AndroidHealthClinic

Het grote Vuurwerk topic (2007).

mooi filmpje

• Topic Starter Topic Starter
Top jongens:D

Whahaha gekkenhuis in die steden:P

Je hoort hier in de buurt steeds meer knallen :D
Gister nog een hele harde en nu 1 terwijl ik dit bericht aan het typen ben :p

• Topic Starter Topic Starter
Mooie post killer!
Wtf praag, dat had ik niet gedacht...

Tegenwoordig maar geen vuurwerk meer voor mij. Vroeger al een keer een klein ongelukje gehad. Maar ja daar vraag je dan ook om als je cowboytje gaat spelen met Romeinse kaarsen.

Wanneer kan men overigens het beste beginnen met inslaan van vuurwerk voordat de vraag en aanbod curve ten voordelen van de aanbieder trekt, dus dat de prijs omhoog gaat en dat het moeilijk te verkrijgen is. Ik heb namelijk niet zo'n zin om naar Belgie te gaan om het vuurwerk te halen :D.

Waarom maken jullie al dat geld niet gewoon over aan een goed doel?

Ik verspil liever m'n geld aan vuurwerk dan aan een stel corrupte k*tnegers.

Wanneer kan men overigens het beste beginnen met inslaan van vuurwerk voordat de vraag en aanbod curve ten voordelen van de aanbieder trekt, dus dat de prijs omhoog gaat en dat het moeilijk te verkrijgen is. Ik heb namelijk niet zo'n zin om naar Belgie te gaan om het vuurwerk te halen :D.

In de beginfase van het jaar (januari t/m juli) kun je de beste prijzen krijgen. Zowel bij Nederlandse handelaren als Belgische winkeliers. Daarna schieten de prijzen snel omhoog.

Indien ik proper vuurwerk wil bemachtigen kan ik dus beter opschieten. Iemand die een Nederlandse afhandelaar weet? :P Indien dit niet is toegestaan meld het aan mij, dan pas ik hem aan. :D

da filmpje met da gastje en zn bloem whahaah te droog

Zijn ze al weer aan het controleren?Heb dit jaar nog niks gehaald

Mooi allemaal om te zien, maar verder ook zonde van het geld. Dus ik hou het bij kijken alleen.

Terug
Naar boven