MuscleMeat

het IRA

mtn

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
ik heb een vraagje voor alle rechtse personen en nationalisten die tegen een organisatie als het IRA waren, waarom? het waren nationalisten die vochten om hun land, taal, cultuur etc te verdedigen tegen een aggresieve gewapende onderdrukker... zouden jullie dit ook niet doen?

ik heb een vraagje voor alle rechtse personen en nationalisten die tegen een organisatie als het IRA waren, waarom? het waren nationalisten die vochten om hun land, taal, cultuur etc te verdedigen tegen een aggresieve gewapende onderdrukker... zouden jullie dit ook niet doen?

Vandaag JAG gekeken ofzo :P

Het nationalisme is in Nederland van nature niet sterk dus denk niet dat de gemiddelde Nederlander zich daar iets bij kan voorstellen.

Op een totaal laffe wijze dood en verderf zaaien in je land en erbuiten omdat je er zo van houdt.. Heerlijk toch die jongens..... (not). Jammer dat het vaak contra-productief werkt.

Omdat de sjeit die ze uithaalde weleens hier en daar een onschuldig gezinnetje de pijp aan maarten liet geven.

Als ze zich alleen focussen op de politica die die omstandigheden creëren dan heb ik daar geen problemen mee.

Waren laffe honden en gewoon pure terroristen. Omagh, Guilford, Manchester, Londen, Lord Mountbatten en de lijst gaat maar door en door.

Lijkt me niet dat veel nationalisten wat op hebben met terrorisme en terecht.

• Topic Starter Topic Starter
hmmmja, volgens mij weten weinig mensen hier ook maar iets over het ira buiten wat ze gehoord en gelezen hebben in de kranten en op het nieuws... nuja, ik snap dit nog altijd niet waarom zoveel nationalisten er tegen waren, en dan steunen ze wel groeperingen als het udf, die pro-brits waren en dezelfde tactieken als het ira gebruikten... vreemd

en ericr, ik spreek de bomaanslagen niet goed, net zoals veel ira leden dit niet goedkeurden, maar de britten konden een reactie verwachten voor de wantoestanden die ze daar veroorzaakt hebben

was het niet altijd DE Ira...............ipv het ira?

De A staat voor army, wat in het Nederlands leger zou zijn. Het leger. Het lijkt ergens logisch maar klinken doet het niet :D

Terug
Naar boven