XXL Nutrition

Het grote '' post hier je bodybuilding DVD'' topic

Silvio Samuel - The will of mine FULL dvd

A-1262DVDLG.jpg

http://www.demonoid.com/files/download/2333207/38000074

Laatst bewerkt:
Zo die van mark dugdale is inderdaad erg gaaf, goede motivatie!!

heb ik het weer hoor, bij mij doet die het niet. Als ik hem opsla en wil afspelen met media player geeft die aan dat het niet ondersteund wordt of zo..
Weet iemand hoe ik hem alsnog kan kijken!!

wat voor bestand probeer je af te spelen dan?

heb nu olympia 2006 en 2009 maar wil alleen nog maar trainingsDvds. op de echte POSE DOWN na vind ik het maar heel saai zo lang ...hele tijd die zelfde poses horen oproepen

misschien dat het handig als je zelf ook even wil posen voor de tv

part 1 van Mark Dugdale, maar met window media player speelt hij niet af bij mij

Wat heb je gedownload dan? En waarmee ? Als je hem binnen haalt moet ie gewoon afspelen. Anders moet je even klitecodecpack downloaden, want dan ondersteunt je pc of mac het bestandstype gewoon niet!

ik heb VLC player gedownload en speelt hem nog steeds niet af,,
pfff in ieder geval bedankt bro´s !!

Ik denk dat je niet weet hoe je het moet downloaden. Je zal denk ik geen gebruik hebben gemaakt van grabit oid en hebben gedacht dat je het al binnen had. Wat voor een bestand heb je binnen gehaald, en op welke manier heb je dat gedaan!

Ik denk dat je niet weet hoe je het moet downloaden. Je zal denk ik geen gebruik hebben gemaakt van grabit oid en hebben gedacht dat je het al binnen had. Wat voor een bestand heb je binnen gehaald, en op welke manier heb je dat gedaan!

ik heb gewoon via google VLC player gedownload en dat programma binnen gehaald. Daarna wou ik dus dat filpmje met VLC player openen en dan zie ik het programma wel openen maar geen beeld niets,,ik ben niet zo handig met dit soort dingen, heb waarschijnlijk iets stoms gedaan of niet haha?

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

hoe en waarmee heb je hem gedownload?

via google heb ik het gedownload!!

ik heb gewoon via google VLC player gedownload en dat programma binnen gehaald. Daarna wou ik dus dat filpmje met VLC player openen en dan zie ik het programma wel openen maar geen beeld niets,,ik ben niet zo handig met dit soort dingen, heb waarschijnlijk iets stoms gedaan of niet haha?
via google heb ik het gedownload!!

Ik had het eigenlijk over hoe je het bestand(de film) had binnen gehaald. Hoe heb je dat gedaan. Heb je ook programma's gebruikt. Leg eens stap voor stap uit wat je gedaan hebt om die film te downloadne

Ik had het eigenlijk over hoe je het bestand(de film) had binnen gehaald. Hoe heb je dat gedaan. Heb je ook programma's gebruikt. Leg eens stap voor stap uit wat je gedaan hebt om die film te downloadne

als je dat link aanklikt van Mark numero 2020, zie je part 1 t/m zoveel staan,,dan kan jedownload klikken,heb ik gedaan en daana geeft hij aan van,downloaden voltooid en openen,,als ik hem dan open speelt hij het niet af!!of is het niet zo simpel

Terug
Naar boven