MuscleMeat

Het hardloop topic

Ik heb het de afgelopen 3 weken wat rustiger aan gedaan vanwege de voeding die ik soms moest skippen ivm tijdsnood. Liep 4x per week 10km in 51/52minuten. Maar heb de laatste 3 weken dit beperkt tot 7km in 40minuten.

Vanmiddag wil ik weer beginnen aan de 10km. Zal niet meevallen ben ik bang.

Achja, MP3 op, blik op oneindig en gaan met die :rocknana:

Ik heb het de afgelopen 3 weken wat rustiger aan gedaan vanwege de voeding die ik soms moest skippen ivm tijdsnood. Liep 4x per week 10km in 51/52minuten. Maar heb de laatste 3 weken dit beperkt tot 7km in 40minuten.

Vanmiddag wil ik weer beginnen aan de 10km. Zal niet meevallen ben ik bang.

Achja, MP3 op, blik op oneindig en gaan met die :rocknana:

go for it Koekie! :rocknana: goed bezig maatje...

Ik loop ook hard maar niet in wedstrijdvorm. Wel heb ik minder motivatie wanneer ik bulk en ik dus een aantal kilo's zwaarder weeg waardoor mijn normale rondje een aantal minuten langer duurt. Ik ben redelijk prestatiegericht en baal van langzame tijden..

Maar nu weer lekker in de "cut" dus kilo's eraf dus ik kan weer vliegen over mijn parcours.

Yeah ik heb de 10km vanmiddag gelopen in 48:45min :D
Terwijl ik niet eens buiten adem was.

Ik heb over 8 dagen een 5.6 km wedstrijd.
Mijn doel is om in maart de 10 km binnen het uur te lopen.
Het gaat er mij vooral om dat ik weer mijn conditie opbouw en hoef van mezelf geen snelle tijd te lopen.
Heel misschien wil ik een jaar later de halve marathon lopen.

Zou wel willen, maar kan max 1 keer per week lopen. Krijg allemaal blessures. Onderrug, schenen, enkels doen gewoon pijn na afloop. Heb al goede schoenen en zooltjes. binnenkort maar weer s bij de huisarts aankloppen. Zal wel weer met zn BMI verhaaltje komen aankakken.

Zou wel willen, maar kan max 1 keer per week lopen. Krijg allemaal blessures. Onderrug, schenen, enkels doen gewoon pijn na afloop. Heb al goede schoenen en zooltjes. binnenkort maar weer s bij de huisarts aankloppen. Zal wel weer met zn BMI verhaaltje komen aankakken.

dat heb ik ook als ik tevaak ren. dan heb ik de volgende ongeloofelijk spierpijn in mijn benen en rug. en af en toe last van me scheenbenen

Ik heb werkelijk nooit last van blessures gehad. Ik doe nu fanatiek hardlopen. (3/4x per week 10km) en heb vroeger ook veel gevoetbald, maar echt nog nooit maar een pijntje of krampje gehad! (ff afkloppen!)

Vanmiddag weer gelopen, zelfde ronde als gisteren, Dit keer was ik 46 sec later thuis dan gisteren. Maandag nieuwe ronde nieuwe kansen. Dit weekend even geen kracht en hardloop training voor mij. Lekker rusten (en werken :rolleyes:)

wat doen jullie als je kuiten/schenen vollopen? Valt hier nog iets tegen te doen?

Nu officieel al meer dan 7 weken niet 1x hardgelopen :P
Volgend jaar begin ik weer.

Hoe lopen jullie in de sneeuw?

Ga vandaag denk ik maar eens in de gym op de loopband lopen. Denk dat het niet handig lopen is in de sneeuw :(

Ga vandaag denk ik maar eens in de gym op de loopband lopen. Denk dat het niet handig lopen is in de sneeuw :(

Heel voorzichtig :)

Als het allemaal tot snot verreden en weer hervroren is loopt het niet lekker (pas op je enkels), maar in de losse sneeuw (of plat aangestampt) valt het eigenlijk reuze mee... alleen niet al te grote passen en een te harde afzet maken, want echt veel grip heb je nu eenmaal niet

Vind het maar niks op de loopband in de gym. Zweet me kapot en krijg het bloedheet (logisch i know) Maar nu buiten hardlopen vind ik iets teveel risico

Ik ga zo wat sneeuwsprints, hinkstapsneeuwsprongen doen.:eek::)

• Topic Starter Topic Starter
mij niet gezien nu. In het voorjaar begin ik weer.

brr ik begin zondag met me cursus voor de 10 km CPC voor 11 weken.:D
Ik wil perse de CPC lopen en helaas ontkom ik er dan niet aan om in deze kou te lopen.
Het voordeel is wel dat ik dan vanaf het voorjaar een betere conditie heb zodat het ook lichamelijk wat fijner aanvoelt om lekker in het zonnetje te lopen volgend jaar.:)

Morgen ga ik (als het niet glad is) weer eens een 10km rondje lopen. Is die kerstmiddag ook weer even gevuld.

Ben beniewud, heb een maand geen duurloop gedaan, enkel een paar keertje HIIT op de loopband op de sportschool. us de duurloop zal redelijk gaan... weer eventjes wennen.

Eerste paar dagen wel lekker.Maar in het bos lag er echt een dikke laag ,dus dit was eigenlijk gewoon versneld lopen.

Ik ben sinds 3 maanden weer begonnen met hardlopen.Daarvoor een jaar weinig gedaan,aangezien ik last had van terugkerende blessures aan mijn voet en knieen.

Normaal gesproken doe ik over 7-8 km 40-45 minuten,hangt er ook vanaf of ik wind tegen heb of niet :o.Ik doe ook aan intervaltraining.Ik heb er een hekel aan om met mensen of in groepen te lopen,een marathon is niks voor mij.

Ik heb wel als doel gesteld om over een jaar vanaf Lelystad naar Harderwijk te hardlopen (ongeveer 24 km).Tenminste,als ik geen last krijg van mijn knieen.

Terug
Naar boven