AndroidHealthClinic

Het injecteren in je biceps gaat zo (filmpje)

Goed man!

Kijk es naar dat SHIRTJE wat ie aanheeft, is inmiddels een collector's item want 2 jaar geleden verboden door dezelfde firma. :)

Super, neemt er ook lekker rustig de tijd voor. :thumbs:

zo hey dat ziet er wel interessant uit.. duurt wel lang voor ie t erin gespoten heeft.

Dat langzaam spuiten is om te voorkomen dat die plek pijn gaat doen na het injecteren, vooral als je aardig wat erin moet spuiten. ;)

ik doe het persoonlijk anders. Want ik weet zeker dat hij na die injectie flink wat pijn heeft gehad. Hij geweegt de naald namelijk nogal....
En injecteren doe ik ook wat sneller denk ik, en hoeveelheden tot 4ml.

het geluid stoort, hoort dat ?

Er is geen geluid. Wat je hoort is ook niet de bedoeling. :)

ouch... dat ziet er pijnlijk uit! lijkt wel alsof ie moeilijk hard moet drukken om t erin te krijgen...

maarja wel begrijpelijk dat t langzaam moet, zal natuurlijk wel pijnlijk zijn

heeft er iemand hier ervaringen mee? ook met andere spiergroepen?
vertel er eens wat meer over, vooral met betrekking tot eventuele pijn erna

Ik heb er amper last van. Vooir deze zgn. site-injecties gebruik ik 16,0,25 naaldjes. Ik zuig de olie op met een normale intramusc. naald en zet de naald dan over.

Probleem is dat met zo'n naaldje als een 0,25 de olie niet makkelijk er doorheen gaat dus moet je je geduldig opstellen en langzaam drukken.

Ik injecteer graag in biceps/triceps en schouders aangezien het mij persoonlijk makkelijker afgaat dan zo'n heel eind in je bil te prikken :)

en merk je ook iets van extra plaatselijke groei door die injecties?

dbc01 zei:
Ik heb er amper last van. Vooir deze zgn. site-injecties gebruik ik 16,0,25 naaldjes. Ik zuig de olie op met een normale intramusc. naald en zet de naald dan over.

Probleem is dat met zo'n naaldje als een 0,25 de olie niet makkelijk er doorheen gaat dus moet je je geduldig opstellen en langzaam drukken.

Ik injecteer graag in biceps/triceps en schouders aangezien het mij persoonlijk makkelijker afgaat dan zo'n heel eind in je bil te prikken :)

Is onzin.

Je kont groeit toch ook niet van die 5ml-reuzen die je erin spuit?

Anabole steroiden werken op receptoren in de hersenen, ze laten geen spieren groeien door de olie die je erin spuit, dan hebben we het over andere dingen.

Steroiden binden zich aan receptoren die vervolgens een verandering aanbrengen in de hormoonbalans van je lichaam. Om het simpel te zeggen.

Dat je op een trainings-plek iets inpsuit wil niet zeggen dat dit gaat groeien. Wat je wel merkt is dat er korte tijd een zwelling ontstaat van geirriteerd weefsel of van het benzeen in bijv. Sustanon en dat geeft een pomp-effect. Maar is geen anabole groei. :)

dbc01 zei:
Is onzin.

Je kont groeit toch ook niet van die 5ml-reuzen die je erin spuit?

Anabole steroiden werken op receptoren in de hersenen, ze laten geen spieren groeien door de olie die je erin spuit, dan hebben we het over andere dingen.

Steroiden binden zich aan receptoren die vervolgens een verandering aanbrengen in de hormoonbalans van je lichaam. Om het simpel te zeggen.

Dat je op een trainings-plek iets inpsuit wil niet zeggen dat dit gaat groeien. Wat je wel merkt is dat er korte tijd een zwelling ontstaat van geirriteerd weefsel of van het benzeen in bijv. Sustanon en dat geeft een pomp-effect. Maar is geen anabole groei. :)

Er valt wel iets voor te zeggen, tenslotte rekt de fascia wel op, waardoor er eerder spiergroei mogelijk zou zijn, maar mijn inziens is dit erg miniem..

Iemand dat logo van dat shirtje voor mij ? Dan kan ik namelijk dat shirtje na laten maken; vind dat shirtje wel mooi :D

Terug
Naar boven