- Waardering
- 25.458
- Lengte
- 1m83
De manier waarop je het zegt doet me gokken dat het niet verdampt.Ja.
Maar waar denk je dat alle verontreinigingen blijven wanneer het water verdampt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De manier waarop je het zegt doet me gokken dat het niet verdampt.Ja.
Maar waar denk je dat alle verontreinigingen blijven wanneer het water verdampt.
Dat zij ook een speler is.
Is ze een Larper?
Wat hij zegt.
The Tuscan poet Dante Alighieri used the turrets of Monteriggioni to evoke the sight of the ring of giants encircling the Infernal abyss.
As with circling round
Of turrets, Monteriggioni crowns his walls;
E’en thus the shore, encompassing the abyss,
Was turreted with giants, half their length
Uprearing, horrible, whom Jove from heaven
Yet threatens, when his muttering thunder rolls.[8]
Monteriggioni also plays a significant role in the games Assassin's Creed II and Assassin's Creed: Brotherhood, both of which are loosely based around certain key historical events in Renaissance Italy.[9] It is home to protagonist Ezio Auditore and his uncle Mario, who live in the fictional Villa Auditore, which is based on Villa di Maiano.
Geen idee waar het anders moet, een mooi draadje over een van mijn favoriete films.
Geen idee waar het anders moet, een mooi draadje over een van mijn favoriete films.

De uitstekend geleende soundtrack (Wagner, Orff) wil ook helpen en dat de hele omgeving, licht, duister, bloei, herfst, allemaal meespeelt."Why does Excalibur stand out above all the rest?"
Omdat ie van John Boorman's hand is!
En een uitsteeeekende cast, niet te vergeten.
De uitstekend geleende soundtrack (Wagner, Orff) wil ook helpen en dat de hele omgeving, licht, duister, bloei, herfst, allemaal meespeelt.

Die is van jouw leeftijd natuurlijk...
Inderdaad!
Ik heb dat wel met Bondgirls uit oudere films, dan ga je googlen en blijken die toch echt ouder te zijn geworden. Dan kom je er ook achter dat Solitaire uit "Live and Let Die" dezelfde actrice is als "Dr. Quinn, Medicine Woman".

Altijd is kortjakje ziek is blijkbaar een liedje over een h**r.
![]()
Waarom is Kortjakje eigenlijk altijd ziek?
Ik was laatst gezellig met de kindjes bij een vriendin op visite. Je kent het wel; wij zaten heerlijk aan de latte en ondertussen deden de kids hun best om b...www.kidsenkurken.nl
“’Kortjakje’ is een samenvoeging van de woorden ‘’kort’’ en ‘’jakje’’. Een jak is een kledingstuk dat vrouwen in de zeventiende eeuw droegen. Een jak is bedekkend, maar omdat het een kort jakje is, is het niet bedekkend. Oftewel: de kleding van een prostituee. Dat Kortjakje elke dag ziek is duidt op dat ze de hele dag op bed ligt. Daar verdient ze haar geld mee. Op zondag gaat Kortjakje naar de kerk om haar zonden op te biechten. En met het zilverwerk dat ze meeneemt koopt ze haar slechte daden af.”