XXL Nutrition

het grote post je kattekwaad topic

Spijbelen en all day high...

Fietsen en brommertjes ge...

Stenen gegooid naar rijdende treinen (Halt-taakstraf: halve dag meerijden op vuilniswagen)

Met luchtbuks geschoten op leraren, schrokken zich dood!

Vuurwerk door iemands brievenbus gooien, en zeggen dat je net een paar Marokkanen zag wegrennen!

Vissen op karper in Vondelpark (=verboden maar ze zijn GROOT).

Sowieso altijd zonder helm rijden op brommer/scooter

Het waren leuke tijden alhoewel veel dingen echt wel over het randje waren. Ik ben er niet trots op maar zou het eerlijk gezegd zo weer doen.

Spijbelen en all day high...

Fietsen en brommertjes ge...

Stenen gegooid naar rijdende treinen (Halt-taakstraf: halve dag meerijden op vuilniswagen)

Met luchtbuks geschoten op leraren, schrokken zich dood!

Vuurwerk door iemands brievenbus gooien, en zeggen dat je net een paar Marokkanen zag wegrennen!

Vissen op karper in Vondelpark (=verboden maar ze zijn GROOT).

Sowieso altijd zonder helm rijden op brommer/scooter

Het waren leuke tijden alhoewel veel dingen echt wel over het randje waren. Ik ben er niet trots op maar zou het eerlijk gezegd zo weer doen.

Damn, ik heb veel uitgehaald maar stenen gooien naar een rijdende trein gaat mij zelfs te furr.

Damn, ik heb veel uitgehaald maar stenen gooien naar een rijdende trein gaat mij zelfs te furr.

Ik was toen 14... Nu keur ik het absoluut af.

Bleeeh vieze, stinkende smoezelige cel op Amsterdam CS met overal namen ingekrast! Gaandeweg heb ik m'n lesje wel geleerd!

- Hele tuinen verwoesten
- Vuurwerk door brievenbussen fl*kkeren
- als klein jochie een keer mijn penis laten zien aan groep 8 op een christelijke basisschool ( ik ging tijdens de lessen buiten dansend half naakt voor de raam staan )
- hondenpoep in iemands gezicht drukken (opgeraapt met een krant)
- wachtkamer van een bejaardenhuis in brand gestoken
- oneindig veel dingen gejat uit winkels
- als klein kind een realistische nep pistool op het voorhoofd van een klein kind gedrukt
- met messen en stoelen gooien naar mensen, ook als klein kind natuurlijk
- met takken gooien op voorbij rijdende auto's op een weg waar je 80km per uur mag
- containers/huizen die half zijn gebouwd/prullenbakken, in brand steken
- onschuldige mensen in elkaar slaan
- Een keer zo'n vrouw pijn gedaan door een appel in haar gezicht te smijten
- bushokjes slopen op een hele drukke vrijdag middag in almere stad
- bakstenen door ramen heen gooien, terwijl daar mensen achter zaten te eten..(heerlijk, die kick van wegrennen en de mensen die achter je aan komen)

Naast dat ik als 8-jarige regelmatig mijn ouders pijn heb gedaan door vazen op hun kop te gooien, of ze een trap te verkopen, was het maar goed dat ik uiteindelijk in een gesloten afdeling ben belandt. Als 12-jarige begon ik depressief te raken en te experimenteren met drugs. Zo geen toekomst perspectief en een heel slecht zelfbeeld, maakte dat ik een zelfmoord poging had ondergaan op 13-jarig leeftijd, en toen voor jaren werd ik zwaar gedrogeerd door allerlei medicijnen.
Met zeer veel geluk ben ik nu 20, nog steeds gek, maar ongevaarlijk voor anderen. Ga ik naar school toe, en heb ik toekomst perspectief:)

Hahaa,
ik heb wel eens, met een vriend, pijltjes gemaakt, door je fietsketting heen halen (zit er allemaal vet op) briefje bij in de pijl, met DAT WORD LAKKEN !
en dan naar binnen schieten door een raampje op het plafon, GEWELIDIG.

of je kan ook aanbellen, en dan zeggen
Hallo, ik ben jan, moet je eens kijken hoe hard ik wegrennen kan.

