Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal vergeten: auto-emblemen jatten!
Schroevedraaier mee en kom maar hier met die dingen, Alfa Romeo is een van de mooiste plaatjes, maar we hebben ook wel eens een Porsche "ontmaagd" (zo noemden we dat)
****, we hadden er veel!
Helemaal vergeten: auto-emblemen jatten!
Schroevedraaier mee en kom maar hier met die dingen, Alfa Romeo is een van de mooiste plaatjes, maar we hebben ook wel eens een Porsche "ontmaagd" (zo noemden we dat)
****, we hadden er veel!
Toen ik 12 was heb ik een keer met een vriendje van me op een weiland schapen opgejaagd en toen viel er een in de sloot, die kwam er niet meer uit, toen kwam er iemand langs fietsen aan de overkant en die zag ons, zei wat doen jullie daar, wij; ja we zagen een schaap vast zitten, die man belt de politie.
Komt de brandweer en alles met duikers en wagens om het schaap uit de sloot te redden, werden we bedankt door de politie en brandweer dat we het schaap hadden gered door langs te lopen en die man te waarschuwen.
Gewoon grappig dus.
Er is een verschil tussen kattenkwaad en vandalisme,Helemaal vergeten: auto-emblemen jatten!
****, we hadden er veel!

Een autoembleem kost ook echt een kruiwagen vol geld, tis gewoon een verzamel object wat als kein kind vet is om te hebben, maar goed DBB zit natuurlijk vol met heilige maagden en niemand die ooooooit wat verkeerds doet.
Heb zelf hier ergens nog wel een lamborghini embleem liggen die ik lang geleden van een lamborghini af heb gepriegeld die bij een tankstation stond.![]()
't kan zat kosten, aangezien het vaak met een schroevendraaier gedaan word.
En aangezien het zo snel mogelijk moet, heb je dus kans op dikke krassen.
Voorkant autospuiten: reken maar 200-300 euro, nieuw embleem 20-30 euro. Bovendien kost het weer een hoop tijd en moeite om dit op te laten knappen.
Blijkbaar had je die tijd wel nuttiger kunnen besteden.En op school mensen hun nek steken met een cheodriehoek