- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
level scaling is de nummer 1 reden dat ik het niet gekocht heb. Oblivion werd zo ook verdoet voor mij.
Laat mij lesser levels zones ownen.
.ik ben aan het wachten tot het terug beschikbaar is op http://gamecard.nu/products/113/guild_wars_2_digital_deluxe_edition.html
Had 'm gevonden op gamecard winkel maar daar hoor ik niet echt veel positiefs over..
level scaling is de nummer 1 reden dat ik het niet gekocht heb. Oblivion werd zo ook verdoet voor mij.
Laat mij lesser levels zones ownen.
toppunt is dat hij kort na de vid met gw2 is gestopt.

Hier trouwens de dingen voor de januari update:
General
World vs World
- Expansion of the achievement system and its rewards.
- No new gear tier between Ascended and Legendary in 2013 (Die Ascended gear word deze update toegevoegd)
- New guild missions.
- Guesting.
- Redesigned boss encounters.
- Improvement of "looking for group" tool.
- Improvements to Fractals of the Mists.
- Paid server transfers.
PvP
- Continued work on "culling".
- New reward/prestige system.
- Visible titles.
- The final game score for the week will not be the only reason to be "winning".
- Reward system re-haul.
- Allow less competitive players to find matches with players of a similar skill.
- Custom arenas, "observer mode", visible rank leaderboards.
- Major tournaments are mentioned as a long-term goal.
die instances, scalen die naar je group of moet je echt met 5 zijn?Hoe rustig het is, ligt echt aan op welke server je speelt, welk gebied en tijdstip. Ik speel zelf op Blacktide en ik kom regelmatig mensen tegen en als er een group event is, zijn er altijd wel een stuk of 10 mensen. Voor de grote bazen zijn er een stuk of 50 tegelijkertijd aan het vechten.
Instances zijn er, binnen kort ook een LFG tool zoals je gewend bent van WoW (tenminste, als ik de patch notes goed begrijp).
ik zit op gunnars hold
k*t zie nu pas,Tot 28 Januari is de server transfer gratis! wel 7 dagen CD. Na de 28 Jan update gaat de server transfer wel geld kosten.
, enig idee hoe ik in een guild kan kopem?waarom kopen? kan je toch zelf maken?k*t zie nu pas,
whiteside ridge zit ik op. vind alleen geen bal aan omdat ik niemand ken, enig idee hoe ik in een guild kan kopem?
komen*
, snap trouwens echt de balle niet van dit spel. nooit probleme ghead maar hier word ik er af en toe niet wijs van hahakomen*, snap trouwens echt de balle niet van dit spel. nooit probleme ghead maar hier word ik er af en toe niet wijs van haha
.
), ik zit op Underworld character naam: Princess Xéna (Guardian). Als je wat wilt vragen of hulp nodig hebt kan je me pm'en.