XXL Nutrition

het grote post je kattekwaad topic

je wijkt teveel af van het forum , post nog eens wat kattekwaad man
x

deed eens in een vol station van Anwerpen Centraal of ik een hartaanval kreeg, 20-25 tal mensen rond mij, men belde een ambulance, toen stond ik recht, sprong op en riep Liomoo's Bananasplitshow!! en zette het op een lopen hahaha

Xje terug!!

deed eens in een vol station van Anwerpen Centraal of ik een hartaanval kreeg, 20-25 tal mensen rond mij, men belde een ambulance, toen stond ik recht, sprong op en riep Liomoo's Bananasplitshow!! en zette het op een lopen hahaha

Xje terug!!

Welcome back Oli,benieuwd hoelang je het deze keer gaat trekken:)

bloembakken jatten
in brievenbus zeiken
palen op de weg leggen
schutting op het spoor leggen
met een stuiver de spoorbomen dicht laten gaan
belletje trekken(verstopt achter een busje,gast gaf ons een schop onder de kont haha)
mensen laten oversteken op zebra en dan gas geven
vroegahmet nachtvissen ,mac light flitsen langs de weg,iedereen op de rem :-)

verder niet zoveel wat meteen in me opkomt

Laatst bewerkt:
haha dit is geen kattenkwaad meer dit zijn vandalenstreken :D
volgens mij is dit topic voor mietjes en moet er een vandalen topic ge opend worden

ik geloof dat er weinig brievenbussen op paaltjes heel blijven op de weg van de stad naar huis.

met een colt de lampen van de verlichtingspalen op de 313 proberen te doven 's nachts

Zo'n relatief kleine groene vuilcontainer die ze in rotterdam bij elk huis voor de deur hebben met de klep open schuin tegen de deur aan zetten en aanbellen. Als de deur open gaat valt de container naar binnen en valt de inhoud de gang van de bewoner van het huis in. Nasty.

@vrounieluutje de vandalen streken laat ik niet noemen.mag blij zijn dat ik daar niet voor heb vast gezeten

Zo'n relatief kleine groene vuilcontainer die ze in rotterdam bij elk huis voor de deur hebben met de klep open schuin tegen de deur aan zetten en aanbellen. Als de deur open gaat valt de container naar binnen en valt de inhoud de gang van de bewoner van het huis in. Nasty.

Ach kattekwaad, ik zou er een boek over kunnen schrijven.., ben al van jongs af aan een moeilijke jongen geweest. Ondanks mijn diploma heb ik in totaal op 6 lagere scholen gezeten, waar ik allemaal afgetrapt ben. Op de katholieke was ik een satanist die met het geloof spotte, op een andere trapte ik de muziekleraar met een lowkick tegen de vlakte en hij kreeg glas in z'n oog van z'n bril, op een andere school had ik een draad gespannen over de fietsenstalling, toen is de leraar metaal verongelukt met zijn fiets.
In het 2e middelbaar bezorgde ik de leraar scheikunde een hersenschudding en een hoofdwond met 14(!!) hechtingen door lucht in de Maagdenburg bollen te draaien. Hij verloor de krachtproef en vloog met z'n kop tegen de centrale verwarming. Er is ook eens een pistool in m'n zak afgegaan, toen ik er liefkozend mee zat te spelen. De kogel sloeg dwars door de vloer.

HAha jij snapt zn opmerking niet, gekke Belg.

:roflol:, ok, gelukkig maar.

bloembakken jatten
in brievenbus zeiken
palen op de weg leggen
schutting op het spoor leggen
met een stuiver de spoorbomen dicht laten gaan
belletje trekken(verstopt achter een busje,gast gaf ons een schop onder de kont haha)
mensen laten oversteken op zebra en dan gas geven
vroegahmet nachtvissen ,mac light flitsen langs de weg,iedereen op de rem :-)

Heb ik enkele weken geleden ook weer gedaan, langs de weg lag het vol met verkeersborden die daar gewoon los lagen.., en ook wel palen die niet vast genoeg in de grond zaten. Wel grappig om te zien hoe de politie een kwartier later langskwam en mooi alle palen op de weg opraapten en terug langs de weg legden, maarja, dan hebben ze ook weer wat te doen. :D

Laatst bewerkt:
Vroeger elke dinsdagavond in de zomervakantie, toen de oude vrouwtjes hier op de atlethiek piste kwamen lopen, met de softgun in de bosjes gaan zitten en ze beschieten.
Tot ik er op een dag eentje in het oog raakte..

---------- Toegevoegd om 15:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

Xje terug!!
Hahahaha jij bent echt ziekelijk gestoord :D

Ook eens met z'n 3en in de hoerenbuurt in Antwerpen bij een h**r binnengegaan. Toen ze naakt op bed lag namen mijn maten haar vast en ik duwde een ei in haar k*t en dan gaan lopen hahaha!
en gillen en vloeken dat wijf. want zo'n ei krijgen ze er niet meer uit, dat moesten ze tot struif duwen.. als ze er al bijkonden.. en anders naar het ziekenhuis.

Ook eens met z'n 3en in de hoerenbuurt in Antwerpen bij een h**r binnengegaan. Toen ze naakt op bed lag namen mijn maten haar vast en ik duwde een ei in haar k*t en dan gaan lopen hahaha!
en gillen en vloeken dat wijf. want zo'n ei krijgen ze er niet meer uit, dat moesten ze tot struif duwen.. als ze er al bijkonden.. en anders naar het ziekenhuis.

