XXL Nutrition

Het grote Vuurwerk topic (2007).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En natuurlijk iets moois voor 31 dec om 12 uur, weet niet precies wat het is maar heb het van de turkse buurman.

doe al jaren niks meer aan vuurwerk, vind het maar geldverspilling :) mja ieder zijn eigen ding he.

jeugdherinneringen die rollen!!!

Ik maak al twee jaar me eigen spul, ben heel geintereseerd in pyrotechniek en High explosives.

Ik ben de laatste weken al wat aan het testen :p had afgelopen weekend een 30grammer afgestoken, tjonge wat ging die hard zeg, stukke harder als de orginele lawinepijlen die niet meer gemaakt worden :eyebrow:

Hier een 6'' shell waar ik mee bzig ben:

62efale.jpg

4yz1n4k.jpg

4m1u6nq.jpg

Dus de lift moet nog worden aangebracht, en dan issie klaar, zo word ie:

YouTube - 6'' Displayshell Bow-Tie

heb nog heel wat knalwerk over van vorig jaar. Mijn broertje had bijna zijn vinger eraf vorig jaar. Dus daar heb ik niet zo'n zin in. Dit jaar weet ik het ook nog niet. Ik wil geen vinger missen. Sier is ook leuk.

Vorig jaar zo'n 100000 knaller aansteken zonder uit te rollen :roflol:
Enorme steekvlam en 't asfalt begon te branden :p

Ik maak al twee jaar me eigen spul, ben heel geintereseerd in pyrotechniek en High explosives.

Ik ben de laatste weken al wat aan het testen :p had afgelopen weekend een 30grammer afgestoken, tjonge wat ging die hard zeg, stukke harder als de orginele lawinepijlen die niet meer gemaakt worden :eyebrow:
30grammer van wat? In mijn filmpje is het geloof ik 500gr ANNM wat gedetoneert wordt door 5gr HMTD.:D Voel je lekker zo'n golf op je afkomen samen met zo'n dreun die je echt op je voelt drukken..

30grammer van wat? In mijn filmpje is het geloof ik 500gr ANNM wat gedetoneert wordt door 5gr HMTD.:D Voel je lekker zo'n golf op je afkomen samen met zo'n dreun die je echt op je voelt drukken..
en daarna keihard "wow gast! weg hier!" roepen en weg gaan rennen :roflol:

Ach ja, je doet het tenminste nog in het bos. Dingen (telefoonhokjes/brievenbussen/etc) opblazen is zo loos. Kost alleen maar geld.

en daarna keihard "wow gast! weg hier!" roepen en weg gaan rennen :roflol:
Dat was ik niet, dat was een gozer die het wou filmen. Maar de reacties op school, 1 km ervandaan, waren ook mooi. M'n vrienden zeiden dat ze dachten dat er ergens in hilversum een bom was afgegaan. Was ook zo..:D

Flash (Kmno4/al/s) aluminium was German dark ;)

Lekker filmpje trouwens:)

Laatst bewerkt:
mooi als je dat zelf kunt maken...

die Thumping Thunders wil ik wel

Ga naar Baarle daar zitten genoeg winkeltjes

Terug
Naar boven