MuscleMeat

Het grote '' post hier je bodybuilding DVD'' topic

Haha, nou, dat zal t zeker niet zijn ! Heb een goede conditie. 12 minuten(coopertest) 2900 meter.
3 km in 12 34 min.
5 km in 20 minuut 13.

10 km nog nooit echt hard voor getraind, maar die doe ik nu in 42 38.. !
Dus mijn conditie zal t ook niet zijn!

p*ssy :D

J/K ;)

Ik zou het ook niet weten dan, btw volgende die eraan komen zijn Arnold Classic 04 en 09!

Zweten heeft niets te maken met of je wel of niet veel zweet. Hangt van de persoon af. De een zweet sneller dan de ander!
Als ik , bij wijze van, iets oppak van de grond, kan ik al gaan zweten, terwijl een ander echt een half uur moet gaan trainen.

INDERDAAD! En gauw en veel zweten heeft bij veel mensen ook niets te maken met de condititie. Gauw en veel zweten is nu eenmaal (helaas) een eigenschap die sommige mensen hebben. Ik kan bv. ook niet lange tijd op het strand in de zon liggen, want dan drupt het zweet al gauw aan een stuk door uit mijn lichaam.
Voor alle duidelijkheid: ik ben kerngezond (en gebruik geen anabole steroïden).

Veel en gauw zweten is echter wel vaak een bijwerking van het gebruik van anabole steroïden.

INDERDAAD! En gauw en veel zweten heeft bij veel mensen ook niets te maken met de condititie. Gauw en veel zweten is nu eenmaal (helaas) een eigenschap die sommige mensen hebben. Ik kan bv. ook niet lange tijd op het strand in de zon liggen, want dan drupt het zweet al gauw aan een stuk door uit mijn lichaam.
Voor alle duidelijkheid: ik ben kerngezond (en gebruik geen anabole steroïden).

Veel en gauw zweten is echter wel vaak een bijwerking van het gebruik van anabole steroïden.
Dat heb ik inderdaad ook. Als je daar in de zon ligt, krijg ik al snel de neiging om in de schaduw te gaan liggen, want het zweet komt dan op mijn voorhoofd, en verplaats zich dan al snle over mijn hele lichaam.

Maar ben verder ook kerngezond, en gebruik ook zeker geen AAS. Gelukkig is er goede deodorant. Mijn tante had het zelfs zo erg bij haar armen, dat ze van dat spul, kan even niet op de naam komen, in haar oksels heeft laten spuiten. Datzelfde spul dat ze ook voor plastische chirurgie gebruiken. Dat opvul spul voor rimpels !

Botox :D

Jongens ik zweet niet snel bij kleine inspanningen en of warm weer,maar wel door het intensieve trainingen en dat komt door 3 dingen.1 de intensietijd 2 vele water consumptie en 3 door gebruik van aas.
Wat ik veel om me heen zie in de sportschool is gewoon heel simpel 90 % van de gasten trainen gewoon als mietjes! Ze zweten niet omdat er geen intensietijd zit in het trainen. Veel bla bla Een verkeerde gedachtengang in wat ze moeten trainen en in uitvoering van de oefeningen.
Tuurlijk zit er wel verschil van persoon tot persoon in de mate van zweten,maar als je echt op een zwaar snel tempo door train gaat zelfs de gast die bijna nooit zweet doordrenkt de sportschool uit.

ja, als je zack nog niet eerder hebt zien trainen wel...

is wel alleen training geen dingen er om heen, das wel jammer
audio/video is niet echt top maar goed.. komt beetje als een homevideo over..
zullen ze wel zo bedoelt hebben maar geluid vind ik wel erg slecht..

Laatst bewerkt:

mooie vondst man :thumbup: Deze moet ik zeker afhalen ,bedankt !

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Als je van de trainingssT van Branch houdt dan zal deze je zeker ook aanstaan.Zeker de moeite hoor.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

shit,tis een torrent , heb je geen andere link van rapidshare ofzo Flash?

mooie vondst man :thumbup: Deze moet ik zeker afhalen ,bedankt !

---------- Toegevoegd om 18:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:32 ----------

Als je van de trainingssT van Branch houdt dan zal deze je zeker ook aanstaan.Zeker de moeite hoor.

---------- Toegevoegd om 18:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:33 ----------

shit,tis een torrent , heb je geen andere link van rapidshare ofzo Flash?

nee sorry, hoezo? weet je niet hoe torrents werken dan?

nee,ken daar niks van en rapidshare is zowiezo veel makkelijjker en veel sneller ;)

Laatst bewerkt:
Weekje in de kerker met Yates

[Link niet meer beschikbaar]

Misschien niet helemaal het goede topic, maar om nou elke keer weer een nieuwe te openen.

Heeft iemand een link waar je de Musclemag van december 2008 kan inzien / downloaden?

het is een ferme tegenvaller ,die dvd van Kahn .
Had hij nu echt niet een andere spotter kunnen vinden dan een ecto die hem niet fatsoenlijk aanmoedigt? En dan laten ze die ecto ook nog vaak in beeld zien hoe hij traint.
Jammer want de plaats waar hij traint en de manier waarop hij traint, is thans puur hardcore . :thumbdown:

Terug
Naar boven