XXL Nutrition

Sticky Het Pauper Topic

Een burka gaat wat ver, maar iets op je hoofd moet vandaag de dag toch wel kunnen vind ik. Verder ligt het inderdaad aan de persoon zelf of ze zich al dan niet irritant gedragen of niet.

Ik wil toch wel graag mijn boodschappen doen zonder met de islam geconfronteerd te worden.

Alsof ik aangenomen wordt als ik wil werken met een vergiet op mijn hoofd.

Prima dat je daddy issues hebt maar ga mij daar niet mee confronteren door een fucking hoofddoek op te doen. Als ik ooit iemand zie werken met een hoofddoek dan koop ik een trui met een hakenkruis en ga daarmee bij haar aan de kassa staan. Beide zijn tekens van onderdrukking en Hitler was juist positief over de islam (waarschijnlijk omdat ze toen nog daar waren ze waar ze vandaan kwamen en vanwege overeenkomsten in zieke idiologie)

Prima dat je daddy issues hebt maar ga mij daar niet mee confronteren door een fucking hoofddoek op te doen. Als ik ooit iemand zie werken met een hoofddoek dan koop ik een trui met een hakenkruis en ga daarmee bij haar aan de kassa staan. Beide zijn tekens van onderdrukking en Hitler was juist positief over de islam (waarschijnlijk omdat ze toen nog daar waren ze waar ze vandaan kwamen en vanwege overeenkomsten in zieke idiologie)
:roflol: Er zijn vast nog meer dossiers in jouw archiefkast(en).

Ik wil toch wel graag mijn boodschappen doen zonder met de islam geconfronteerd te worden.

:haha: Wat heb je toch een prachtig brein, vele artsen die in de rij zouden staan om je te mogen onderzoeken, mochten ze van jouw bestaan afweten..

:haha: Wat heb je toch een prachtig brein, vele artsen die in de rij zouden staan om je te mogen onderzoeken, mochten ze van jouw bestaan afweten..

Hitler was serieus fan van de islam

En dat zou al genoeg moeten zeggen over dat geloof.

Ik zou er ieder geval niet blij mee zijn als Hitler naar mij toe kwam en zei: lekker bezig pik

En dat zou al genoeg moeten zeggen over dat geloof.

Ik zou er ieder geval niet blij mee zijn als Hitler naar mij toe kwam en zei: lekker bezig pik

Dat ligt eraan in welk jaartal dat tegen je gezegd zou worden denk ik..

Ik vind dat altijd wat dubbel. Wat doe je dan met verkoopsters die een halsketting dragen met een kruisje aan bv?

Ik snap het standpunt enerzijds wel van geen overtuigingen tonen. Anderzijds is hier in België een organisatie "kind en gezin" waar je om de zoveel tijd met je baby/peuter naartoe kan voor spuitjes/onderzoek/opvolging. De dokter waar ik daar bij ga met mn dochter draagt een hoofddoek. Heel vriendelijk, doet haar job goed en stoort me hoegenaamd niet...

Sinds wanneer dragen verkoopsters hun kettingen niet onder de kleren? :dunno:

Als ze hun hoofddoek ook in hun reet staken heb ik er geen probleem mee hoor, just saying.

Als je iemand met een hoofddoek op ziet val je ter plekke dood ofzo? Jij hebt wel meer issues waar je ons hier elke dag mee confronteert maar hey hoor je mij klagen

• Like
Waarderingen: Vonk
Bij uitroeiing van Joden kreeg Hitler hulp uit islamitische hoek - Elsevierweekblad.nl

Maar om dat nou te verbinden aan het dragen van een hoofddoek anno 2018. Ik denk dat wanneer jij rondloopt in een trui met een hakenkruis, jouw relatie met de politie daar enigszins kennende, jij meegaat in het busje terwijl jij dit soort logica opdreunt. Moet best hilarisch zijn :roflol: Trouwens, hoe rijmt dat met daddy issues?

Als je iemand met een hoofddoek op ziet val je ter plekke dood ofzo? Jij hebt wel meer issues waar je ons hier elke dag mee confronteert maar hey hoor je mij klagen

Valt er iemand dood dan als ik een hakenkruis trui aan heb? :dunno:

Of doel je op dat de joden doodgemaakt zijn? Want nooit hebben mensen onder het mom van geloof mensen van een andere afkomst dood gemaakt?:dunno:

Geloof niet dat islamieten zo positief zijn over joden.

