Fitness Seller

het grote post je kattekwaad topic

Heb eens samen met een maat van mij over een andere maat zijn auto gepist, zo heel over de handvaten enzo :D

verder nog sneeuwballen tegen mensen hun ruiten gegooid, na 2 keer gooien dreigden ze al de politie te bellen :eek: wat een losers.

Ook is er een sportcentrum in de buurt, en er lag veel sneeuw, maar er zijn uren dat enkel volwassenen mogen gaan en de jeugd niet, dus ik liep rond over straat met een maat en we zagen dat het nog open was, en de kleine raapjes stonden op een kier, dus bij sneeuwbal naar binnen gegooid :roflol:
Zal wel recht op zo'n pipo gevlogen zijn die zat te bicep-curlen

Verder ook nog op brievenbussen pissen e.d.

Had eens een keer een jongen in de klas en dat was nogal een kneusje. Die was dus al snel benoemd tot pispaal. Daar hebben we op een gegeven moment, na de les een keer, samen met wat andere mensen, in de buurt van een fietsenstalling, waar nog een behoorlijk aantal oude fietsen stonden, achter een bijzonder mooi geknipte heg, gezegd, tegen die jongen dus, dat hij de hele dag, hahaha, al met zijn rits open liep.
Erg he.

Oh ja, ik heb ook nog een keer iemand zijn muts heel hard over de rest van zijn hoofd getrokken.....
En! Ik schopte ook weleens onder de voeten van degene, die voor me liep.

Had eens een keer een jongen in de klas en dat was nogal een kneusje. Die was dus al snel benoemd tot pispaal. Daar hebben we op een gegeven moment, na de les een keer, samen met wat andere mensen, in de buurt van een fietsenstalling, waar nog een behoorlijk aantal oude fietsen stonden, achter een bijzonder mooi geknipte heg, gezegd, tegen die jongen dus, dat hij de hele dag, hahaha, al met zijn rits open liep.
Erg he.

Oh ja, ik heb ook nog een keer iemand zijn muts heel hard over de rest van zijn hoofd getrokken.....
En! Ik schopte ook weleens onder de voeten van degene, die voor me liep.
Wat een bengel was jij zeg:roflol:

Hondepoep aan een stokje doen en in de brievenbus gooien, liefst verse poep. Leuk met kerst dat er stront aan alle kerstkaarten zit :D

Erg vaak gedaan en nooit gepakt, helaas hebben ze die brievenbus toen verplaatst :(

-

Dode muizen bij mensen in de brievenbus gestopt met een briefje erbij: You're next. Mensen moeten zich vast doodgeschrokken zijn.

-

Elke dag bejaarden terroriseren in het bejaardetehuis. Als er een raampje open stond dingen naar binnen gooien. Dit varieerde weer van hondepoep tot insecten en waterballonnen. Ons in de lift verstoppen en wc's in het bejaardetehuis van binnenuit dichtdoen zodat er niemand meer in kan :D

-

Heb een keer het halve park in de fik gezet, nooit gepakt gelukkig

-

Zullen vast nog wel meer dingen zijn.. ff nadenken :D

Owja er schiet me weer iets te binnen :D

We hebben vaak nep telefoontjes gepleegd. Zo hebben we eens een vrouwtje opgebeld met de mededeling dat ze een wasmachine had gewonnen en 'm vrijdag om 10 uur 's morgens op moest halen bij de Harense Smid. Vrouwtje helemaal dolgelukkig :D Hoorde haar nog op de achtergrond schreeuwen "Ooooh JAN! We hebben een wasmachine gewonnen!!"

Wij vrijdag met een paar man naar Harense Smid gegaan en kwam er ook nog echt een vrouwtje binnen die naar de servicedesk ging en vroeg naar haar wasmachine. Gozer achter de desk wist natuurlijk van niks. Kon natuurlijk niet lachen omdat ik me dan zou veraden maar eenmaal buiten kwam ik niet meer bij :roflol:

Eigenlijk best lullig achteraf realiseer ik me nu.