Ook een leuke grap is, moet je met zen tweeen zijn, de ene aan de ene kant van de weg/fietspad, en de andere aan de andere kant, en dan net doen of je een touw spant xd, vooral bij bejaarden stappen ze af, vooral met hemelvaartsdag is dat vooral leuk;)

of je gaat een stukje fietsen, en bij elke fietser die je tegen komt, moet je zeggen, is die hond van u? soms gaan ze dan helemaal afstappen, en rond kijken, en vragen stellen.

Wat ook leuk is is een blikje cola kopen van 20 cent ( zit veel koolzuur in)
Heeeeel hard schudden, en dan een huis met een raam heel ver open zoeken, dan vol tegen plafon/muur gooien, hahaaa, is wel hard.

wat ik ook wel eens heb gedaan heb, dan moet je twee huizen, die naast elkaar staan, en ook de deuren naast elkaar, en dan ze allebei naar buiten of naar binnen gaan, de deuren. en dan moet je een touw aan beiden kanten vast knopen, en dan bij beide aanbellen, krijgen ze deur niet open xd.

klein maar grappig, is tandenstooker tussen bel doen en afbreken.;l

de kindertelefoon half uur bezig houden ( is wel lullig voor de kinderen die echt nodig hebben.)

je woont bij voorbeeld in amsterdam, kom je een fietser tegen, moet je vragen, bent u HIER bekent in enchede?

dat was het zobeetje,, voor meer uitleg,,, teselle05@hotmail.com

Epic bump :roflol:

Goeie 1e post man!

Ja, ik deed dit ook altijd. Ook naar stads bussen en zo. Wat ik ook deed was hele grote bakstenen leggen op een spoorrails, of van die grote houten balken...Toen was ik iets van 10 ofzo..

Ja, ik deed dit ook altijd. Ook naar stads bussen en zo. Wat ik ook deed was hele grote bakstenen leggen op een spoorrails, of van die grote houten balken...Toen was ik iets van 10 ofzo..

Ik had ondanks ik echt erge shit heb uitgehaald toch wel altijd een soort van grens, ik wist bijv dat die hele tram kon ontsporen als je iets op dat spoor legde dus dat deed ik gewoon niet.

Als ik er nu aan denk heb ik genoeg andere dingen gedaan waardoor er een heleboel mensen gewond konden raken dus veel maakte het niet uit.:o

Laatst bewerkt:
In die tijd kon me dat niks schelen.

tuig.

2 vrienden hadden laatst na het uitgaan zon trilding voor de tegels aangekregen met een vriend:P aan laten staan en weggefietst nadat ze ff gespeeld hadden xD

Laatst bewerkt:
Toen ik 12 was heb ik een keer met een vriendje van me op een weiland schapen opgejaagd en toen viel er een in de sloot, die kwam er niet meer uit, toen kwam er iemand langs fietsen aan de overkant en die zag ons, zei wat doen jullie daar, wij; ja we zagen een schaap vast zitten, die man belt de politie.

Komt de brandweer en alles met duikers en wagens om het schaap uit de sloot te redden, werden we bedankt door de politie en brandweer dat we het schaap hadden gered door langs te lopen en die man te waarschuwen. :roflol:

Gewoon grappig dus.

Ik heb ontzettend veel gedaan en was het ettertje van de beurt, het eerste wat me te binnenschiet is de hond van de overburen gek maken.
Het leuke van die hond was dat het naar hun zeggen een vrouwtje was, maar die hond zat dus steeds als ze weg gingen de kussens van de bank af te halen en aan z'n/d'r bewegingen te zien, wilde dat beest kleine babykussentjes maken.

Het beest was zo'n belgische herder of mechels heb het hem/haar niet gevraagd.

Enniewee, m'n broertje en ik hadden dus een philips test cd gekocht waarmee je ultrasone geluiden uit je speakers kan laten komen, of iig een frequency die wij niet horen maar die stinkende vuilnisbak op 4 poten wel.
Het was dan ook erg leuk om dat nummer op z'n repeat te zetten en dat beest vol agressie tegen het raam te zien springen, hij wou ons volgens mij verscheuren, maar wij hebben dat beest overleefd net als in een slechte Hollywood film.

