MuscleMeat

het grote post je kattekwaad topic

Helemaal vergeten: auto-emblemen jatten!

Schroevedraaier mee en kom maar hier met die dingen, Alfa Romeo is een van de mooiste plaatjes, maar we hebben ook wel eens een Porsche "ontmaagd" (zo noemden we dat :))

****, we hadden er veel!

Schroevedraaier mee en kom maar hier met die dingen, Alfa Romeo is een van de mooiste plaatjes, maar we hebben ook wel eens een Porsche "ontmaagd" (zo noemden we dat :))

****, we hadden er veel!

**** wat ben jij een r*tard

****, we hadden er veel!

Dat deed xzibit ook altijd, vertelde hij bij pimp my ride

Ik wil meer!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Toen ik 12 was heb ik een keer met een vriendje van me op een weiland schapen opgejaagd en toen viel er een in de sloot, die kwam er niet meer uit, toen kwam er iemand langs fietsen aan de overkant en die zag ons, zei wat doen jullie daar, wij; ja we zagen een schaap vast zitten, die man belt de politie.

Komt de brandweer en alles met duikers en wagens om het schaap uit de sloot te redden, werden we bedankt door de politie en brandweer dat we het schaap hadden gered door langs te lopen en die man te waarschuwen. :roflol:

Gewoon grappig dus.

haha epic

****, we hadden er veel!
Er is een verschil tussen kattenkwaad en vandalisme,
je moet gewoon met je poten van andermans spullen afblijven,
die mensen werken er hard voor :mad:

Nee vind dat niet zo geslaagd ...

Een autoembleem kost ook echt een kruiwagen vol geld, tis gewoon een verzamel object wat als kein kind vet is om te hebben, maar goed DBB zit natuurlijk vol met heilige maagden en niemand die ooooooit wat verkeerds doet.:rolleyes:

Heb zelf hier ergens nog wel een lamborghini embleem liggen die ik lang geleden van een lamborghini af heb gepriegeld die bij een tankstation stond.:D

Een autoembleem kost ook echt een kruiwagen vol geld, tis gewoon een verzamel object wat als kein kind vet is om te hebben, maar goed DBB zit natuurlijk vol met heilige maagden en niemand die ooooooit wat verkeerds doet.:rolleyes:

Heb zelf hier ergens nog wel een lamborghini embleem liggen die ik lang geleden van een lamborghini af heb gepriegeld die bij een tankstation stond.:D

't kan zat kosten, aangezien het vaak met een schroevendraaier gedaan word.
En aangezien het zo snel mogelijk moet, heb je dus kans op dikke krassen.

Voorkant autospuiten: reken maar 200-300 euro, nieuw embleem 20-30 euro. Bovendien kost het weer een hoop tijd en moeite om dit op te laten knappen.

Ik ben absoluut niet heilig nee maar ik heb nooit dingen vernield van een ander ,
zou zelf ook pissed off zijn !

En het kost meer dan je denk met reparatie en alles en meestal is er meer beschadigd...
EDIt zie dat ik niet de enige ben die er zo over denkt :)

Laatst bewerkt:
't kan zat kosten, aangezien het vaak met een schroevendraaier gedaan word.
En aangezien het zo snel mogelijk moet, heb je dus kans op dikke krassen.

Voorkant autospuiten: reken maar 200-300 euro, nieuw embleem 20-30 euro. Bovendien kost het weer een hoop tijd en moeite om dit op te laten knappen.

Ik heb nooit geen bijzonder grote krassen achtergelaten iig, nergens voor nodig. Nieuw embleem erop en er was niks meer van te zien.

Met vlinders schoolramen opgeblazen
Op een camping tenten vast gemaakt met haring zodat ze er niet meer uit konden.
Op vakantie een caravan waar een stel k*t wijfen in zaten vol ducktape geplakt en toen ze het eraf wouden halen de lak mee kwam
Een jochie wijs gemaakt dat ijs dik genoeg was als die er maar snel overheen liep waardoor die erin zakte
Koelvloeistof in iemands uitlaat gestopt waardoor dat ding rookte als een gek
En op school mensen hun nek steken met een cheodriehoek
Lijm op de docents stoel
Zal vast nog wel meer dingen gedaan hebben

groene bak/grijze bak van mensen die helemaal vol zitten, of ze vullen met water, en dan tegen de deur aanzetten, en aanbellen. Gegarandeerd plezier.

de kranen op onze school dichtgetaped, ook die in de gangen, zodat het water alle kanten opspuit dus als je ze indrukt dat er na een uur in de gangen een onwijze plassen liggen, en ook 1 kraan waarbij precies de straal in je gezicht kwam, en in een wc-hokje. Uiteindelijk waren een paar na-apers van ik en andere gasten die dit deden gepakt, en wij nooit ^^.

van een vriend: schoolbel op mobiel opnemen, en afspelen in de klas, zo had je vaak een kwartier of 10 minuten eerder vrij van een les, en kon je ff chillen in de aula.

Dat zijn dan wel de meest rare, natuurlijk ook met afstandsbedieningen van digitale kastje bij mensen in het menu, wachtwoord veranderen etc. , geluid op max zetten zodat wij en de buurt het nieuws letterlijk konden volgen, hele tijd uitzetten, totdat de mensen 'm helemaal flipten ^^

Vuurwerk in de schoolwc's gooien

mensen hun deur dichtplakken met sneeuw

nog wel meer maar dan ben ik wel echt te lang bezig...

Laatst bewerkt:
Wat een bengels allemaal hierzo!

Ik zag gisteravond om 01:00 dat een klein kinderfietsje nog de lampjes op de fiets had en aan had staan, dus heb ik de lampjes uitgemaakt en van de fiets gehaald en in de brievenbus van het huis geduwd. Anders werden dalijk de lampjes leeg of gejat van het arme kindje!

Maar ik ben dan ook echt een nerdje :(

Laatst bewerkt:
Wij gooiden altijd blikjes cola's van de aldi op huizen/auto's/bussen.
Was wel leuk altijd maar ben er te oud voor geworden :(

Toen een goede vriend van de buren een aantal jaar geleden hier aan de auto aan het werken was voelde ik echt de drang om mijn territorium af te bakenen. Hij lag aan de voorkant van de auto eronder met enkel het gedeelte vanaf zijn kruis wat er onder uit kwam. Ik ben toen boven hem gaan hangen en haalde mijn klein vriend tevoorschijn welke vervolgens een flinke stroom pis liet gaan. Potverdomme wat was die kerel pissig zeg, hij stond minstens een half uur te schreeuwen uit boosheid. :D

Over pis gesproken, die bouwvak pishokjes omgooien als er iemand aan het schijten was, was ook geweldig.
Vooral als je de deurkant naar beneden ging zetten.

Terug
Naar boven