MuscleMeat

Het Guildwars 2 topic

wanneer komt er een trial trouwens?

level scaling is de nummer 1 reden dat ik het niet gekocht heb. Oblivion werd zo ook verdoet voor mij.

Laat mij lesser levels zones ownen.

Idd wel jammer, maar als level 80 in een lvl 20 gebied 1 hit je alles nog steeds :).

---------- Post toegevoegd Tue 22 Jan 2013 om 16:47 ----------

wanneer komt er een trial trouwens?

op GW2guru had ik een paar dagen geleden een topic gevonden dat Anet dit voorlopig nog niet van plan is.

Hier trouwens de dingen voor de januari update:

General
  • Expansion of the achievement system and its rewards.
  • No new gear tier between Ascended and Legendary in 2013 (Die Ascended gear word deze update toegevoegd)
  • New guild missions.
  • Guesting.
  • Redesigned boss encounters.
  • Improvement of "looking for group" tool.
  • Improvements to Fractals of the Mists.
  • Paid server transfers.
World vs World
  • Continued work on "culling".
  • New reward/prestige system.
  • Visible titles.
  • The final game score for the week will not be the only reason to be "winning".
PvP
  • Reward system re-haul.
  • Allow less competitive players to find matches with players of a similar skill.
  • Custom arenas, "observer mode", visible rank leaderboards.
  • Major tournaments are mentioned as a long-term goal.

Laatst bewerkt:
ik ben aan het wachten tot het terug beschikbaar is op http://gamecard.nu/products/113/guild_wars_2_digital_deluxe_edition.html

Had 'm gevonden op gamecard winkel maar daar hoor ik niet echt veel positiefs over..

[Link niet meer beschikbaar]
Hier ook €40,-

http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-137.html (schijnt erg goede webshop te zijn)

level scaling is de nummer 1 reden dat ik het niet gekocht heb. Oblivion werd zo ook verdoet voor mij.

Laat mij lesser levels zones ownen.

Kun je nog steeds. Zodra je gescaled wordt naar lvl 10 als lvl 80 zijne, ben je nog steeds veel sterker dan een normale lvl 10. 1-2 hit je ongeveer alles in lvl < 30. Het voordeel is alleen, dat je als lvl 50 zijnde nog steeds prima veel experiences kunt verdienen in een lvl 30 gebied. Handig als je even bent uitgekeken op je eigen lvling gebieden en als je met een maatje wilt lvlen.

toppunt is dat hij kort na de vid met gw2 is gestopt.

Niet verwacht, omdat hij er zooooo enthousiast over was.
Maar goed, van de andere kant ook begrijpbaar aangezien hij ook nog vele andere games speelt. Denk ook niet dat hij veel games op lang termijn speelt.

Maar bedoelde met mijn reactie ook meer dat ik zijn reviews geweldig vindt. Alle andere reviews skip ik meteen omdat ik ze ontzettend saai vindt, maar die van hem kijk is soms wel 2 x :D

Hier trouwens de dingen voor de januari update:

General
  • Expansion of the achievement system and its rewards.
  • No new gear tier between Ascended and Legendary in 2013 (Die Ascended gear word deze update toegevoegd)
  • New guild missions.
  • Guesting.
  • Redesigned boss encounters.
  • Improvement of "looking for group" tool.
  • Improvements to Fractals of the Mists.
  • Paid server transfers.
World vs World
  • Continued work on "culling".
  • New reward/prestige system.
  • Visible titles.
  • The final game score for the week will not be the only reason to be "winning".
PvP
  • Reward system re-haul.
  • Allow less competitive players to find matches with players of a similar skill.
  • Custom arenas, "observer mode", visible rank leaderboards.
  • Major tournaments are mentioned as a long-term goal.

Hoop dat ze ook kleine dingen erin fixen. Zoals Preview functie in de Trading Post. En ook items kunnen previewen die niet onderdeel zijn van jouw armor categorie etc.

• Topic Starter Topic Starter
Dat laatste was vroeger zo, dat je niet alle armor classes kan previewen was een patch.

Hoe zit het met server select? Als je een andere kiest worden al je chars overgezet? en je kan maar 1 maal om de 7 dagen een transfer uitvoeren?

Heb het even gespeeld (necro lvl 5 nu).

Mooie wereld, speelt vlotjes. Het unlocken van skills door kills is ook leuk, je skills veranderen ook onder water, andere form (ik als necro soort geest vorm), en als je een ander wapen hebt.

Nu buiten de questline heb ik het idee dat lvlen wat 'traag' gaat; ik volg gewoon de questline, en als lvl 5 kreeg ik ineens een quest die ze aanraden aan een lvl 8 (op zich geen ramp maar toch vreemd).

Het is wel dynamisch; events die plots in je buurt verschijnen, pvp is een ander spel (andere abilities, gear,...).

Ik ben momenteel verkocht, zie wel hoe het verder gaat.

