arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar zo'n 100000 knaller aansteken zonder uit te rollen
Enorme steekvlam en 't asfalt begon te branden![]()

30grammer van wat? In mijn filmpje is het geloof ik 500gr ANNM wat gedetoneert wordt door 5gr HMTD.Ik maak al twee jaar me eigen spul, ben heel geintereseerd in pyrotechniek en High explosives.
Ik ben de laatste weken al wat aan het testenhad afgelopen weekend een 30grammer afgestoken, tjonge wat ging die hard zeg, stukke harder als de orginele lawinepijlen die niet meer gemaakt worden
![]()
Voel je lekker zo'n golf op je afkomen samen met zo'n dreun die je echt op je voelt drukken..en daarna keihard "wow gast! weg hier!" roepen en weg gaan rennen30grammer van wat? In mijn filmpje is het geloof ik 500gr ANNM wat gedetoneert wordt door 5gr HMTD.Voel je lekker zo'n golf op je afkomen samen met zo'n dreun die je echt op je voelt drukken..

Dat was ik niet, dat was een gozer die het wou filmen. Maar de reacties op school, 1 km ervandaan, waren ook mooi. M'n vrienden zeiden dat ze dachten dat er ergens in hilversum een bom was afgegaan. Was ook zo..en daarna keihard "wow gast! weg hier!" roepen en weg gaan rennen![]()

30grammer van wat? In mijn filmpje is het geloof ik 500gr ANNM wat gedetoneert wordt door 5gr HMTD.Voel je lekker zo'n golf op je afkomen samen met zo'n dreun die je echt op je voelt drukken..

Hier een 6'' shell waar ik mee bzig ben:
![]()
![]()
![]()
Dus de lift moet nog worden aangebracht, en dan issie klaar, zo word ie:
YouTube - 6'' Displayshell Bow-Tie
Easy to get in België.

Nog steeds slechts deflagratie he?Flash (Kmno4/al/s) aluminium was German dark
Lekker filmpje trouwens![]()