ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met al die bejaarden op elektrische fiets, is het toch wel handig om een bel te hebben. Had het na 3 jaar pas genomen, wat een verademing!Vanaf vandaag hoor ik er echt bij. Lekker stukje gefietst vanmiddag.
Daar heb je weer zo'n wielrenner zonder fietsbel.![]()
Ik neem een stadion toeter denk ik.Met al die bejaarden op elektrische fiets, is het toch wel handig om een bel te hebben. Had het na 3 jaar pas genomen, wat een verademing!
Jep... Veel te duur! Maar afgelopen 2,5 jaar alle centjes uitgegeven aan dubbele lasten / nieuw huis dus een cadeautje mag inmiddels wel weer!

Dat is zo!Jep... Veel te duur! Maar afgelopen 2,5 jaar alle centjes uitgegeven aan dubbele lasten / nieuw huis dus een cadeautje mag inmiddels wel weer!![]()
Nice!Mijn speelgoed voor de weekenden en avondtrainingen als ik niet naar de sportschool ga.
![]()

Leuk dat was m’n eerste frame. Prima dingetje. Rij zelf een in Nederland onbekend merk uit Oostenrijk, Simplon.Mijn speelgoed voor de weekenden en avondtrainingen als ik niet naar de sportschool ga.
Volledig carbon frame, carbon stuur elektronisch schakelen DI2.
![]()
Ik rij denk ik al bijna 25 jaar met het TCR frame van Giant. Geweldige koersfiets, kan strak door de bochten.Leuk dat was m’n eerste frame. Prima dingetje. Rij zelf een in Nederland onbekend merk uit Oostenrijk, Simplon.