Fitness Seller

Het Guildwars 2 topic

• Topic Starter Topic Starter
Je kan hall of monuments shit krijgen, zitten wel vette dingen tussen.

guildwarse 2 vs wow? mensen die veel wow gedaan hebben en guildwarse beter vinden? heb allebei gespeeld alleen vond guildwarse toen niks dus twijfel

guildwarse 2 vs wow? mensen die veel wow gedaan hebben en guildwarse beter vinden? heb allebei gespeeld alleen vond guildwarse toen niks dus twijfel

Dat is net zoiets als Android of Ios :p
Zelf beide gespeeld, en speel nu GW2. Ik vind GW2 leuker, het voelt minder grindy aan en het is niet zo hoe meer uur je er in stopt hoe beter je bent wat bij WoW wel het geval is, vandaar ook al die no-lifers :o Ook bevalt het combat system mij wel, 5 primary skills per wapenmix en 5 eigen keuze. Bij WoW zat je met 100 skills in je skillbar. En natuurlijk zijn de graphics van GW2 een stuk mooier, maar dat is smaak want WoW heeft zo zijn eigen sfeertje.

Wat ook wel een leuk verschil is, bij WoW is onderwater gewoon saai en niks te doen. Bij GW2 is dit gewoon een deel van de wereld, onderwater leeft het ook gewoon en wanneer je onderwater gaat krijg je een mask op zodat je gewoon kan ademen en je wapen verandert naar een harpoon, speer. Dit maakt het onderwater combat weer heel anders.

ik hoop dat die nieuwe area's snel komen want ik moet zeggen dat ik al een dikke maand
niks meer heb gedaan in Gw2. Ik ga echt geen uren in zo'n nub area stoppen om alleen 100% explore te krijgen :P.

Heb WoW heeeeeel lang gespeeld en de eerste versie van GW ook. Nu sinds 2 dagen GW2... Kan dus niet echt een eerlijk oordeel geven maar GW2 bevalt wel beter.

Veel meer diversiteit aan activiteiten en hoe je aan experience kan komen. Het levelen wordt echt leuk gemaakt. Ook met die world events dat er een baas in je zone wordt gedropt waar iedereen op af rent. En vervolgens ook dat je niet genaaid kan worden door iemand anders dat ie je kill afpakt, want dat kan dus niet in GW2, alles is samenwerken.

http://www.youtube.com/watch?v=Ax-_06Acj8Y

Dit filmpje heeft mij overtuigd om GW2 te kopen... En zeker geen spijt van. Vooral het idee van dat je maandelijks nergens voor hoeft te betalen.

Is er iemand die me een paar levels op zijn account wil laten spelen voor dagelijkse karma? Om eens te ervaren of de game de moeite is.

Kunnen eventueel iets regelen met de mods dat als ik met de account morrel ik gebanned wordt hier.

--

Laatst bewerkt:
Heb vroeger GW gespeeld.
GW2 zieter echt super uit maar ben uit mijn gaming periode( maar best).

veel mense die dit spelen? ben aan het twijfele het aan te schaffen

Guild wars is na lvl40 niks meer aan. Je level wordt per gebied geschaald. Weinig goede end game. Dus na dit level heb je het wel gezien.

Guild wars is na lvl40 niks meer aan. Je level wordt per gebied geschaald. Weinig goede end game. Dus na dit level heb je het wel gezien.

Is natuurlijk voor iedereen verschillend. Maar heb zelf 1 champion op lvl 80 zitten en een paar rond lvl 40. Naar mijn mening wordt het spel zeker niet na lvl 40 saai. Misschien heb je gewoon een verkeerde champion gekozen of zijn MMORPG's in het geheel niets voor jou. Het spel spendeert ook veel tijd aan het uiterlijk vertoon van je karakter, dat pas juist begint na lvl 40/50.

