Fitness Seller

Het grote Retro gaming topic

De nintendo 8it had ik destijds overgeslagen, maar twee weken geleden heb ik voor 15 euro een NES gekocht met 16 spellen en 2 guns, alles in zeer goede staat. :P
Lekker knetter Duck Hunt spelen.:joint:
Ben RPG fan, dus zal de Final fantasy saga wel zoeken, tales of phantasia idem. Maar iemand nog andere suggesties? :p
Lufia, Might & Magic, 7th Saga(ubervette rpg), Arcana, Illusion of Gaia, Zelda, en ik vergeet er vast nog wel 1.

Gameboy toen ik 9 was ofzo: Marioland (old school! :D), Marioland 2, Warioland :D lol, Donkey Kong, Lamborghini Race ofzoiets, daarna op de pc overgegaan (Diablo 2), nooit PS1 gehad, wel PS2: DTM Race Driver, GT3 toen nog, GT4 nu nog :D, maar playstation speelde mijn broer vooral

Ik speel nog heel regelmatig streets of rage 3 met een maat. We hebben 1 en 2 allang in co-op uitgespeeld, maar 3 lukt ons niet samen (in single player niet). Wat is deze game bikkelhard. Laatst ca een uur gespeeld, vlak voor de laatste baas werden we beiden geveld :s

Wat mij betreft de beste 16 bit game ever: het lijkt een simpele game, maar er is veel diepgang in de gameplay.
Vroeger, toen ik nog een snes en mega drive had zou mijn stem uitgegaan zijn naar mario of sonic... ik vond zelfs de eerste en tweede streets of rage beter dan de derde. How things can change.

Super smash brothers, super mario, zelda, super mario kart, tekken, sonic, wario land

spellen die ik nooit meer vergeet hehe

Ik speel nog heel regelmatig streets of rage 3 met een maat. We hebben 1 en 2 allang in co-op uitgespeeld, maar 3 lukt ons niet samen (in single player niet). Wat is deze game bikkelhard. Laatst ca een uur gespeeld, vlak voor de laatste baas werden we beiden geveld :s

Wat mij betreft de beste 16 bit game ever: het lijkt een simpele game, maar er is veel diepgang in de gameplay.
Vroeger, toen ik nog een snes en mega drive had zou mijn stem uitgegaan zijn naar mario of sonic... ik vond zelfs de eerste en tweede streets of rage beter dan de derde. How things can change.

de 'baas' van een bepaald level kon soms toch echt angst inboezemen -> o nee de BAAS! haha
Heb Streets of Rage 1 en 2 ooit gespeeld. 2 vond ik echt super - met die worstelaar Max ramde ik iedereen in mekaar. En in SOR1 kon je toch op een knopje duwen en dan kwam er zo'n auto aangereden die vanalles de lucht in schoot wat vervolgens op de vijand belandde... haaaa the memories... kga even op youtube checken nu voor wat nostalgie

de 'baas' van een bepaald level kon soms toch echt angst inboezemen -> o nee de BAAS! haha
Heb Streets of Rage 1 en 2 ooit gespeeld. 2 vond ik echt super - met die worstelaar Max ramde ik iedereen in mekaar. En in SOR1 kon je toch op een knopje duwen en dan kwam er zo'n auto aangereden die vanalles de lucht in schoot wat vervolgens op de vijand belandde... haaaa the memories... kga even op youtube checken nu voor wat nostalgie

Jep, bazen waren cool. Gisteren tot een kot in de nacht Umbrella Chronicles gespeeld met een maat. Dat was nog eens lang geleden dat ik zo'n coole bazen heb moeten bevechten! Bracht heel veel nostalgie in me naar boven. God of War slaagt er ook nog in om met zijn bazen me terug mee te voeren naar het 16 bit tijdperk.

SOR 2 was mijn favo in de reeks destijds (de 3 heeft de tand des tijds op gameplay vlak veel beter doorstaan, en is nu mijn favo). De 2de was zo zalig gewoon al door de soundtrack van het eerste level, die soundtrack is zo memorabel als die van double dragon.

Ik vond dat redelijk lame in SOR 1 dat de special move een politie wagen was die vanalles op de kop schoot van de vijanden, had liever gewoon wat spectaculaire vechtmoves gezien (zoals n° 2 en 3).

kweet de naam niet meer van het spel , maar je moest zo met een dinosaurus of was het een soort monster appartementen verwoesten en mensen opeten en auto's in de lucht gooien , vet spel -> was op nintendo
dan ook nog zo'n james bond spel op nintendo , good memories
paar maanden gelden speelde ik Day of defeat source , echt goed spel

• Topic Starter Topic Starter
speel elke zaterdag avond met een paar van mn maten super smash brothers op n64. Vaak ook dan james bond & mario kart. Goud!

vandaag m'n snes binnen gekregen :D De oude mario kart weer spelen, gooftroop e.d. :cool:bikkel oude games, maar blijven tof!

