MuscleMeat

Sticky Wielrentopic

Bezoekers in dit topic

Mooie fiets! Welke afmontage zit erop en wat heb je uiteindelijk betaald ervoor?
105.

Stond voor 850 te koop heb er 750€ voor gegeven. Is het het waard? Ik weet het niet maar ik ben er blij mee! :)
 
105.

Stond voor 850 te koop heb er 750€ voor gegeven. Is het het waard? Ik weet het niet maar ik ben er blij mee! :)
105 vind ik persoonlijk een goede groep.
Denk wel dat 750 een goede prijs is.

De prijzen in Nl liggen voor fietsen over het algemeen lager dan in Be. Toch toen ik wat aan het rondkijken was.
 
Mooie en degelijke fiets ThaWasteland . Gezien de staat van de fiets (zoals te zien op de foto) en de prijs die je ervoor hebt betaald, heb je volgens mij een goede deal gedaan! :o
 
Ben nu even op insta naar racefietsen aan het kijken maar zelfs daar zijn de race insta sletjes actief ja. :(
 
Ik dacht al, dat kan bijna niet voor dat geld. Zo te zien gekocht bij een solide wielerzaak, dat geeft toch iets meer zekerheid dan van een particulier.
Ik heb een nieuwe Liv met 105 gekocht voor €850 ipv €1150. Dat soort prijzen kun je nog wel eens tegenkomen als fietszaken hun showroommodellen verkopen. Was in dit geval ook zo.
 
Veel succes ermee Thuggie nu maar hopen dat je verkast naar een fietsforum en we jou hier niet meer terugzien.

Nou wat lullig weer. Ik fiets even naar jou toe en geef je een corrigeerde tik.
 
Ziet er prima uit die Cube. Mijn vorige was ook een Cube (Agree). Weinig speciaals, maar alles doet het zoals het moet doen. Nooit problemen, prima fiets. Succes ermee.
 
Back
Naar boven