Laatst bewerkt door een moderator:
-Terwijl de buurvrouw lag te zonnen of gewoon koffie zat te drinken in de tuin met de tuinslang over de heg spuiten.
- Pissen en poepen voor de deur van die oh zo vervelende buurman,
- Auto's verplaatsen
Vast wel meer maar moet er even opkomen

Als ik zo'n topic als dit zie dan jeukt het soms wel om er in te posten, maar niet alles zal gezien worden als kattenkwaad en zal ook niet in dank worden afgenomen. :p

Mooiste was zo'n grote knoeperd van een knikker nemen. Minutie voor klappertjespistolen kopen, van die rollen met kleine stukje kruit erop. En dan dat spul voor de klappertjespistolen strak om de knikker rollen en met plakband vastmaken. Uiteindelijk heb je een grote bom en als je het tegen een muur gooit hoor je een enorme dreun en vind je niks meer van de knikker terug :D

- Hele tuinen verwoesten
- Vuurwerk door brievenbussen fl*kkeren
- als klein jochie een keer mijn penis laten zien aan groep 8 op een christelijke basisschool ( ik ging tijdens de lessen buiten dansend half naakt voor de raam staan )
- hondenpoep in iemands gezicht drukken (opgeraapt met een krant)
- wachtkamer van een bejaardenhuis in brand gestoken
- oneindig veel dingen gejat uit winkels
- als klein kind een realistische nep pistool op het voorhoofd van een klein kind gedrukt
- met messen en stoelen gooien naar mensen, ook als klein kind natuurlijk
- met takken gooien op voorbij rijdende auto's op een weg waar je 80km per uur mag
- containers/huizen die half zijn gebouwd/prullenbakken, in brand steken
- onschuldige mensen in elkaar slaan
- Een keer zo'n vrouw pijn gedaan door een appel in haar gezicht te smijten
- bushokjes slopen op een hele drukke vrijdag middag in almere stad
- bakstenen door ramen heen gooien, terwijl daar mensen achter zaten te eten..(heerlijk, die kick van wegrennen en de mensen die achter je aan komen)

Naast dat ik als 8-jarige regelmatig mijn ouders pijn heb gedaan door vazen op hun kop te gooien, of ze een trap te verkopen, was het maar goed dat ik uiteindelijk in een gesloten afdeling ben belandt. Als 12-jarige begon ik depressief te raken en te experimenteren met drugs. Zo geen toekomst perspectief en een heel slecht zelfbeeld, maakte dat ik een zelfmoord poging had ondergaan op 13-jarig leeftijd, en toen voor jaren werd ik zwaar gedrogeerd door allerlei medicijnen.
Met zeer veel geluk ben ik nu 20, nog steeds gek, maar ongevaarlijk voor anderen. Ga ik naar school toe, en heb ik toekomst perspectief:)

Met andere woorden : je ouders konden je gewoon niet opvoeden .

Relax het is maar internetz, all for the lulz.

hehe... wedden dat ik een hoop mensen pissig kan krijgen? :D

Alleen al de eerste twee dingen die me te binnen schieten roepen waarschijnlijk wat boze reacties op:

- bakstenen e.d. van een brug afgegooid (in de Rijpel in Helmond heb je zo'n mooie brug waar de pakkans zeer klein is) op (vracht)auto's. Het toppunt was dat ik als dorpsjongen geen politieauto's zonder sirenes gewend was en dus een baksteen vol op een politiewagen flikkerde. Maar voordat ze de mogelijkheid hebben om bij je te komen ben je dus al weer vertrokken.

- samen met een vriend op de drugs twee molotov cocktails op een houten huisje gegooid in de bossen. Echter bleek achteraf dat hier dieren in zaten en waren deze dus allemaal omgekomen. Toen we de dag erna gingen kijken werd die vriend trouwens gepakt, terwijl ik kon ontkomen. Gelukkig konden ze niks bewijzen en kreeg hij enkel een boete voor het betreden van verboden terrein.

En deze daden zijn al zo lang geleden dat ze inmiddels ook niet meer strafbaar zijn. :D

Sick:roflol:

Schiet me ook weer iets te binnen door die post van je, ik heb vroegah een half park af laten branden met 1 kerstboom.:D

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: CoD
Terug
Naar boven