AndroidHealthClinic

Het grote Vuurwerk topic (2007).

Revolver is fijner, kun je verloop opzetten om 4-5 patronen direct achter elkaar af te schieten.;)

Kan ook met een ''gewoon'' model pistool , mits je een beetje goede hebt. Had 2 jaar geleden een ''walter P99'' model . Deze gooide ze een aardig eindje weg :D

Maar een beetje revolver gooit ze verder weg

Vuurwerk vind ik nog altijd geweldig :D
Hier een klein begin , wat ik vorige week heb gehaald..

6gso6e9.jpg

Tis nog niet veel maargoed :D

True :cool:

Zie mezelf nog niet echt met HE's in de praktijk bezig :p
Meeste HE's zijn niet gevaarlijker dan flashpoeder in de praktijk. Ik denk namelijk dat er meer ongelukken zijn met flashpoeder dan met HEs. En met ongelukken bedoel ik dus je zelf opblazen, niet oorlog..:d Je moet gewoon alles goed aanpakken, voorbereiden en goed de tijd er voor nemen. Veiligheid boven alles.

• Topic Starter Topic Starter
Machtig goed bezig jongens, merk dat arjanuitman dus ook door bodybuilders wordt bezocht:P Ik ben nu wat rustiger doordat ik wat gezeur had met vrienden in het blauw:(

Iemand een adresje voor wat mooie dikke mortieren? doosje met 10 ppen ofzo...

Meeste HE's zijn niet gevaarlijker dan flashpoeder in de praktijk. Ik denk namelijk dat er meer ongelukken zijn met flashpoeder dan met HEs. En met ongelukken bedoel ik dus je zelf opblazen, niet oorlog..:d Je moet gewoon alles goed aanpakken, voorbereiden en goed de tijd er voor nemen. Veiligheid boven alles.

Ja klopt, maar dat is ook met name dat flash veel bekender is, makkelijker en sneller te maken bv.

Met HE's is het dan weer aceton peroxide, hier zijn ECHT veel ongelukken mee gebeurd hoor, ik denk dat je dat zelf ook wel weet, word niet voor niks fingerkiller genoemd :p

Maargoed ik hou het voorlopig nog gewoon bij pyro :p

Ja klopt, maar dat is ook met name dat flash veel bekender is, makkelijker en sneller te maken bv.

Met HE's is het dan weer aceton peroxide, hier zijn ECHT veel ongelukken mee gebeurd hoor, ik denk dat je dat zelf ook wel weet, word niet voor niks fingerkiller genoemd :p

Maargoed ik hou het voorlopig nog gewoon bij pyro :p
Hier noem je d'r ook ff eentje. AP maken moet slechts om het scheikundige factor gaan. Beter maak je helemaal geen peroxides, levensgevaarlijk onder de foute omstandigheden(en die bereik je al gauw). En trouwens, HEs zijn veelal makkelijker te maken dan flashpoeders..;) Sinds vorig jaar zijn er allerlei maatregelen op het internet getroffen om de informatie te beveiligen. Maar ik weet nog wel een paar amerikaanse fora waar genoeg op te vinden staat, van het theoretische tot het praktische.

mja, hou het bij mijn alarmpistool..
Enige probleem is knalpatronen, ik dacht dat je die in Duitsland legaal kon krijgen,.. wat blijkt, niet dus!
Vorig jaar heb ik ze via via kunnen regelen maar nu word dat moeilijk. Iemand een idee??

Die kleur van de vlam; dat's aluminium of magnesium?

Grof aluminium, teminste ik heb wel ooit zo een soort vuurpijl gefabriceerd. Ik had nog 500gram aluminium 200mesh.. was dus veelste grof voor flash en perfect voor sier :cool:

is het weer die tijd van het jaar?:D

Terug
Naar boven