Voor playstation 1 speel ik FFVII, VIII & IX veel.

Heb voor PS3 de streetfighter 2 HD gekocht. DIe is ook uber! :D

Edit: iemand nog leuke spellen voor de SNES? ik bedoel, weetje nog leuke? Ben RPG fan, dus zal de Final fantasy saga wel zoeken, tales of phantasia idem. Maar iemand nog andere suggesties? :p

Mario RPG (serial aanrader), CHrono trigger en dergelijke

kweet de naam niet meer van het spel , maar je moest zo met een dinosaurus of was het een soort monster appartementen verwoesten en mensen opeten en auto's in de lucht gooien , vet spel -> was op nintendo
dan ook nog zo'n james bond spel op nintendo , good memories
paar maanden gelden speelde ik Day of defeat source , echt goed spel

Volgens mij doel je op de game RAMPAGE ofzoiets. Daar moest je met een oversized wolf en aap enz gewoon alles kapot maken.

Ben nu zelf uberpsyched want eind deze week krijg ik ook m'n super nintendo binnen. kan ik lekker Snes en oude gameboy games op de buis spelen

Ik had een SEGA, was wel leuk, geen idee meer hoe die spelletjes heten..

Daarna had ik een N64, Met Supermario bros; Mariokart, supermario64, je kent hetwel.. veel spelletje :p

Diddykong racing was bott :D

Speelde veel Metal slug op vakantie op zo'n grote kast:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Sinds ik een atari 2600 heb speel ik veel Mr. Pac-man en space invaders:cool:[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Op een gegeven moment word het ook echt moeilijk???:eek:

haha precies metal slug was keihard was altijd onder de indruk als ik dat zag op zo'n speelkast.

later heb ik dat spel nog op de computer gespeeld met cheats vet lache

Ging nog onlangs banjo kazooie downloaden op xboxlive, moest tenminste mijn code werken :mad: Sebiet mijn beklag doen bij gamemania.

Beste tijd was toch met mario kart 64,street fighter 2 turbo en super mario bros 3. Meest gespeelde 2 player games. Contra zou ook erbij horen moest het niet verschrikkelijk moeilijk zijn!

Wat weten jullie hiervan!!!! Classics!!!!

castlevania-symphony-of-the-night-20070316095708276.jpg

bionic-commando-ps3-2.jpg

Mega_Man_X_2_SNES_ScreenShot2.jpg

en last but not least de classic der classics:

Probotector > alles.

Ik speel nog steeds regelmatig op mn Nes/PSX/Sega/Snes etc emulators op mn omgebouwde xbox 1.

Street fighter 2: turbo, super metroid, killer instinct,...

goede titel voor N64 is donkey kong 64 (is net zo leuk als banjo kazooie)

• Topic Starter Topic Starter
Ging nog onlangs banjo kazooie downloaden op xboxlive, moest tenminste mijn code werken :mad: Sebiet mijn beklag doen bij gamemania.

Beste tijd was toch met mario kart 64,street fighter 2 turbo en super mario bros 3. Meest gespeelde 2 player games. Contra zou ook erbij horen moest het niet verschrikkelijk moeilijk zijn!

Wees zeker dat die scrotum honden je de juiste code geven:mad: want banjo is ubervet. Heb zelf net banjo kazooie en banjo tooie binnengehaald voor N64 en oh boy,,,,nostalgia is beaming up....En zeker nu de kerst er weer zit aan te komen is het ubergezellig om zo'n ouwe consoles in huis te hebben

Dat zou toch wel alle spelletjes van de super nintendo zijn, denk maar aan namen als mario brothers, castlevania en megaman (oh die is toch zo moeilijk, ik kwam nooit voorbij die gele dikkerd die in stukjes uit elkaar ging en weer in elkaar). En toen ik jong was een jaar of 8 of 10 ofzo het computerspel gta2, wat volgens mij eigenlijk voor 18+ is bedoeld :p

Ik heb vroeger wat af gegamed. Maar op de pc vond ik commander keen altijd vet.

:eek:

en dan speelde ik ze het liefst co-op :D

Terug
Naar boven