon afspreken dat je alleen binnenshuis met je religie bezig bent.
We kunnen ze ook brochures over Bosnië-Herzegovina en Kosovo geven. Wellicht voelen ze zich daar beter thuis. :wave:

Terug
Naar boven