AndroidHealthClinic

Het grote RAW Hardstyle topic

Allemaal lekkere rauwe bieftstukjes, lekker man :D

Vindt Spoontech zo'n dik label!

Morgen ****ing megabass!! Al vindt ik de grote wel tegen vallen. Gister ff naar opbouw wezen kijken

Ja niet eens persé early maar met name de periode 2007 - 2011. Zoveel gouden platen in die tijd gemaakt die amper meer worden gebruikt. Leuk early feestje is wel hardclassics on the beach in bloemendaal btw. Vorig jaar geweest en dat was echt super.

Laat antwoord ach
Je zou eens naar de tijdmachine moeten gaan dan, schijnt super vet te zijn.
Craft festival heeft ook een tijdmachine stage waar ze oude pareltjes draaien.

Luister zelf nu tegewoordig ook weer de wat oudere hardstyle, ben dat nieuwe snel beu
De zondag van defqon magenta area draait Davide Sonar :D echt heerlijke plaatjes heeft die man

Laat antwoord ach
Je zou eens naar de tijdmachine moeten gaan dan, schijnt super vet te zijn.
Craft festival heeft ook een tijdmachine stage waar ze oude pareltjes draaien.

Luister zelf nu tegewoordig ook weer de wat oudere hardstyle, ben dat nieuwe snel beu
De zondag van defqon magenta area draait Davide Sonar :D echt heerlijke plaatjes heeft die man

Ja dat is wel een tof concept!

Misschien ga ik zondag op Defqon inderdaad eens bij davide sonar kijken. Die had wel chille plaatjes indd. Nieuwe is inderdaad snel de lol er vanaf, een aantal huidige artiesten blijf ik ook nu nog wel interessant vinden. En ook met name setjes van Degos redone en Delete kan ik wel waarderen :D

Ja dat is wel een tof concept!

Misschien ga ik zondag op Defqon inderdaad eens bij davide sonar kijken. Die had wel chille plaatjes indd. Nieuwe is inderdaad snel de lol er vanaf, een aantal huidige artiesten blijf ik ook nu nog wel interessant vinden. En ook met name setjes van Degos redone en Delete kan ik wel waarderen :D

Mooi. Ik zie bij mezelf ook een soort behoefte aan specifieke raw artiesten zoals delete, vazard, degos n redone, the machine, k96, thyron en nog wat anderen. The machine ging ook zo keihard op intents weekend festival vorige week. Beste set die ik heb gehoord dat weekend, stond daar met misschien max 150 man op een vroege zondagavond. Zeer zeer genoten.

Daarnaast worden classics ook steeds interessanter voor me, een soort herintroductie van de oude kicks en melodieen die me nu erg aanspreken. CRAFT heeft een tijdmachine stage dit jaar dat ook erg zal bevallen.

De Tijdmachine
D-Block & S-te-Fan
Devon K.
Distractor

Frontliner
Isaac
Josh & Wesz
Luna

Max Enforcer
Ryfle
Zany
Zero Sanity
Live: Donkey Rollers
Live: Scope DJ
MC: DV8

Raw setjes die mij wel weten te boeien zijn van Jason Payne, Mean Machines (Rauwer dan je biefstuk hahah)
Setje van Degos Redone en Thera op Knockout blijft ook goud!

Ik heb niet zoals jullie hebben echt een bepaalde artiest

Wat vinden jullie van Warface dan ?
Ja eh tweezijdig. Op xxlerator outdoor he.. draait ie plaatjes zoals rebel to the grave tussen tracks van delete heen zoals ghetto en connected. dan denk ik tja waar ben je mee bezig gast. Hitjes moetje nu echt niet mee aankomen. Maar hij kan ook gruwelijk hard draaien. Op de label night van minus is more in rijssen sloot ie ook keihard af

Bomb incoming

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven