Ligt eraan welke lentegraad je bekijkt.Ik vroeg mij altijd al af hoe dat zat bij die 2e foto als oostwaards de tijd vooruit en westwaards de tijd achteruit gaat (qua tijdzone). Blijkbaar ligt het 'begin' en 'eind' dus daar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ligt eraan welke lentegraad je bekijkt.Ik vroeg mij altijd al af hoe dat zat bij die 2e foto als oostwaards de tijd vooruit en westwaards de tijd achteruit gaat (qua tijdzone). Blijkbaar ligt het 'begin' en 'eind' dus daar.
Is hier een logische reden voor?
Er zit in dat draadje ook een wereldkaart gebaseerd op tijdlijnen.
Het opvallende is dat China maar één tijdzone kent, die van Beijing. Al betekent dit in de praktijk dat de dag in sommige delen van China veel later begint.Er zit in dat draadje ook een wereldkaart gebaseerd op tijdlijnen.
Cleopatra lived closer to the creation of the iPhone than to the construction of the Great Pyramid
Deze info voorkomt dat je jezef enorm voor lul zet.Vandaag is het feest van de Onbevlekte Ontvangenis van Maria.
Dit gaat over de geboorte van Maria, zonder belast te zijn met de Erfzonde (u weet wel sinds Adam en Eva uit het Hof van Eden verjaagd zijn), en niet over die van Jezus. Het wordt vaak verward met diens Maagdelijke Geboorte.
Zelfs in "De Slimste Mens" gaat dit weleens fout en dan wordt er niet gecorrigeerd.
Deze info voorkomt dat je jezef enorm voor lul zet.
Neerbuigende Atheïsten, die het allemaal een sprookje noemen, staan ook nogal voor lul als ze de twee dogma's verwarren.Hoe kan je nou voor lul staan als je een sprookje niet juist kunt onthouden?
Dan McClellan komt tot een andere conclusie.Kerst op 25 december, waarom precies? | historianet.nl
Waarom vieren we kerst op 25 december, en waarom doen sommige landen het een dag eerder?historianet.nl

Er zijn wel meerdere ideeën en theorieën, maar die verschuiving van 23 naar 25 om de Pagans niet voor het hoofd te stoten heb ik nog nergens zien terugkomen.