XXL Nutrition

Het grote '' post hier je bodybuilding DVD'' topic

als je dat link aanklikt van Mark numero 2020, zie je part 1 t/m zoveel staan,,dan kan jedownload klikken,heb ik gedaan en daana geeft hij aan van,downloaden voltooid en openen,,als ik hem dan open speelt hij het niet af!!of is het niet zo simpel
Het is inderdaad niet zo simpel.

Je hebt een .nzb bestand gedownload die je weer kan openen in grabit, waarna je de film dus wel download. Je krijgt dan allemal rar bestanden en reparatiebestanden binnen die je weer kan samenvoegen en dan heb je de film pas die je kan afspelen.

Check dit voor allemaal instructies.

www.binaries4all.com of ww.binaries4all.nl (weet zo even niet of het .nl of .com was!) succes

• Like
Waarderingen: Reda
Het is inderdaad niet zo simpel.

Je hebt een .nzb bestand gedownload die je weer kan openen in grabit, waarna je de film dus wel download. Je krijgt dan allemal rar bestanden en reparatiebestanden binnen die je weer kan samenvoegen en dan heb je de film pas die je kan afspelen.

Check dit voor allemaal instructies.

www.binaries4all.com of ww.binaries4all.nl (weet zo even niet of het .nl of .com was!) succes

dacht al dat het niet zo simpel was,ik ga ff proberen of het gaat lukken!!ik ben echt slecht in dit soort dingen man pfff!!

karma voor jou!!

dacht al dat het niet zo simpel was,ik ga ff proberen of het gaat lukken!!ik ben echt slecht in dit soort dingen man pfff!!

karma voor jou!!

Het is inderdaad even wennen. Maar als je alles goed doorleest, en je komt er nog niet uit, laat je het maar weten.

thanx! karma!

Iemand Journey to the olympia van Phil Heath, echt eeuwige karma!

Kan hem niet downloaden die van freeman. Je moet een account hebben.

Iemand nog een werkende torrent voor Phil Heath - Unwrapped? thanks

ik wil phil heath - journey to the olympia :'(

Ik had er wat info over opgezocht, maar snap er niet veel van. Klopt het dat je een jaarlijks bedrag moet betalen om zo'n programma te kunnen gebruiken?

Help me!

http://www.binaries4all.com/

elke beginner zou dit moeten doorlezen, dan snap je het het snelste :)

en neej geen jaarlijks bedrag. Bij Eweka b.v. betaal je per een periode van een maand 7,50 en je zit nergens aan vast. Eenmalig een maand is dus mogelijk.

Gaat een stuk sneller dan torrents iig, het maximale van je verbinding :)

Terug
Naar boven