AndroidHealthClinic

Sticky Het Pauper Topic

Vluchtelingen in ww1

soma-1057-vlucht1940.jpg

Soldaten in de 1e wereld oorlog

zhctyepkkzm9gbed6bxs_thumb.jpg

Vluchtelingen anno 2018

Kom die vrachtwagen uit!

dafuq.jpg

LMAO inspector Columbo is back

Laatst bewerkt:
Ik weet in ieder geval dat het brein verandert zodra een vrouw zwanger is, dat van de vader idem. Dus in die zin kan je over het bio-chemische een discussie aangaan. De andere vrouw die wordt ingehaald door de realiteit kletst maar wat.

Scheelt weer dat je in de gevangenis geen alcohol krijgt en 4 jaar genoeg tijd is om af te kicken.
Makkelijk zelf te maken, tot ± 15%, wanneer je de kok kent. Proces van gisting en suiker doet zijn werk wel. Een pak met flinke suikers heb je nodig, een rijstkoker en gist.

Makkelijk zelf te maken, tot ± 15%, wanneer je de kok kent.

Kok? Je kan gewoon zelf eten bestellen of gevangenisvoer uit een bak eten en voor die shit gegist is heb je allang een celcontrole gehad...

Zelfs in het meest gunstige geval zal je misschien 1x per maand lam kunnen zijn.

Kok? Je kan gewoon zelf eten bestellen of gevangenisvoer uit een bak eten en voor die shit gegist is heb je allang een celcontrole gehad...

Zelfs in het meest gunstige geval zal je misschien 1x per maand lam kunnen zijn.
Succes met gist vinden op de boodschappenlijst. En als je de reiniger kent verstopt die het wel voor je. Duurt een kleine week voor het proces klaar is. Hoevaak je lam kunt zijn is niet het punt, het punt is dat je betrekkelijk eenvoudig alcohol kunt maken.

Zit je in de bak niet gezellig bij elkaar op vrijdagavond met een hapje en een drankje? Beetje vi kijken FIFA doen.

• Like
Waarderingen: mat
Zit je in de bak niet gezellig bij elkaar op vrijdagavond met een hapje en een drankje? Beetje vi kijken FIFA doen.
De meesten zitten op vrijdagavond schijnheilig te doen in de "kerk" omdat er dan koekjes en koffie/thee worden geserveerd en even uit cel zijn. Natuurlijk afhankelijk per regime. Spelcomputers is daarvan ook afhankelijk. Voorheen kon men creatine, BCAA en whey ook bestellen in HvB, ik geloof niet dat dat nog is in (de meeste?) HvB.

Succes met gist vinden op de boodschappenlijst. En als je de reiniger kent verstopt die het wel voor je. Duurt een kleine week voor het proces klaar is. Hoevaak je lam kunt zijn is niet het punt, het punt is dat je betrekkelijk eenvoudig alcohol kunt maken.

Gist zit in het brood :o

Dat jodenbrood schijnt het beste te zijn..

En zo makkelijk is het niet ergens een fles te verstoppen met vloeistof en een waterslot, was zelf reiniger en wist best waar iedereen hun hasj verstopte.

Maar goed, het kan in theorie wel ja, alleen of het genoeg is om een alcohol verslaafde verslaafd te houden?

Dat deden de anderen, maar niemand wou bij xyzyzixiwizi zitten, die zat alleen op zijn kamer door het raam naar buiten te kijken :treuren:

Ik had zelf Gamecube en Gameboy, umad.

En ze waren bijna altijd bezet door de bewaarders die overdag in mijn cel zaten te chillen omdat ze daar mochten roken en in hun bewaardershok niet :roflol:

Was zelfs zo erg dat ze gewoon hun shag en peuken daar lieten liggen omdat ze wisten dat ik en mijn cel genoot het toch niet zouden jatten.

Gist zit in het brood :o

Dat jodenbrood schijnt het beste te zijn..

En zo makkelijk is het niet ergens een fles te verstoppen met vloeistof en een waterslot, was zelf reiniger en wist best waar iedereen hun hasj verstopte.

Maar goed, het kan in theorie wel ja, alleen of het genoeg is om een alcohol verslaafde verslaafd te houden?
Gist in het brood, het is geen brouwerij op cel. Volgens mij werkt turbogist een stuk beter, veiliger en geeft schonere resultaten. Straks heb je o.a. methanol. Proost.
Als het een nieuw gebouw is zijn de mogelijkheden tot het verstoppen lastiger, een ouder gebouw heeft vaak van die plafondplaten in bijvoorbeeld de toiletten van de recreatieruimte. Een verslaafde zal nooit genoeg hebben, dat is de kern van elke verslaving.

Nee als je dat jat kan je moeilijk ontkennen lijkt mij. Of zijn alle deuren gewoon los?

Ik weet in ieder geval dat het brein verandert zodra een vrouw zwanger is, dat van de vader idem. Dus in die zin kan je over het bio-chemische een discussie aangaan. De andere vrouw die wordt ingehaald door de realiteit kletst maar wat.
Is zeker een interessante vraag, ook m.b.t. de psychologische en culturele gevolgen. Feminisme is ook niet helemaal gezond en de dwang daaruit voor vrouwen om iets anders dan een gezin te kiezen pakt voor velen echt niet gelukkig uit. Biologisch is het dan al snel te laat.

Buiten die traditionele rollen is er gewoon niet zo veel waar mensen echt gelukkig van worden, met alle gevolgen van dien. Denk dat social media en die hele social justice hectiek als verschijnsel ook voortkomt uit een gemis, van maatschappelijke cohesie en betrokkenheid. Als je dan ook nog geen kinderen neemt wat moet je dan met je leven?

Lang geleden was zo'n soros figuur een eenzame heks met teveel katten geworden die wat buiten het dorp stond te kakelen maar nu kunnen ze met die zuurheid en afkeer tegen de realiteit goed geld verdienen.

Terug
Naar boven