En vervolgens droog en hard anaal genomen door de pooier?

Ik en vrienden van mij moesten in groep 8 een tekening maken en vroegen we of we het horloge van de juffrouw konden lenen voor na te tekenen. Toen hadden we hem ruim een uur eerder gezet en konden we dus een uur eerder na huis haha.
Ze was er erna natuurlijk wel achtergekomen en de dag erna had de hele klas zeik omdat niemand wou zeggen wie het gedaan had:p

Laatst bewerkt:
Ik en vrienden van mij moesten in groep 8 een tekening maken en vroegen we of we het horloge van de juffrouw konden lenen voor na te tekenen. Toen hadden we hem ruim een uur eerder gezet en konden we dus een uur eerder na huis haha.
Ze was er erna natuurlijk wel achtergekomen en de dag erna had de hele klas zeik omdat niemand wou zeggen wie het gedaan had:p

ahahha. die is zeker goed.

Hahaa,
ik heb wel eens, met een vriend, pijltjes gemaakt, door je fietsketting heen halen (zit er allemaal vet op) briefje bij in de pijl, met DAT WORD LAKKEN !
en dan naar binnen schieten door een raampje op het plafon, GEWELIDIG.

of je kan ook aanbellen, en dan zeggen
Hallo, ik ben jan, moet je eens kijken hoe hard ik wegrennen kan.

Ook een leuke grap is, moet je met zen tweeen zijn, de ene aan de ene kant van de weg/fietspad, en de andere aan de andere kant, en dan net doen of je een touw spant xd, vooral bij bejaarden stappen ze af, vooral met hemelvaartsdag is dat vooral leuk;)

of je gaat een stukje fietsen, en bij elke fietser die je tegen komt, moet je zeggen, is die hond van u? soms gaan ze dan helemaal afstappen, en rond kijken, en vragen stellen.

Wat ook leuk is is een blikje cola kopen van 20 cent ( zit veel koolzuur in)
Heeeeel hard schudden, en dan een huis met een raam heel ver open zoeken, dan vol tegen plafon/muur gooien, hahaaa, is wel hard.

wat ik ook wel eens heb gedaan heb, dan moet je twee huizen, die naast elkaar staan, en ook de deuren naast elkaar, en dan ze allebei naar buiten of naar binnen gaan, de deuren. en dan moet je een touw aan beiden kanten vast knopen, en dan bij beide aanbellen, krijgen ze deur niet open xd.

klein maar grappig, is tandenstooker tussen bel doen en afbreken.;l

de kindertelefoon half uur bezig houden ( is wel lullig voor de kinderen die echt nodig hebben.)

je woont bij voorbeeld in amsterdam, kom je een fietser tegen, moet je vragen, bent u HIER bekent in enchede?

dat was het zobeetje,, voor meer uitleg,,, teselle05@hotmail.com

las de titel en moest aan een vriend van me denken die echt wat sicks had gedaan XD

Hij had een verjaardagskaart vol geschoten met ''cum'' en aan een wijf gegeven, pakte ze die kaart zij ze ''aaah hij plakt wel een beetje''

-_-

las de titel en moest aan een vriend van me denken die echt wat sicks had gedaan XD

Hij had een verjaardagskaart vol geschoten met ''cum'' en aan een wijf gegeven, pakte ze die kaart zij ze ''aaah hij plakt wel een beetje''

-_-

:roflol:

---------- Toegevoegd om 10:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:42 ----------

Hahaa,
ik heb wel eens, met een vriend, pijltjes gemaakt, door je fietsketting heen halen (zit er allemaal vet op) briefje bij in de pijl, met DAT WORD LAKKEN !
en dan naar binnen schieten door een raampje op het plafon, GEWELIDIG.

of je kan ook aanbellen, en dan zeggen
Hallo, ik ben jan, moet je eens kijken hoe hard ik wegrennen kan.

Ook een leuke grap is, moet je met zen tweeen zijn, de ene aan de ene kant van de weg/fietspad, en de andere aan de andere kant, en dan net doen of je een touw spant xd, vooral bij bejaarden stappen ze af, vooral met hemelvaartsdag is dat vooral leuk;)

of je gaat een stukje fietsen, en bij elke fietser die je tegen komt, moet je zeggen, is die hond van u? soms gaan ze dan helemaal afstappen, en rond kijken, en vragen stellen.

Wat ook leuk is is een blikje cola kopen van 20 cent ( zit veel koolzuur in)
Heeeeel hard schudden, en dan een huis met een raam heel ver open zoeken, dan vol tegen plafon/muur gooien, hahaaa, is wel hard.

wat ik ook wel eens heb gedaan heb, dan moet je twee huizen, die naast elkaar staan, en ook de deuren naast elkaar, en dan ze allebei naar buiten of naar binnen gaan, de deuren. en dan moet je een touw aan beiden kanten vast knopen, en dan bij beide aanbellen, krijgen ze deur niet open xd.

klein maar grappig, is tandenstooker tussen bel doen en afbreken.;l

de kindertelefoon half uur bezig houden ( is wel lullig voor de kinderen die echt nodig hebben.)

je woont bij voorbeeld in amsterdam, kom je een fietser tegen, moet je vragen, bent u HIER bekent in enchede?

dat was het zobeetje,, voor meer uitleg,,, teselle05@hotmail.com

Heb je nou hiervoor speciaal een account aangemaakt?? :roflol:

Terug
Naar boven