AndroidHealthClinic

het grote post je kattekwaad topic

riggard

Huge Freak
10 media-items
Waardering
33
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
hallo,

iedereen hier zal vast als kind welleens goede grappen hebben uitgevreten, post hier wat je o.a. hebt gedaan, ik zal alvast een paar dingen noemen:

waterbalonnen op fietsers gooien vanuit onze achtertuin (aan een druk fietspad gelegen :D )

ik en een maat van me hadden een keer met verkeers examen een bordje geprobeerd om te draaien, maar toen werden we gepakt door die motoragent en die bracht ons naar de leraar, toen mochten we 2 maanden niet meer naar buiten in de pauze :P

met blaasppen een halve playboy bij iemand uit m'n klas naar binnen geschoten, toen flipte die pa em en kwam achter ons aan met z'n motor, god ik heb de halve stad doorgerend, uiteindelijk had ie onze ouders gebeld :o

heel veel belletjelel en tandenstokers afgebroken in de bel zodat ie niet meer uitging

heel veel prankcalls naar de kindertelefoon

een keer met de blaaspijp een pijltje op een groep fietsers geschoten en die flikkerden allemaal omdat ze schrokken

een keer een waterballon bij m'n buurvrouw over de schutting gegooid die daar lag te zonnen, damn wat schrok die :D

zal later wel meer posten :P

:haha: er zitten wel leukke tussen

Als ik met iemand vlak bij eten sta een scheetje laten en dan zeggen "kom eens moet je dit eens ruiken is dat nog wel goed"
Als ze dan ruiken , ruiken ze mijn scheetje. Om af te maken ervan proeven waar de walgende persoon nog bijstaat.
Vereist wel wat anus controle, dus niet geschikt voor de darm toeristen:D

-Een bos per ongeluk in de brand gezet omdat we een groot vuur van opgestapelde houten kistjes niet meer onder controle hadden, waardoor de brandweer moest komen.

-met zo'n blaaspijpje (pvc buis) een gevouwen papieren pijltje in mn buurjongetje zn oog geschoten. wonder boven wonder heeft ie er niets aan over gehouden.

-grote sneeuwpoppen voor de deuren van de mensen neergezet

:o

vuurpijlen naar binnen schieten door de brieven bus.
Soory dat was ik dus:o

Haha jij bent te erg m44 :D

-Een bos per ongeluk in de brand gezet omdat we een groot vuur van opgestapelde houten kistjes niet meer onder controle hadden, waardoor de brandweer moest komen.

-met zo'n blaaspijpje (pvc buis) een gevouwen papieren pijltje in mn buurjongetje zn oog geschoten. wonder boven wonder heeft ie er niets aan over gehouden.

Heb ik ook een keer gehad :roflol:

Niet een heel bos, maar wel een redelijk groot stuk met brandweer enzo.

kwas nog jong he.
Nu houd ik het bij pizza bestellen voor mijn gereformeerde overburen.en dan maar kijken waneer de scooter aankomt. Ik heb nu alleen al 4 pizzeria's gehad en ze komen geen 2e keer.

lol, nou ja bij mij was het ook niet het hele bos, maar laat ik het houden op een mooie aanzet ;)

sorry groenlinks :D

• Topic Starter Topic Starter

zo hadden wij een keer een weg geblokkeerd met gigantische sneeuwballen, schat ze rond de 1.2 meter doorsnee, de mensen konden dan niet keren in de straat, zodat we ze konden bekogelen met sneeuwballen, tot er zo'n gek kwam die zo door onze sneeuwballen reed :P

Heb een keertje na flink wat gezopen te hebben bij iemand door de brievenbus gezeken. Had eerst al een paar keer naar hem gezwaait, maar hij reageerde niet. Hij deed dus erg lomp, en verdiende het. Kwam hij dus naar buiten net toen ik gestopt was:D

Gerent voor me leven:D

Bij iemand aan de deur bellen, en dan echt keihard wegrennen! wat was dat mooi :o

:P

Lichtschakelaars aftrekken in schoolgebouwen.

• Topic Starter Topic Starter
hier in de buurt pisten ze altijd bij zo'n gozer door de brievenbus (woonde tegenover de kroeg) dus toen had ie een keer schrikdraad achter de brievenbus gespannen :D

:roflol: en jij er tegenaan gepist zeker :)

Terug
Naar boven