End-game is minder competitief dan bij, bijvoorbeeld, World of Warcraft. Je doet hier meer dungeons met als einddoel esthetiek in je gear. En juist omdat je geschaald wordt naar lager lvl als je in een lager lvl zone bent, maakt het spel meer divers omdat je steeds meer locaties hebt om tussen te kiezen waar je verder wilt levelen. Als je GW2 saai vind, denk ik dat MMORPG's over het algemeen gewoon niet voor je zijn weg gelegd.

Heb de review van AngryJoe hierboven geplaatst, zeker waard om te kijken als je nog twijfelt over dit spel. Duurt een klein halfuurtje maar is zeker je tijd waard (AngryJoe heeft altijd goede entertainende game-reviews)

Goedkoper dan € 40,- zul je 'm niet snel ergens kunnen halen.

Heb jaren wow gespeeld en dat verveelde me niet. Het pimpen van me char gevoel heb je bij wow heel sterk en hier had ik dat totaal niet. Ben trouwens tot lvl 58 gegaan.

Heb jaren wow gespeeld en dat verveelde me niet. Het pimpen van me char gevoel heb je bij wow heel sterk en hier had ik dat totaal niet. Ben trouwens tot lvl 58 gegaan.

WoW staat qua kwaliteit ook wat hoger in de lijst dan GW2. Desalniettemin is GW2 nog steeds een erg goed spel wat zeker de kans verdient.

Het is natuurlijk ook niet zo gek. Voor WoW betaal je de aanschafwaarde van het spel + maandelijkse kosten. Bij GW2 is één keer 4 tientjes op de toonbank leggen, en je hebt eindeloos veel uren plezier met regelmatig grote updates. Een van de weinig spellen waar ik echt kan zeggen dat ik hier volledig mijn geld uit ga spelen.

Daarnaast heeft GW2 ook alles wel tot een hoger niveau gebracht. Het queste voelt niet meer als een verplichting zoals bij WoW. Ze zijn veel meer divers. Daarnaast zijn alle taken wat gezien wordt als bezigheidstherapie (zoals rondvliegen in WoW van de ene naar de andere continent, of rond lopen om je quest in te leveren, etc.) weggehaald in GW2.

En je kunt je als nooby in GW2 ook prima redden aangezien iedereen in PvP nagenoeg gelijk is qua uitrusting. Terwijl er bij WoW vééél meer verschil in zit. Moet zeggen dat dit aan de andere kant ook enigszins wat motivatie weg haalt om GW2 te blijven spelen, omdat je niet echt het gevoel hebt dat je steeds beter wordt. Daar kan ik me dan enigszins in vinden, maar je zult sowieso je €40 er wel uitspelen.

Fijne van het spel is ook, je kunt het gewoon een paar maanden in een hoekje laten liggen om later weer te beginnen met spelen. Of zo nu en dan een dagje in de week. In tegenstelling tot WoW waar het meer een verplichting begint te voelen omdat je je hele betaalde periode graag wilt uitspelen.

Je kunt natuurlijk ook nog altijd een private server uitproberen zoals astralwow. Erg goede private server die op het moment op Cataclysm 4.0.6 PvE zit en binnenkort gaat upgraden naar 4.3.4 met 2 servers PvE en PvP en is altijd gratis :)Astralwow heeft wel een uitnodigingscode nodig maar met een beetje googlen kun je er makkelijk een vinden en over het algemeen werken ze altijd :)

of geef guildwars 2 nog een kans na het kijken van deze review

https://www.youtube.com/watch?v=Ax-_06Acj8Y

Laatst bewerkt:
Nog dbbers die dit spel nog actief spelen?

Ik speel het nog regelmatig, heb er nu +-400 uur in zitten. 2 level 80's en wat level 1-35 characters. End-game in het spel is wel beperkt, maar eind deze maand komt er een nieuwe update wat waarschijnlijk alles wat leuker maakt. Ik speel overigens meestal op me Guardian.

Terug
Naar boven