- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Volgens mij hebben die mensen het de eerste paar dagen niet eens gemerkt
Hondepoep aan een stokje doen en in de brievenbus gooien, liefst verse poep. Leuk met kerst dat er stront aan alle kerstkaarten zit
Erg vaak gedaan en nooit gepakt, helaas hebben ze die brievenbus toen verplaatst
-
Dode muizen bij mensen in de brievenbus gestopt met een briefje erbij: You're next. Mensen moeten zich vast doodgeschrokken zijn.
-
Elke dag bejaarden terroriseren in het bejaardetehuis. Als er een raampje open stond dingen naar binnen gooien. Dit varieerde weer van hondepoep tot insecten en waterballonnen. Ons in de lift verstoppen en wc's in het bejaardetehuis van binnenuit dichtdoen zodat er niemand meer in kan
-
Heb een keer het halve park in de fik gezet, nooit gepakt gelukkig
-
Zullen vast nog wel meer dingen zijn.. ff nadenken![]()

Het bos in als Ninja is ook lachwekkend helaas hadden wij geen ninja sterren wel cirkelzaag bladen![]()

Of in restaurants dekseltjes van peper en zout losdraaienzout in de koffie van het bezoek van mn ouders. De kunst was om je lachen in te houden.

spijker met touw met plakband aan raamkozijn maken en dan maar het touw bewegen tikt spijker tegen raam ook mooi is wel genoeg zohahah bij de mac een shake nemen opdrinken en dan met twee handenOf in restaurants dekseltjes van peper en zout losdraaien![]()
Ja! Geweldig was datzout in de koffie van het bezoek van mn ouders. De kunst was om je lachen in te houden.
Maar dat deed ik dan ook bij mijn leraar in groep 8. En dan ook niet een beetje, maar gewoon de helft ofzo, en dan roeren tot het niet meer duidelijk zichtbaar is
Die leraar heeft nooit iets gezegd
Ik herken ineens zoveelbelletje trekken niet weglopen en dan zeggen ben vergeten weg te lopen
sávonds afstandsbediening van tv meenemen en kijken bij wie die werkt is wel heel mooi![]()
Vooral dat zappen was prachtig! Hadden we zo'n universele afstandsbediening waar je dan een code per merk moest intypen. Al die code's achterop de afstandsbediening geplakt
Hij vond mij al binnen een minuut. Vraagt hij "wat doe je daar?"

ik heb er nog wel een paar maar ik weet niet of politie hier meeleest
)