XXL Nutrition

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in dit topic

Vanaf vandaag hoor ik er echt bij. Lekker stukje gefietst vanmiddag.

Daar heb je weer zo'n wielrenner zonder fietsbel. :)
Met al die bejaarden op elektrische fiets, is het toch wel handig om een bel te hebben. Had het na 3 jaar pas genomen, wat een verademing!
 
Met al die bejaarden op elektrische fiets, is het toch wel handig om een bel te hebben. Had het na 3 jaar pas genomen, wat een verademing!
Ik neem een stadion toeter denk ik.
 
Leuk van de organisatie dat ze het parcours zo goed in de gaten houden
 
Die kerel had niet alleen op z’n scherm naar z’n wattage moeten kijken. Andere rijders gingen netjes om die bak water heen :D.
 
Afgelopen jaar en dit jaar weinig kilometers gemaakt, maar wil deze winter een tacx/wahoo kopen incl. Zwift! Ik verwacht dat fit de winter doorkomen voor mij helpt om in t voorjaar weer lekker naar buiten te gaan en weer flink wat kilometers te maken. Wil volgend jaar weer de bergen in!

BIke.jpg
 
Zo'n zwift ding is toch wel duur?
 
Mijn speelgoed voor de weekenden en avondtrainingen als ik niet naar de sportschool ga.
Volledig carbon frame, carbon stuur elektronisch schakelen DI2.

fiets.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mijn speelgoed voor de weekenden en avondtrainingen als ik niet naar de sportschool ga.
Volledig carbon frame, carbon stuur elektronisch schakelen DI2.

Bekijk bijlage 466903
Leuk dat was m’n eerste frame. Prima dingetje. Rij zelf een in Nederland onbekend merk uit Oostenrijk, Simplon.
 
Leuk dat was m’n eerste frame. Prima dingetje. Rij zelf een in Nederland onbekend merk uit Oostenrijk, Simplon.
Ik rij denk ik al bijna 25 jaar met het TCR frame van Giant. Geweldige koersfiets, kan strak door de bochten.
 
Yes!:banana:

Drie grote Italiaanse wielerkoersen gaan door
De Italiaanse grote wielerwedstrijden Strade Bianche, Tirreno-Adriatico en Milaan-Sanremo van de komende weken gaan gewoon door. Dat heeft organisator RCS Sport aan de deelnemende wielerteams laten weten.
Veel wielerteams twijfelden de afgelopen week of de wedstrijden wel door zouden gaan. Italië is na China en Zuid-Korea het land met de meeste besmettingen met het coronavirus.
Strade Bianche wordt komende zaterdag verreden. De Tirreno-Adriatico staat voor 11 tot 17 maart op het programma en Milaan-Sanremo is op 21 maart.
 
Back
Naar boven