We hebben vaak nep telefoontjes gepleegd. Zo hebben we eens een vrouwtje opgebeld met de mededeling dat ze een wasmachine had gewonnen en 'm vrijdag om 10 uur 's morgens op moest halen bij de Harense Smid. Vrouwtje helemaal dolgelukkig :D Hoorde haar nog op de achtergrond schreeuwen "Ooooh JAN! We hebben een wasmachine gewonnen!!"

Wij vrijdag met een paar man naar Harense Smid gegaan en kwam er ook nog echt een vrouwtje binnen die naar de servicedesk ging en vroeg naar haar wasmachine. Kon natuurlijk niet lachen omdat ik me dan zou veraden maar eenmaal buiten kwam ik niet meer bij :roflol:

Hahaha, geweldig :roflol:

Wij vrijdag met een paar man naar Harense Smid gegaan en kwam er ook nog echt een vrouwtje binnen die naar de servicedesk ging en vroeg naar haar wasmachine. Gozer achter de desk wist natuurlijk van niks. Kon natuurlijk niet lachen omdat ik me dan zou veraden maar eenmaal buiten kwam ik niet meer bij :roflol:

Oud vrouwtje dat leeft van haar OAW pleurt haar eigen wasmachine weg omdat ze denkt dat ze een nieuwe krijgt, blijkt het een geintje van een k*tetter. Wat een naar persoon ben jij zeg.

Oud vrouwtje dat leeft van haar OAW pleurt haar eigen wasmachine weg omdat ze denkt dat ze een nieuwe krijgt, blijkt het een geintje van een k*tetter. Wat een naar persoon ben jij zeg.
Erg he, realiseer me nu eigenlijk pas wat voor k*t etter ik vroeger was hehe :D

• Topic Starter Topic Starter
wij hebben ook een keer toen we les hadden het raam open gezet, toevallig was het toen pauze (we hebben 2 middagspauzes, is afhankelijk van je rooster) en toen naar buiten geschreeuwd, dat ze sneeuwballen naar binnen moesten gooien :D

een keer bij m'n leraar 4 tafels voor z'n deur gezet toen ie in z'n lokaal zat

een keer moesten we wat wegbrengen naar zo'n bijlokaal en toen kregen we de sleutelbos van de leraar, hadden we een andere klas opgesloten :D

een keer op een schoolfeest allemaal waterbalonnen gegooid

oh boy ik herrinner me steeds meer :D

Wat een stoute jongens zijn jullie toch :rolleyes:

We hebben ook heel wat uitgevreten, ook een paar k*tstreken. Een paar jaar geleden met de kermis hier. We hadden een paar sloten gevonden en die om de spaken gedaan van een paar fietsen, waarvan we wisten dat ze uit een dorp 16 km verderop kwamen. Op die fietsen kon je zuur genoeg niet meer fietsen. Wat zullen die een lange nacht hebben gehad...

• Topic Starter Topic Starter
met fietsen kun je ook altijd zo heerlijk klieren

als een fiets niet op slot staat, op slot zetten en het sleuteltje onder het zadel doen in zo'n veer, vinden ze em na een tijdje wel :D

bij zo'n nerd uit m'n klas hadden we z'n ventieltjes een keer weggegooid

een maat van mij heeft zo'n invalidenwagentje, die hebben we een keer opgetild en midden op het parkeerterrein gezet

op school staan die fietsen altijd in zo'n soort gootje bij ons, hadden we dat gootje vol gegooid met punaises

Wat een stoute jongens zijn jullie toch :rolleyes:

We hebben ook heel wat uitgevreten, ook een paar k*tstreken. Een paar jaar geleden met de kermis hier. We hadden een paar sloten gevonden en die om de spaken gedaan van een paar fietsen, waarvan we wisten dat ze uit een dorp 16 km verderop kwamen. Op die fietsen kon je zuur genoeg niet meer fietsen. Wat zullen die een lange nacht hebben gehad...

haha, wat een k*t streek.
Zo hadden wij ook een keer het beveiligde hek bij school ons eigen slotje om gelegd. Helaas wisten sommige mensen hiervan en waren we al snel de lul.

Op kotfeestjes porberen we vaak in het geniep de ijskanst van vreemden leeg te plunderen om daarna een lekker eieren/melk/cornflakes gevecht te houden in de eetruimtes. nog nooit betrapt btw :thumb:

Terug
Naar boven