MuscleMeat

Het grote '' post hier je bodybuilding DVD'' topic

damn.. iemand die bonus footage al gezien van overkill?

Kai hangt zn "muscle meds vest" ff ergens op... niet normaal wat een plas zweet daaruit drupt.....:eek: lijkt wel een plas water

2yuwwe9.jpg

Haha nice , moet je eens in een gym bij ons proberen :)

Oow, chill... ! Had nog niet gezien dat je de arnold classic had gepost. Dankjewel man

Ik zit te overwegen om binnekort maar es ga beginnen met alle Olympia's te posten vanaf Lee Haney tot nu, maar weet nie of dat wel zo gewilt is :p

Ik zit te overwegen om binnekort maar es ga beginnen met alle Olympia's te posten vanaf Lee Haney tot nu, maar weet nie of dat wel zo gewilt is :p

Naa hebben we hier geen belang bij:p:D

welke dvd heb je nog die er nog niet opstaan? (usenet, dan torrents zijn crap)

zal ook wel ff een lijstje maken..

thanx!!

damn.. iemand die bonus footage al gezien van overkill?

Kai hangt zn "muscle meds vest" ff ergens op... niet normaal wat een plas zweet daaruit drupt.....:eek: lijkt wel een plas water

2yuwwe9.jpg

Is dat raar of zo volgens mij train jij niet hard genoeg gast dat is gewoon standaart bij mij hahaha.

ik zweet ook behoorlijk.. trust me

zweet dat drupt uit een dikke sweater is niet normaal hoor.. weet je wel hoeveel zoiets kan opnemen..

Mmmke dan ben ik dus niet normaal alsof ik dat al niet wist hahaha.
Vooral tijdens benen of rug training kun je bij veel plaatsen waar ik ben geweest een plas zweet terug vinden.
Vind het vrij normaal overgens als je veel water drinkt en kuurt iets waar kai ook niet vies van is.

Met de intensiviteit waar Kai mee traint vind ik het niet wonderbaarlijk

Maar het is zeker indrukwekkend als je ZO erg kan zweten van een krachttraining, zo'n vest kan inderdaad veel vocht opnemen en is niet zoals een tanktop ofzo :p

Met de intensiviteit waar Kai mee traint vind ik het niet wonderbaarlijk

Maar het is zeker indrukwekkend als je ZO erg kan zweten van een krachttraining, zo'n vest kan inderdaad veel vocht opnemen en is niet zoals een tanktop ofzo :p

Die intensiteit is vanzelfsprekend lijkt me al je goed train.

Die intensiteit is vanzelfsprekend lijkt me al je goed train.

Zweten heeft niets te maken met of je wel of niet veel zweet. Hangt van de persoon af. De een zweet sneller dan de ander!
Als ik , bij wijze van, iets oppak van de grond, kan ik al gaan zweten, terwijl een ander echt een half uur moet gaan trainen.

Zweten heeft niets te maken met of je wel of niet veel zweet. Hangt van de persoon af. De een zweet sneller dan de ander!
Als ik , bij wijze van, iets oppak van de grond, kan ik al gaan zweten, terwijl een ander echt een half uur moet gaan trainen.

Hoog vetpercentage? :D

Haha, nou, dat zal t zeker niet zijn ! Heb een goede conditie. 12 minuten(coopertest) 2900 meter.
3 km in 12 34 min.
5 km in 20 minuut 13.

10 km nog nooit echt hard voor getraind, maar die doe ik nu in 42 38.. !
Dus mijn conditie zal t ook niet zijn!

Terug
Naar boven