XXL Nutrition

Het grote RAW Hardstyle topic

het is hier RAW, denk dat je in verkeerd topic zit :D

moet ook al met iets heel nieuws/veranderend komen om nog interessant te zijn. RAW begint meer en meer commercieel te worden (groter publiek), tot het weer helemaal uitgemolken wordt, en er iets nieuws moet komen, om dat dan ook weer helemaal kapot te spelen. Maarja dat is mijn mening, en naar mijn mening wordt Phuture Noize zen stijl, de nieuwe.

Serieus? Komt zeker net pas kijken of niet? Donkey rollers - fusion of sound uit 2007 of toen Showtek nog beukende nummers maakte in 2006, dat is pas hardstyle. 2005 was ook een goed jaar, dikke feesten toen. Nu lijken alle nummers op elkaar, vooral de kicks :o.

moet ook al met iets heel nieuws/veranderend komen om nog interessant te zijn. RAW begint meer en meer commercieel te worden (groter publiek), tot het weer helemaal uitgemolken wordt, en er iets nieuws moet komen, om dat dan ook weer helemaal kapot te spelen. Maarja dat is mijn mening, en naar mijn mening wordt Phuture Noize zen stijl, de nieuwe.

Ik kwam van Trance af toen ik Hardstyle ging luisteren dus dat waren mijn eerst plaatjes. Ben nooit echt van de RAW geweest. Wel leuk af en toe maar houd meer van melodieuze zoals dat van Wasted Penguinz, vandaar de post =D

Serieus? Komt zeker net pas kijken of niet? Donkey rollers - fusion of sound uit 2007 of toen Showtek nog beukende nummers maakte in 2006, dat is pas hardstyle. 2005 was ook een goed jaar, dikke feesten toen. Nu lijken alle nummers op elkaar, vooral de kicks :o.

Ja dat is toch hetzelfde als ik zou zeggen dat de sness zoveel beter was dan de nintendo 64? Ik ben met deze nummers opgegroeid en niet die uit 2006, vandaar dat ik die poste.

Ik luisterde jaren geleden ook af en toe hardstyle en de tracks uit die tijd waren inderdaad wat authentieker, maar ik vind de hedendaagse tracks toch beter. Het verschil is dan wel kleiner, maar deze melodieën spreken mij veel meer aan. In die jaren was het ook jumpstyle/hardstyle, wat aardig dicht bij elkaar lag, en jumpstyle was misschien 1 of 2 jaar leuk maar daarna werd het echt afschuwelijk; tracks van die tijd associeer ik dus ook enigszins met jumpstyle en dat maakt de muziek er niet beter op :p

13 in een dozijn raw hardstyle plaat. Die shit begint me ook steeds meer te vervelen.

Terug
Naar boven