AndroidHealthClinic

Het "hoeveel noobgains" topic

Stefan1984

Novice
Waardering
0
Lengte
1m91
Massa
87kg
Vetpercentage
19%
Ik ben nu ong. 6 weken bezig met trainen en 4% vet verloren in deze tijd.
Ik ga binnenkort starten met (clean)bulken.
Nu ben ik benieuwd welke gains je kan verwachten in een half jaar/ 1jaar tijd.
Ik heb al gehoord dat 5kg in een jaar mogelijk is, natuurlijk ligt dit ook aan je genen.:D
Maar welke VVM hebben jullie gegaind (natty) in een half jaar/ jaar tijd toen jullie begonnen met serieus voeding/trainingsschema?
Graag even je bodyweight stats begin en tot eind van die periode met als het kan vetpercentages.
Ben zeer benieuwd!

5 kan makkelijk man. 10 misschien wel

Ik had in me eerste jaar 15kg.

Begin: 69kg - 10% bf
Jaar later: 84kg - 12% bf

Start - 26 Augustus: 2m 64kg 14%
Na bulk - 20 Maart: 2m 90kg 20%
Na blessure/cut - 08 Mei: 2m 86kg 10,5%

Heeft denk ik voornamelijk te maken met je begingewicht, genen en of je voeding optimaal is

Wat ik mij afvraag,

Als je al 1+ jaar traint, maar altijd te weinig gegeten hebt, zul je dan nog die 'noobgainz' maken als je gaat bulken?

Heeft denk ik voornamelijk te maken met je begingewicht, genen en of je voeding optimaal is

2m en 64kg dan hebt je nooit van ze lang zal ze leven 14% vet. Ik gok dat je sub 10% was. Des al niet te meen goeie gains hoor.

veel mensen onderschatten hun lichaamsvet als ze beginnen. Doordat er weinig defenitie denkt men dan vet% aardig hoog is. Vaak is dit echter gewoon afwezigheid van spier.

het valt echt tegen hoeveel vvm je daadwerkelijk bij kan zetten. Dit is natuurlijk per persoon verschillend maar meer dan 10kg zal het niet zijn denk ik.

2m en 64kg dan hebt je nooit van ze lang zal ze leven 14% vet. Ik gok dat je sub 10% was. Des al niet te meen goeie gains hoor.

veel mensen onderschatten hun lichaamsvet als ze beginnen. Doordat er weinig defenitie denkt men dan vet% aardig hoog is. Vaak is dit echter gewoon afwezigheid van spier.

het valt echt tegen hoeveel vvm je daadwerkelijk bij kan zetten. Dit is natuurlijk per persoon verschillend maar meer dan 10kg zal het niet zijn denk ik.

Zal zeker goed kunnen hoor. Als ik naar oude fotos kijk zou ik het rond de 14 schatten maar ivm weinig tot geen vvm zal dat zeker minder geweest zijn.
Laten we het maar gewoon op skinnyfat houden :p

Zal zeker goed kunnen hoor. Als ik naar oude fotos kijk zou ik het rond de 14 schatten maar ivm weinig tot geen vvm zal dat zeker minder geweest zijn.
Laten we het maar gewoon op skinnyfat houden :p

:roflol:

skinny fat op 64kg man. Kom op, dat kan toch niet.

14% vet van 64kg verdeeld over 2 meter is niet zoveel hoor. Dan zie je er ook uit als een wandelende tak.

ik zit bijna op een half jaar en ben van 54KG naar 70KG + gegaan.

mn vet is een paar procent gestegen, maar 10KG VVM heb ik sws wel gepakt!

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik mij afvraag,

Als je al 1+ jaar traint, maar altijd te weinig gegeten hebt, zul je dan nog die 'noobgainz' maken als je gaat bulken?

Hier ben ik ook benieuwd na omdat ik nu nog aan het afvallen ben maar wel volop krachtraining doe 4x per week ub/lb.

Ik vind t echt ziek dat je het eerste jaar 10kg spiermassa kan aankomen, dat is toch zon 800gr per maand.
Dan ziet je fysiek er na een jaar echt al redelijk uit!
Zouden ecto's ook 10kg VVM in het eerste jaar kunnen pakken?

dat hele ecto endo meso verhaal is sowieso beetje horse shit volgens mij (in b4 shitstorm van alle ectos die boehoe doen)
Als een ecto en een meso beide elke dag 500 kcal boven onderhoud eten zullen ze een vergelijkbaar gewicht aankomen.

Denk dat het verschil vooral te zoeken is in lichaamslengte (ectos zijn vaak langer dus lijken minder vol/zwaar) en in toch overschatten hoeveel je eet of gewoon een b*ch te weinig vreten.
Mn tenen staan keer op keer krom als ik mensen hoor zeggen 'ik ken een meisje en die kan eten wat ze wil maar komt niks aan'. ****off, Waar denk je dat al die calorien heengaan. Dat soort mensen verdienen een stomp in het gezicht

Ik heb ze allemaal verdoet :o

dat hele ecto endo meso verhaal is sowieso beetje horse shit volgens mij (in b4 shitstorm van alle ectos die boehoe doen)
Als een ecto en een meso beide elke dag 500 kcal boven onderhoud eten zullen ze een vergelijkbaar gewicht aankomen.

Denk dat het verschil vooral te zoeken is in lichaamslengte (ectos zijn vaak langer dus lijken minder vol/zwaar) en in toch overschatten hoeveel je eet of gewoon een b*ch te weinig vreten.
Mn tenen staan keer op keer krom als ik mensen hoor zeggen 'ik ken een meisje en die kan eten wat ze wil maar komt niks aan'. ****off, Waar denk je dat al die calorien heengaan. Dat soort mensen verdienen een stomp in het gezicht

Idd, ik denk dat die zogezegd ecto hardgainers gewoon een sub average eetlust hebben en denken dat ze veel eten.

Terug
Naar boven