XXL Nutrition

Het grote 'weetjes'-topic!

Bezoekers in dit topic

Wist je dat de man op de avatar van FlyingNederland genaamd August von Mackensen in vijf verschillende staatsvormen van Duitsland leefde?

Namelijk:

  1. Koninkrijk Pruisen
  2. Duitse Keizerrijk
  3. Duitse (Weimar) Republiek
  4. Groot Duitse Rijk
  5. Geallieerd bezet Duitsland

August Von Mackensen
10s6sk5.jpg


Overigens zou het dit zwarte uniform zijn geweest die Hugo Boss (!) de inspiratie gaf voor het zwarte SS en Panzerwaffe uniform.

Wat heeft die gozer gedaan? En waarom vind je het zo'n held?
 
Ken de man niet, heb ook geen helden.

Wacht, wat?
 
Wist je dat de Mona Lisa geen wenkbrauwen heeft?
 
Wist je dat de ochtend wanneer je naar de kapper gaat jouw haar met bodyloation voor droge huid ipv shampoo wassen maakt dat je twee keer jouw haar gewassen krijgt voor de prijs van één?


168wxhx.jpg
 
Wist je dat de ochtend wanneer je naar de kapper gaat jouw haar met bodyloation voor droge huid ipv shampoo wassen maakt dat je twee keer jouw haar gewassen krijgt voor de prijs van één?


168wxhx.jpg

Hnnnng.. Dat feel wanneer je kapster je ook een hoofd massage geeft onder de warme kraan, doet ze zo goed dan ik spontaan begin te kwijlen:o
 
Je maar door één neusgat ademt en om de 4 uur wisselt van neusgat...
 
Een tarantula 2 jaar zonder eten kan?

Of dat een vrouwelijke koala twee vagina's heeft?
 
Wist jij dat New York vroeger van Nederland was en dat het verkocht is voor slechts enkele dollars?

Wist jij dat Obama een moslim is?

Wist jij dat mijn penis bovengemiddeld lang is?

hij is geen moslim
 
Wist je dat the melbourne shuffle, een rage in '07, al bestond in de jaren 80? Ms (ongelukkige afkorting, kweet 'et) is een dans variant dat gelijk te stellen is aan andere mode dansjes zoals jumpstyle en hakken. Er bestaan 2 'basic moves' in dit dansje nl. de 'running man' en 'the shuffle' of gewoon 'shuffle'. Running man is het meeste prominent in de dans, maar dit was niet altijd zo, in de jaren 80 was het voornamelijk the shuffle dat overigens afgeleid is van bepaalde jazz bewegingen destijds. Aanvankelijk werd er meer op house en trance mee gedanst. Bij zijn globale opkomst in '07 werd het gebruikt door jongeren om, voornamelijk, op 'hardstyle' te dansen en kreeg het dansje tevens een nieuwe wending.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wist je dat the melbourne shuffle, een rage in '07, al bestond in de jaren 80? Ms (ongelukkige afkorting, kweet 'et) is een dans variant dat gelijk te stellen is aan andere mode dansjes zoals jumpstyle en hakken. Er bestaan 2 'basic moves' in dit dansje nl. de 'running man' en 'the shuffle' of gewoon 'shuffle'. Running man is het meeste prominent in de dans, maar dit was niet altijd zo, in de jaren 80 was het voornamelijk the shuffle dat overigens afgeleid is van bepaalde jazz bewegingen destijds. Aanvankelijk werd er meer op house en trance mee gedanst. Bij zijn globale opkomst in '07 werd het gebruikt door jongeren om, voornamelijk, op 'hardstyle' te dansen en kreeg het dansje tevens een nieuwe wending.


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jazeker, als danser kan ik dit beamen ^_^
New jack swing heeft veel elementen hiervan en dat piekte in de 80's en 90's. Melbourne shuffle is afgeleid van het voetenwerk. Eerlijk gezegd de pussy-versie, want het kan zooooveel complexer.
Gaat zelfs nog veel langer terug ( afrikaanse dans )
Hedendaagse house ( als dansstijl ) bevat ook veel elementen:

(skip naar 2.12 )
http://www.youtube.com/watch?v=B8cP1mi-5kw
 
Je maar door één neusgat ademt en om de 4 uur wisselt van neusgat...

Is dit serieus waar? Je wil niet weten hoe lang ik al met dit raadsel zit opgezadeld. Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven. Heb je een bron ofzo?
 
Wist je dat tong best een vreemd lichaamsdeel is? Het heeft eigenlijk geen comfortabele plek in je mond..

Wist je dat je spieren gebruikt om het gewicht van je kaak te ondersteunen?

Wist je dat een mens bijna continu speeksel produceert?

Wist je dat je voor je dit las automatisch aan het knipperen en ademen was?
 
Wist je dat tong best een vreemd lichaamsdeel is? Het heeft eigenlijk geen comfortabele plek in je mond..

Wist je dat je spieren gebruikt om het gewicht van je kaak te ondersteunen?

Wist je dat een mens bijna continu speeksel produceert?

Wist je dat je voor je dit las automatisch aan het knipperen en ademen was?

Thanks man! Ik heb de ademhaling nu niet meer op automatische piloot en ik irriteer me nu aan mijn tong.
 
Je kan niet niezen met je ogen open
 
Back
Naar boven