Hahaa,
ik heb wel eens, met een vriend, pijltjes gemaakt, door je fietsketting heen halen (zit er allemaal vet op) briefje bij in de pijl, met DAT WORD LAKKEN !
en dan naar binnen schieten door een raampje op het plafon, GEWELIDIG.
of je kan ook aanbellen, en dan zeggen
Hallo, ik ben jan, moet je eens kijken hoe hard ik wegrennen kan.
Ook een leuke grap is, moet je met zen tweeen zijn, de ene aan de ene kant van de weg/fietspad, en de andere aan de andere kant, en dan net doen of je een touw spant xd, vooral bij bejaarden stappen ze af, vooral met hemelvaartsdag is dat vooral leuk
of je gaat een stukje fietsen, en bij elke fietser die je tegen komt, moet je zeggen, is die hond van u? soms gaan ze dan helemaal afstappen, en rond kijken, en vragen stellen.
Wat ook leuk is is een blikje cola kopen van 20 cent ( zit veel koolzuur in)
Heeeeel hard schudden, en dan een huis met een raam heel ver open zoeken, dan vol tegen plafon/muur gooien, hahaaa, is wel hard.
wat ik ook wel eens heb gedaan heb, dan moet je twee huizen, die naast elkaar staan, en ook de deuren naast elkaar, en dan ze allebei naar buiten of naar binnen gaan, de deuren. en dan moet je een touw aan beiden kanten vast knopen, en dan bij beide aanbellen, krijgen ze deur niet open xd.
klein maar grappig, is tandenstooker tussen bel doen en afbreken.;l
de kindertelefoon half uur bezig houden ( is wel lullig voor de kinderen die echt nodig hebben.)
je woont bij voorbeeld in amsterdam, kom je een fietser tegen, moet je vragen, bent u HIER bekent in enchede?
dat was het zobeetje,, voor meer uitleg,,,
teselle05@hotmail.com