Mijn grootste probleem is dat ik vergelijk met WoW en dus op zoek ga naar instances (zijn die er?). Het spel is op zich vrij rustig, niet echt veel volk, maar dit stoort me niet.

Ik heb bij de release het spel gekocht, en meteen begonnen met spelen (meteen nadat de problemen verholpen waren).
Ik moest helaas een week daarna naar afghanistan voor een paar maanden dus moest het spel laten liggen. Nu ik al weer een poosje terug ben, wilde ik dit spel maar weer eens gaan spelen. Nou kon ik alleen niet meer op mijn account in loggen. Na een paar mailtjes met gw support mijn wachtwoord weten te resetten en ik kon weer inloggen.
Ik heb net even in gelogd en zag tot mijn verbazing dat mijn mannetje, die rond de lvl 25 was toen ik weg ging, nu in een keer lvl 75 is, en er heel anders uit ziet. Blijkbaar ben ik dus gehacked geweest in de tijd dat ik weg was.
Baal ik een beetje van, want had liever gewoon zelf verder gegaan waar ik gebleven was.
Om nu met deze verder te gaan vind ik ook niks, dus denk dat ik maar weer opnieuw ga beginnen.

In welke server spelen jullie allemaal? Toevallig al een dbb guild oid ergens?

Hoe rustig het is, ligt echt aan op welke server je speelt, welk gebied en tijdstip. Ik speel zelf op Blacktide en ik kom regelmatig mensen tegen en als er een group event is, zijn er altijd wel een stuk of 10 mensen. Voor de grote bazen zijn er een stuk of 50 tegelijkertijd aan het vechten.

Instances zijn er, binnen kort ook een LFG tool zoals je gewend bent van WoW (tenminste, als ik de patch notes goed begrijp).

Hoe rustig het is, ligt echt aan op welke server je speelt, welk gebied en tijdstip. Ik speel zelf op Blacktide en ik kom regelmatig mensen tegen en als er een group event is, zijn er altijd wel een stuk of 10 mensen. Voor de grote bazen zijn er een stuk of 50 tegelijkertijd aan het vechten.

Instances zijn er, binnen kort ook een LFG tool zoals je gewend bent van WoW (tenminste, als ik de patch notes goed begrijp).
die instances, scalen die naar je group of moet je echt met 5 zijn?

Ik kan nog steeds niet aan die server transfer uit, kost dit nu gems of niet? Zag enkel een cooldown van 7 dagen staan maar niets van gem kosten (maar deze kan ik dan wel weer vinden als ik google op server tranfser)

Instance is gewoon 5 man. Maar dan niet met de DPS - DPS - DPS - HEALER - TANK setup die je gewend bent.

Server transfer zou ik echt niet weten. Me nooit in verdiept.

iemand die op server, the white side ofzoiets zit?

Tot 28 Januari is de server transfer gratis! wel 7 dagen CD. Na de 28 Jan update gaat de server transfer wel geld kosten.

Tot 28 Januari is de server transfer gratis! wel 7 dagen CD. Na de 28 Jan update gaat de server transfer wel geld kosten.
k*t zie nu pas,
whiteside ridge zit ik op. vind alleen geen bal aan omdat ik niemand ken :P, enig idee hoe ik in een guild kan kopem?

Spel verkocht :) was echt niks voor mij.

Zat ik eerst ook in, ben alleen tijdje geleden vertrokken naar Underworld. De populatie in Gunnars werd echt drama, team zoeken voor dungeons duurde soms eeuwig. Is dat nu al anders of? Heb wel gezien dat gunnars al flink gestegen is in WvW, maar volgens mij komt dat omdat een grote WvW guild daarheen verhuist is.

En trouwens met je quests dat die opeens level 8 zegt is je "Story" (groene letters rechts bovenin je beeld). Wat je moet doen om te levelen zijn de "Hearts", gewoon de hartjes op je map en in de tussentijd dat je die doet komt je events tegen waarvoor je ook weer xp krijgt.

Het levelen gaat overigens niet traag, als je een beetje weet wat je doet iig. Me eerste character naar level 80 deed ik 80 uur over(playtime) en mijn 2e character deed ik 50 uur over.

komen* :P, snap trouwens echt de balle niet van dit spel. nooit probleme ghead maar hier word ik er af en toe niet wijs van haha

Hier had ik ook last van, duurde even voordat ik alles door had ;).

Voor de andere newbies hier(;)), ik zit op Underworld character naam: Princess Xéna (Guardian). Als je wat wilt vragen of hulp nodig hebt kan je me pm'en.

Vooral WvW is één groot raadsel voor mij. Ben er meerdere malen naar toe geweest, maar loop altijd maar een beetje rond te sukkelen. Snap geen zak van wat ik nu precies moet doen en ben ontzettend veel tijd kwijt met rondlopen.

Heb GW2 even terug in de kast gezet. Nu weer even mijzelf een tijdje vermaken met X360 en LoL.

fuak, mocht ik van een maatje het eens proberen, zitten we in de problemen met die gebrekkige email verification die constant crashed.

Terug
Naar boven