- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik HAAT hardlopen. 100kg meesleuren over het beton en je knieën kapot horen gaan is er bij mij niet meer bij.

Na wat Google werk ... voor de mensen die willen interval lopen en zelf hun muziek, biepjes
willen regelen ... deze How To:
[Link niet meer beschikbaar]
Ik loop nu al een 4 jaar, heb ondertussen al een tiental halve marathons gelopen, tot op heden mijn favoriete afstand. Met een pr van 1h25m. Het laaste anderhalf jaar heb ik door omstandigheden niet zo veel meer kunnen lopen, en ben ik nu dus terug op weg. Heb 2 weken geleden nog een halve marathon gelopen in 1h45min.
Nadat ik gigantische inzinking had, ik liep halfweg rond een tijd van 1h35min. Tis idd wel moeilijk om het combineren met krachttraining.

, maar eerst lopen er een paar duizend man in de weg en vervolgens vond ik het erg moeilijk te bepalen hoe hard ik precies liep... HR tussen 162 en 166 met uitschieters naar 177 (en dat was nog los van de eindsprint) Tweede helft van de race een fractie sneller dan de eerste (13.9 om 13.7 km/h), mooi constant dus.6.437 (4 mijl) in 27'58"
Kan sneller, maar eerst lopen er een paar duizend man in de weg en vervolgens vond ik het erg moeilijk te bepalen hoe hard ik precies liep... HR tussen 162 en 166 met uitschieters naar 177 (en dat was nog los van de eindsprint) Tweede helft van de race een fractie sneller dan de eerste (13.9 om 13.7 km/h), mooi constant dus.
Ook erg netjes. heb nog nooit een wedstrijd onder de 10km gedaan. Misschien aankomend voorjaar een keer doen, kijken wat ik daar kan lopen.
Op het moment loop ik ff bijna niet. Probeer weer eens wat massa te pakken en dat gaat niet samen met intensief lopen.
)Ik moet er binnenkort eens mee beginnen want ik heb toegezegd van de zomer mee te doen aan een sponsorloop in Utrecht van ik geloof 16 km![]()
Net eindelijk die 2.03 op de 800m verbroken, met 2.02 weliswaar
Niet veel mee bereikt, maar toch een PR en 9e van de staat![]()

Ik doe ook graag aan hardlopen, geen wedstrijden maar puur ter ontspanning en voor de conditie. Lekker in het bos met de hond of zo. In mijn cutperiode liep ik vaak 6 keer in de week een uur hard, zeg 10 km.
Nu ik in de bulk zit merk ik pas dat het een lastige combinatie is, veel hardlopen en krachttraining. Ik train 3 keer in de week en probeer nog twee keer hard te lopen, maar echt lekker gaat het niet meer. Ik blijf het wel doen en denk dat ik het weer intensiveer in de cut. Ik heb me voorgenomen tijdens de bulk de focus te leggen op krachttraining en in de cut de focus te leggen op hardlopen. Ik ben overigens in de cut geen spiermassa verloren met al dat geloop dus als je voeding in orde is gaat dat prima.