En nee niet alle moslims hebben christenen en joden vermoord.. maar net zo goed hebben niet alle nazi's dat gedaan :roflol:

Gewoon in die eigen landen lopen ze elkaar al af te slachten omdat ze een ander soort moslim zijn en dan wil je dat geloof hier in Nederland hebben?

Valt er iemand dood dan als ik een hakenkruis trui aan heb? :dunno:

Of doel je op dat de joden doodgemaakt zijn? Want nooit hebben mensen onder het mom van geloof mensen van een andere afkomst dood gemaakt?:dunno:

Geloof niet dat islamieten zo positief zijn over joden.

En nee niet alle moslims hebben christenen en joden vermoord.. maar net zo goed hebben niet alle nazi's dat gedaan :roflol:

Gewoon in die eigen landen lopen ze elkaar al af te slachten omdat ze een ander soort moslim zijn en dan wil je dat geloof hier in Nederland hebben?

Zegt Ierland jou iets?

Bij uitroeiing van Joden kreeg Hitler hulp uit islamitische hoek - Elsevierweekblad.nl

Maar om dat nou te verbinden aan het dragen van een hoofddoek anno 2018. Ik denk dat wanneer jij rondloopt in een trui met een hakenkruis, jouw relatie met de politie daar enigszins kennende, jij meegaat in het busje terwijl jij dit soort logica opdreunt. Moet best hilarisch zijn :roflol: Trouwens, hoe rijmt dat met daddy issues?

Hakenkruis is gewoon teken van boedisme hoor vuile racisten.

Net als dat de hitlergroet een kopie is was van de Romeinse groet naar de keizer.

Dus ben ik een neonazi of een Romeinse boedist, het ene is strafbaar om te wezen en het andere is strafbaar om te discrimineren :roflol:

Ja en ik geloof dat die onzin al vrij lang geleden opgehouden is.

Je kan beter verwijzen naar Spanje maar daar gaat het meer om eigen grondgebied dan geloof

En precies daarom moeten we geen islam hier hebben, straks krijgen we nog aanslagen omdat ze hier hun eigen kalifaat willen gaan beginnen.

Genoeg gekken die dat willen, alleen nog niet genoeg die in Nederland zijn :roflol:

Ik denk overigens precies het zelfde over het christendom hoor :roflol:

Geloof is gewoon verderverlijk op het moment dat je het als waarheid aanneemt in plaats van realiseert dat het gewoon een boek met verhalen is en dat het draait om de moraal van het verhaal in plaats van die achterlijke shit letterlijk te nemen.

Ja en ik geloof dat die onzin al vrij lang geleden opgehouden is.

Je kan beter verwijzen naar Spanje maar daar gaat het meer om eigen grondgebied dan geloof

En precies daarom moeten we geen islam hier hebben, straks krijgen we nog aanslagen omdat ze hier hun eigen kalifaat willen gaan beginnen.

Genoeg gekken die dat willen, alleen nog niet genoeg die in Nederland zijn :roflol:
Ik heb hier evengoed al dingen gepost contra fundamentalisten gekkies met hun kalifaat etc. Nu gaat het gewoon over een vrouw die haar job goed doet, gestudeerd heeft (de dokter waar ik het hierboven over had), vriendelijk en behulpzaam is maar een hoofddoek draagt, couldn't care less in dat geval. Maar goed meer ga ik hier ook niet op ingaan eerlijk gezegd.

Ik heb hier evengoed al dingen gepost contra fundamentalisten gekkies met hun kalifaat etc. Nu gaat het gewoon over een vrouw die haar job goed doet, gestudeerd heeft (de dokter waar ik het hierboven over had), vriendelijk en behulpzaam is maar een hoofddoek draagt, couldn't care less in dat geval. Maar goed meer ga ik hier ook niet op ingaan eerlijk gezegd.

Ze is verkoopster bij de Douglas, daar verkoop je shit voor je uiterlijk en moet je representatief zijn. Jij bent gewoon het advertentie plaatje voor het bedrijf.. alsof je daar er niet uit geflikkerd wordt op het moment dat je met 1 onverzorgde pluizenbol of muts rond gaat lopen.

Ik zou haar vragen welke haar producten ze aanraad en dan vervolgens zeggen dat ik haar niet serieus kan nemen omdat ik niet kan zien of ze überhaupt enig haar heeft..

Zou wat zijn is ze straks kaal, sta jij in de krant omdat je een kale moslima gevraagd hebt naar haarcrème :roflol:

Waarom zou je daarvoor in de krant komen eigenlijk? :roflol:

Terug
Naar boven