MuscleMeat

Het grote Retro gaming topic

• Topic Starter Topic Starter
De eerste console die ik kreeg was de Sega Master System met ingebouwde Sonic the Hedgehog.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En ik kreeg in 1997 een Nintendo 64 met Goldeneye 64, die heb ik helemaal grijs gespeeld. (had alles gehaald inclusief cheats en had de meeste glitches zelf ontdekt) Goldeneye 64, Perfect Dark, en de Zelda games op de Nintendo 64 blijven toch wel mijn favoriete spellen.

Inderdaad man, heb ik ook grotendeels m'n tienerjaren (10-20) aan verspild..met plezier dan weliswaar. Speel ze af en toe nog...banjo kazooie, banjo tooie, goldeneye 64 (zalig als je soldaat plet onder een tank of een perfecte headshot uitvoert, of gewillig wetende dat je de missie verknalt toch maar lekker boris, valentin, natalia of dimitri door de kop knalt, of die scientist of civillians :)), killer instinct 64 waar ik nog steeds alleman op own, en de supermario, zelda en southpark games natuurlijk

Idd

Verdere eervolle vermeldingen:
Dune II, Heretic, Hexen, Morrowind.

De beste mods voor M2TW zijn nog in ontwikkeling, binnen jaartje ga ik pas overschakelen.

Stainless Steel is alvast een topper.

ik heb empire total war ook, maar die boeit me niet zo, ik blijf steeds terugvallen op medievil 2. Dus als de beste mods nog moeten uitkomen, ga ik zalige tijden tegemoet :D

Red Alert

TES2 Daggerfall. Wereld is nog groter dan Oblivion.

Mannen, ik wil een nieuwe game voor de atari 2600 kopen, iemand nog aanraders?:D

Spiderman, definetly spiderman of indiana jones :)

Super mario bros.

Ben sinds kort weer wat aan het verzamelen. Oude consoles enz.
Wie nog wat liggen heeft mag me pm'en.

Weet iemand of je ook adventure island op de SNES kan spelen ???

Wie herinnert zich deze tekken nog, dit spel helemaal suf gespeeld.
Law of Paul waren altijd mijn voorkeuren. :D
300px-Tekken1.jpg

Ennn
Niet te vergeten;
SuperMarioKart.jpg

Red Alert

Haha geweldig spel dat, helemaal stuk gespeeld vroeger.
Had toen ook nog een andere versie van dat spel tweedehands gekocht, met elektrowapens enzo.
Kreeg bijna een depressie toen ik erachter kwam dat ie na lang spelen ging haperen en het bijna onmogelijk was nog om goed te spelen.:(

Speelde vroeger ook heel veel Doom en Duke Nukem, die Duke Nukem heeft een oud klasgenootje toen van me geleend en nooit meer teruggegeven.:o

Terug
Naar boven