- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
guildwarse 2 vs wow? mensen die veel wow gedaan hebben en guildwarse beter vinden? heb allebei gespeeld alleen vond guildwarse toen niks dus twijfel

Ook bevalt het combat system mij wel, 5 primary skills per wapenmix en 5 eigen keuze. Bij WoW zat je met 100 skills in je skillbar. En natuurlijk zijn de graphics van GW2 een stuk mooier, maar dat is smaak want WoW heeft zo zijn eigen sfeertje. guildwarse 2 vs wow? mensen die veel wow gedaan hebben en guildwarse beter vinden? heb allebei gespeeld alleen vond guildwarse toen niks dus twijfel
Hetzelfde hier, ook iemand die weet waar hem goedkoop te halen? gamecard.nu heeft m voor 39.95 (nu niet in voorraad)veel mense die dit spelen? ben aan het twijfele het aan te schaffen
Guild wars is na lvl40 niks meer aan. Je level wordt per gebied geschaald. Weinig goede end game. Dus na dit level heb je het wel gezien.
Heb jaren wow gespeeld en dat verveelde me niet. Het pimpen van me char gevoel heb je bij wow heel sterk en hier had ik dat totaal niet. Ben trouwens tot lvl 58 gegaan.
Astralwow heeft wel een uitnodigingscode nodig maar met een beetje googlen kun je er makkelijk een vinden en over het algemeen werken ze altijd 
ik ben aan het wachten tot het terug beschikbaar is op http://gamecard.nu/products/113/guild_wars_2_digital_deluxe_edition.html
Guild wars is na lvl40 niks meer aan. Je level wordt per gebied geschaald. Weinig goede end game. Dus na dit level heb je het wel gezien.