- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

dbc01 zei:Ik heb er amper last van. Vooir deze zgn. site-injecties gebruik ik 16,0,25 naaldjes. Ik zuig de olie op met een normale intramusc. naald en zet de naald dan over.
Probleem is dat met zo'n naaldje als een 0,25 de olie niet makkelijk er doorheen gaat dus moet je je geduldig opstellen en langzaam drukken.
Ik injecteer graag in biceps/triceps en schouders aangezien het mij persoonlijk makkelijker afgaat dan zo'n heel eind in je bil te prikken![]()

Big Steve zei:
dbc01 zei:Is onzin.
Je kont groeit toch ook niet van die 5ml-reuzen die je erin spuit?
Anabole steroiden werken op receptoren in de hersenen, ze laten geen spieren groeien door de olie die je erin spuit, dan hebben we het over andere dingen.
Steroiden binden zich aan receptoren die vervolgens een verandering aanbrengen in de hormoonbalans van je lichaam. Om het simpel te zeggen.
Dat je op een trainings-plek iets inpsuit wil niet zeggen dat dit gaat groeien. Wat je wel merkt is dat er korte tijd een zwelling ontstaat van geirriteerd weefsel of van het benzeen in bijv. Sustanon en dat geeft een pomp-effect. Maar is geen anabole groei.![]()
Het werkt niet meer?Big Steve zei: